abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 16:46:40 #101
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57265273
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:44 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Het zal heus niet direct een orgie worden, maar het hek is wel van de dam en als er één schaap over de dam springt, volgen er meer. Het probleem is dat je een eenmaal gegeven recht niet zo eenvoudig meer kunt afnemen. Wat is de noodzaak dat mensen seks hebben in het park? Waarom wil men dat zo nodig? Waarom die paar mafketels het recht geven om dat te doen?

Ook niet ieder mens voelt de behoefte om een ander een mes tussen zijn ribben te steken, maar toch staan we dat niet toe.

Ik haal niemand naar beneden overigens, dat je zelf al voldoende met je eigen posts.
Iemand tussen de ribben steken is iemand fysiek schade toebrengen. Dat is heel wat anders dan de mogelijkheid dat iemand iets niet wilt zien, wat heel makkelijk is opgelost door weg te lopen, niet te kijken of te vragen of mensen willen ophouden. Heel groot verschil.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:47:44 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57265296
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Hier ga ik natuurlijk geen antwoord op geven. Ik ga niet voor elke jotta ter verduidelijking een essay schrijven.
Geef je zo snel op? Jouw mening verdient geen onderbouwing? Je roept alleen maar wat onzin omdat je je verveelt op zondag?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57265300
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Die vraag heb ik elders in dit topic al beantwoord. Dus ga maar zoeken
De vraag was dan ook niet aan jou gericht
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57265317
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:44 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk. Door iemand te doden berokken je die ander schade. Door met iemand te sexen niet. Vertel mij eens: hoe zou ik er schade van ondervinden als jij met iemand in het openbaar sex zou hebben?
Goed, vervolgvraag: waarom is het erg om iemand anders schade toe te brengen? Lijkt mij niet meer dan een persoonlijke mening. Sommige mensen hebben namelijk schijt aan anderen.

Mensen zouden gepikeerd kunnen raken van het zien van twee liefde bedrijvende mensen in het park en daarvan niet kunnen slapen. Is ook een vorm van schade.
pi_57265334
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef Hathor het volgende:
Laat die gasten elkaar aflebberen als ze daar zin in hebben, je kan toch ook gewoon de andere kant opkijken?
Ah, je bedoelt net zoals de Duitse burgers de andere kant opkeken toen de joden werden vergast?
pi_57265367
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Iemand tussen de ribben steken is iemand fysiek schade toebrengen. Dat is heel wat anders dan de mogelijkheid dat iemand iets niet wilt zien, wat heel makkelijk is opgelost door weg te lopen, niet te kijken of te vragen of mensen willen ophouden. Heel groot verschil.
Nee, geen groot verschil, omdat het idee dat je iemand anders niet fysiek schade mag toebrengen ook maar een mening is. Sommige mensen brengen anderen wèl fysieke schade toe en slapen er geen nacht minder om. Wat jij en je consorten doen is jullie eigen idee neerzetten als een norm waarbij anderen vervolgens hun eigen ideeën moeten onderbouwen in het licht van die norm. Ja daag.
pi_57265394
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ah, je bedoelt net zoals de Duitse burgers de andere kant opkeken toen de joden werden vergast?
Wet van Godwin. Clown.
pi_57265421
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:48 schreef floris.exe het volgende:
Goed, vervolgvraag: waarom is het erg om iemand anders schade toe te brengen? Lijkt mij niet meer dan een persoonlijke mening. Sommige mensen hebben namelijk schijt aan anderen.
Het zou nogal hypocriet zijn om dat niet erg te vinden. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Bovendien is het niet meer dan normaal dat schijt hebben aan anderen niet getolereerd wordt in een SAMENleving.
quote:
Mensen zouden gepikeerd kunnen raken van het zien van twee liefde bedrijvende mensen in het park en daarvan niet kunnen slapen. Is ook een vorm van schade.
Je kunt iets toch niet gaan verbieden omdat er misschien ergens mensen rondlopen die er niet tegen kunnen? Volgens die redenatie kun je bijvoorbeeld rapmuziek ook wel gaan verbieden, omdat ik daar 's nachts niet van kan slapen.

Maar goed, stel dat ik meega in die redenatie. Waarom openbare sex dan wel verbieden? En rapmuziek niet? Waar ligt het onderscheid?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:54:41 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57265429
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Nee, geen groot verschil, omdat het idee dat je iemand anders niet fysiek schade mag toebrengen ook maar een mening is. Sommige mensen brengen anderen wèl fysieke schade toe en slapen er geen nacht minder om. Wat jij en je consorten doen is jullie eigen idee neerzetten als een norm waarbij anderen vervolgens hun eigen ideeën moeten onderbouwen in het licht van die norm. Ja daag.
Beetje zoals jij stelt dat sex vies is en iedereen moet diezelfde mening hebben en mag van jou geen sex in het openbaar hebben, en iedereen die het daarmee niet eens is is een holbewoner? Je argumentatie wordt met de post belabberder.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_57265434
quote:

[..]

Wat een vergelijking
  zondag 9 maart 2008 @ 16:55:14 #111
pi_57265435
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Die vraag heb ik elders in dit topic al beantwoord. Dus ga maar zoeken
quote:
Het is gewoon niet netjes, onpreuts, ondeugdelijk.
dit is een mening, geen argument waarom het schadelijk zou zijn.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_57265441
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:52 schreef vanRillandBath het volgende:

[..]

