Fles bedoel je? Ja leegquote:Op maandag 10 maart 2008 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb jij je glas nu al leeg of nog steeds niet?
Wijf
Hihiquote:Op maandag 10 maart 2008 00:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Karige boer. Je gunde het mij dus gewoon niet
Care vrouwen, beter ga je hop verbouwen en bier brouwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef mcDavid het volgende:
Met zulk karig gedrag krijg je ook weinig chicks hoor bart
: niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:52 schreef Bravebart het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=nyi8jaqcTA0
Mmh, hoe relaxt
Welquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 07:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hallo! Polen was tof. Nu weer een heerlijke week vol school.
quote:Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, das wel zo leuk voor de mensen
die hier al drinken.
Ohja, tuurlijk.quote:
hihi, doe usquote:Op maandag 10 maart 2008 07:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk.
Nou, hoi, ik ben Christiaan. Ik ben zestien jaren oud en ik kan heel goed een parkiet nadoen
.
Ieeeeeeeeeequote:
Very nice, hoest verder met chris?quote:Op maandag 10 maart 2008 07:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
IeeeeeeeeeeIeeeieeeieeeee
ieieieieieieieieieieieieieieieieieieie
![]()
![]()
.
Ja prima, behalve dat ik nu weer naar school moet en een heleboel zooi moet gaan inhalen omdat ik dus weg was. En dat ik dadelijk mijn wiskundepunt terugkrijg terwijl ik het had verneukt. Puberproblemen hèquote:
Je hebt jezelf in coma gezopen, bent aan de drugs geraakt en hebt een soa?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja prima, behalve dat ik nu weer naar school moet en een heleboel zooi moet gaan inhalen omdat ik dus weg was. En dat ik dadelijk mijn wiskundepunt terugkrijg terwijl ik het had verneukt. Puberproblemen hè
quote:
Zozo, dan ben jij nu de grote rebelse jongen die zich nog niet voorgesteld heeftquote:Op maandag 10 maart 2008 09:50 schreef mcDavid het volgende:
Net alsof ik me ooit voorgesteld heb hier.
én de chicks.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mcD is rebels want hij zit hier alleen voor Bart en Erik[afbeelding]
Jij alleen voor lisquote:Op maandag 10 maart 2008 09:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mcD is rebels want hij zit hier alleen voor Bart en Erik[ afbeelding ]
Zoquote:
Onzinquote:
Ok!! dan nu voor wat bart zeiquote:Op maandag 10 maart 2008 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onzin![]()
De eerste week wel ja
en ik dan ... ?quote:
Jij komt hier alleen voor een bukakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |