Istie er al?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef Kaleddis het volgende:
Je kunt de TT wel veranderen in is terug !!![]()
![]()
Beter dan film kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:45 schreef schatje het volgende:
Huub zei volgens mij 'we krijgen ruzie jongen'.
Dat speelt op alle fora.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:50 schreef STAP01 het volgende:
USB verhaal komt toch van ons of niet!
De koffieman was net te laat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Haha prachtig die streamlock heeft totaal geen zin meer.
Maar die topics voor de mensen op jaardag komt wel van FOK of niet?quote:
Brother geduld, het nieuws sijpelt toch wel binnenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:50 schreef mootie het volgende:
Zucht........ zat ik hier nou voor te wachten?
Lul niet..ik ging de weddenschap aan, als enige, met all-in!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
van wie dan? Niemand heeft je weddenschap aangenomen.
Maar ik heb het eerstrecht
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:53 schreef neehe het volgende:
Volgens mij mag Jaap de informatie niet gebruiken omdat het spel in de eindfase zit.
Tuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
Lijkt me toch raar.. Jaap zal toch eerst achter geweest zijn?
Je weet toch hoe Jaap is, gewoon zeggen en de koffieman is net te laat voor de SL, heerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
Lijkt me toch raar.. Jaap zal toch eerst achter geweest zijn?
"bom dropt" vind ik nogal vaag...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet..ik ging de weddenschap aan, als enige, met all-in!!
Huub wil nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:56 schreef akveor het volgende:
JAAAAAAAAA Jaap heeft geluisterd... Claire erin houden......
Ontslagrondes zijn onbelangrijk in deze fase.
I knowquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond..
Jaap is terug, bespreekt met Huub wat hij buiten heeft meegemaakt en sl op sl.....
Huub vraagt hem of hij nu zeker van Huub is en hij zegt ja...
Gelukkig heeft Jaap ook het usb verhaal meegekregen,was ook eigenlijk onmogelijk om te missen...
Voor degenen die denken wie is dat nue weer:
Ik ben Danchelle en sinds vanochtend heb ik me aangemeld op FOK!
ik genoot ECHT van dit gezicht die hij er erbij trok!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik weeeet van de usb-stick
[ afbeelding ]
Had de post al aangevuld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub wil niet
Maar ze kunnen geloof ik niet openlijk praten of zo. Ze praten zo erom heen
Ze gaan altijd over op een soort codetaal, o.a. de dierenambulance, voorheen het oliebollenakkoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef avonne het volgende:
Huub wil niet
Maar ze kunnen geloof ik niet openlijk praten of zo. Ze praten zo erom heen
Ik heb nog nooit naar hem geschreven maar ik ga nu als Huub fanaticus hem toch maar eens schrijven...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
Jaap "mensen zitten er echt op te wachten"
(terror op B&A)
Huub "dan weten we toch wat we aan het eind van de maand moeten doen?"
(volgens mij bedoelt Huub op Claire wegsturen)
"De plannen voor het warme onthaal voor Brian en Amanda worden toegejuicht".quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:58 schreef Guuskeee het volgende:
jaap: "onze plannen worden toegejuigd jongen!"
jaap: "de mensen zitten er echt op te wachten"
Als je dat dan maar op eigen titel doet en niet namens Fokquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar hem geschreven maar ik ga nu als Huub fanaticus hem toch maar eens schrijven...
excuse me, darling, maar ik heb nog geen bom horen droppen, en volgens mij gaat Jaap zo film kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ohhhh..je verlies toegeven, valt je zwaar mop?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:02 schreef schatje het volgende:
[..]
"De plannen voor het warme onthaal voor Brian en Amanda worden toegejuicht".
Dat begrijp ik er ook uit. Ik vraag me alleen af of dit niet is wat Jaap zelf wil. Ik wacht met spanning afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
Jaap "mensen zitten er echt op te wachten"
(terror op B&A)
Huub "dan weten we toch wat we aan het eind van de maand moeten doen?"
(volgens mij bedoelt Huub op Claire wegsturen)
Wie ga je daarmee uitnodigen en bellen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
innt de CeePees van Avonne en Petraa, niks schaken op kantooren die van scandulous ook btw
Je bent valsch, maar dit gaat nog een staartje krijgen, believe mequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
excuse me, darling, maar ik heb nog geen bom horen droppen, en volgens mij gaat Jaap zo film kijken.
Welom Danchelle.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond..
Jaap is terug, bespreekt met Huub wat hij buiten heeft meegemaakt en sl op sl.....
Huub vraagt hem of hij nu zeker van Huub is en hij zegt ja...
Gelukkig heeft Jaap ook het usb verhaal meegekregen,was ook eigenlijk onmogelijk om te missen...
Voor degenen die denken wie is dat nue weer:
Ik ben Danchelle en sinds vanochtend heb ik me aangemeld op FOK!
Sorry, schat, maar de weddenschap staat alleen voor vandaag.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent valsch, maar dit gaat nog een staartje krijgen, believe me
Blij dat je Flip Spuitketel ook eens kunt zien? Ik heb al wat kwijlposts voorbij zien komen vanavond.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:08 schreef pullup het volgende:
Zoooo nu kan ik Bartold en Nicole eindelijk weer zelf op de streams zien
Die brandweerspuitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie ga je daarmee uitnodigen en bellen?