Wet van Godwin. Clown.
Brrrr, Godwin, wat eng. Nu heb ik een grote fout gemaakt omdat meneer Godwin dat zegt . Je moet wel weten wanneer je iemand op een drogreden kunt pakken, hè .
  zondag 9 maart 2008 @ 16:56:42 #113
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57265463
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Geef je zo snel op? Jouw mening verdient geen onderbouwing? Je roept alleen maar wat onzin omdat je je verveelt op zondag?
Nee, ik antwoord niet omdat je vraagstelling te versnipperd is. Twintig vragen beantwoorden is teveel van mij tijd, dat begrijp je hopelijk wel. Het is beter als je een goed overdachte vraag stelt (met misschien nog sub-vragen) waarop ik kan antwoorden. Komt de leesbaarheid van het topic ook ten goede.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zondag 9 maart 2008 @ 16:56:52 #114
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57265467
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:55 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Brrrr, Godwin, wat eng. Nu heb ik een grote fout gemaakt omdat meneer Godwin dat zegt . Je moet wel weten wanneer je iemand op een drogreden kunt pakken, hè .
Wat je deed was een drogreden. Ongeveer de grootste die er is. Je wilt toch niet het massaal afmaken van miljonen mensen vergelijken met de andere kant op kijken als twee mensen sex hebben?
pi_57265478
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:54 schreef Seneca het volgende:

[..]

Het zou nogal hypocriet zijn om dat niet erg te vinden. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Bovendien is het niet meer dan normaal dat schijt hebben aan anderen niet getolereerd wordt in een SAMENleving.
Bah, wat een cirkelredeneringen zeg .
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:54 schreef Seneca het volgende:
Je kunt iets toch niet gaan verbieden omdat er misschien ergens mensen rondlopen die er niet tegen kunnen? Volgens die redenatie kun je bijvoorbeeld rapmuziek ook wel gaan verbieden, omdat ik daar 's nachts niet van kan slapen.
Dat heet geluidsoverlast en dat is inderdaad niet toegestaan. Liefhebbers van rapmuziek kunnen ook een hoofdtelefoon opzetten of anderzijds zorgen dat buitenstaanders er geen last van hebben.
pi_57265490
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:55 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat je doet is appels met peren vergelijken. Jij stelt: niet kijken naar twee mensen die iets doen waar JIJ niet tegen kan is hetzelfde als niet ingrijpen wanneer een mens een ander bewust schade toebrengt.
pi_57265504
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wat je deed was een drogreden. Ongeveer de grootste die er is. Je wilt toch niet het massaal afmaken van miljonen mensen vergelijken met de andere kant op kijken als twee mensen sex hebben?
Het gaat om het principe. Het wegkijkargument (ook wel eens in de vorm van het verderzapargument) is ongeldig, omdat het voorbij gaat aan het eigenlijke onderwerp, namelijk de daad an sich. Die moet aangepakt worden.
pi_57265513
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:58 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat je doet is appels met peren vergelijken. Jij stelt: niet kijken naar twee mensen die iets doen waar JIJ niet tegen kan is hetzelfde als niet ingrijpen wanneer een mens een ander bewust schade toebrengt.
Dat jij het als appels met peren vergelijken vindt, is slechts jouw mening.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:01:04 #119
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57265530
Als schijnend licht in dit topic weet Ethiraseth ongelooflijk goed wie Floris.exe en ik werkelijk zijn. Ja, we zijn christelijke fundamentalisten die seks vies vinden, we haten vrijheid en spugen op homoseksuelen. Ethiraseth, ga zo door met het in je eigen hokjes rammen van andersdenkenden!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_57265538
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Bah, wat een cirkelredeneringen zeg .
[..]
Wat voor antwoord had je dan verwacht op een vraag als waarom het slecht is om iemand kwaad te doen? Ik ga jou toch ook niet vragen waarom het vervelend is als iemand iets irritants doet?
pi_57265560
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:58 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Het gaat om het principe. Het wegkijkargument (ook wel eens in de vorm van het verderzapargument) is ongeldig, omdat het voorbij gaat aan het eigenlijke onderwerp, namelijk de daad an sich. Die moet aangepakt worden.
Dus sex in het openbaar is verwerpelijk, los van of het nu al dan niet ergerlijk is voor andere mensen?
  zondag 9 maart 2008 @ 17:02:32 #122
pi_57265563
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:55 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat een vergelijking
Conclusie: Homo's in het park zijn fascistische kinderverkrachters.

Het is duidelijk dat de mensen die graag dingen verbieden volledig doorgedraaide gekken zijn.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:02:34 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_57265566
quote:

[..]

Jij vind genocide hetzelfde als twee kerels die elkaar aan het aflikken zijn op een bank in een park? Vergeef me, ik realiseerde me niet dat ik met met iemand zit te praten die uit een ei gekropen is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † zondag 9 maart 2008 @ 17:03:16 #124
25682 2cv
Niet subtiel
pi_57265577
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:01 schreef Scaurus het volgende:
Hetero's zouden daar ook niet mogen krikken. Seksuele handelingen in het openbaar zijn schandelijk en moeten strikt verboden zijn.
Je hebt het stukje wat je zelf geplaatst hebt niet eens gelezen he ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_57265590
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:01 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat voor antwoord had je dan verwacht op een vraag als waarom het slecht is om iemand kwaad te doen? Ik ga jou toch ook niet vragen waarom het vervelend is als iemand iets irritants doet?
Over appels en peren gesproken. Je kunt iets erg vinden, maar dat maakt nog niet dat het erg is. Je kunt iets vervelends vinden, maar dat maakt het nog niet slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')