Nicole is toch dat stuk chagrijn naast Burt die wanhopig aan het proberen is zo weinig te bewegen dat het voor Mazaru geen zin heeft om een Gif te maken ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blij dat je Flip Spuitketel ook eens kunt zien? Ik heb al wat kwijlposts voorbij zien komen vanavond.![]()
Wtf is Nicole?
Denk je niet dat Huub dat zelf ook wil, natuurlijk wel. Het hokje is het probleem. Huub zegt 's avonds laat vaak dingen die mensen ontgaan maar als je goed oplet zeggen Huub en Jaap meer tussen neus en lippen door.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:06 schreef Danchelle het volgende:
Ik mag toch hopen dat Jaap Huub nu toch duidelijk maakt dat we actie tegen Brian en Amanda willen.....
Maar zoals ik Jaap nu een beetje mee maak de afgelopen maanden,is hij een denker,en zal het eerst rustig verwerken en dan knallen.....
Dus toch......had ik er maar cps op gezetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar hem geschreven maar ik ga nu als Huub fanaticus hem toch maar eens schrijven...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:11 schreef MissSomebody het volgende:
Voor de liefhebbers, Ludo...![]()
[ afbeelding ]
Oh diequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nicole is toch dat stuk chagrijn naast Burt die wanhopig aan het proberen is zo weinig te bewegen dat het voor Mazaru geen zin heeft om een Gif te maken ?
WB, je kunt weer ouderwets meegenieten van een film op de streams.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:08 schreef pullup het volgende:
Zoooo nu kan ik Bartold en Nicole eindelijk weer zelf op de streams zien
o is dat Nicole?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nicole is toch dat stuk chagrijn naast Burt die wanhopig aan het proberen is zo weinig te bewegen dat het voor Mazaru geen zin heeft om een Gif te maken ?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB, je kunt weer ouderwets meegenieten van een film op de streams.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt tijd voor Nicole een paar zeer sterke glazen te kopen voor haar nieuwe bril, ze kijkt alsof ze moet poepen terwijl ze naar het beeldscherm tuurt.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:04 schreef MissSomebody het volgende:
Mikey denkt er het zijne van.......
[ afbeelding ]
Klets! Jaap sloot zich niet op in kantoor, maar vertelde Huub meteen over de USB_ stick!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Sorry, schat, maar de weddenschap staat alleen voor vandaag.
"morgen, zeker weten" doen we niet aan
Zou je denken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt tijd voor Nicole een paar zeer sterke glazen te kopen voor haar nieuwe bril, ze kijkt alsof ze moet poepen terwijl ze naar het beeldscherm tuurt.....
quote:Brief 2: Aanvulling op Brief 1 (hotel de witte bergen)
Hier nog even een berichtje van Johan. Oftewel de klokkenluider zoals sommige me al noemen.
Laat ik eerst even iets duidelijk maken voor de sceptici: ik ben geen ober bij de Witte Bergen. Niet alle medewerkers die bij de grote toekan werken zitten in de bediening. En uiteraard ben ik ook niet bij het hele gesprek aanwezig geweest, maar voor afluisteren hoef je geen Brian te heten.
De conferentieruimtes hebben allemaal plafondmicrofoons die gebruikt worden als een vergadering moet worden genotuleerd en ook al is het gebruik daarvan niet altijd nodig, je kunt het niet helpen als je in de control-room per ongeluk met een slordige beweging een micro aanswitcht die niet aangeswitcht hoeft te staan.
Wie trouwens goed heeft opgelet heeft de afgelopen weken kunnen merken dat een van de dingen die ik in mijn vorige post heb aangegeven al bloot is komen te liggen: De sponsoring die bijna ledere deelnemer met zich meebrengt in het programma. Er is daar niemand die 10 duizend euro borgsom inlegt, dat is een fabeltje.
Een volgend fabeltje is dat het programma op of voor de helft van dit jaar gaat stoppen. Dit is een toegepast trucje dat de programmamakers gebruiken om de kijkcijfers periodiek nog een stukje op te schroeven.
Een ander ding wat volgens mij wel op zeer korte termijn gaat gebeuren is het afscheid van speler Jaap. Die zal met een mooi verhaal uit het programma worden geschreven.
Ik moet even een klein ding rechtzetten of eigenlijk nuanceren. Nader onderzoek leert dat de achterban van Huub geen lijfelijk eigenaar zijn van Nowlive. De eigenaar van Nowlive is ene Ewald Hulleman. Maar dat zijn site financieel goed ondersteund word door de Huub mensen staat als een paal boven water. Wat ik verder ook nog kan melden is dat Nowlive en de leiding van Talpa Producties op zeer gespannen voet met elkaar staan. Dit heeft te maken met een lek bij de redactie van het programma. Er werden met regelmaat interne zaken doorgelekt, waardoor Nowlive vaak met breaking news op hun site kon komen. Dingen die niet uit mochten lekken lekten toch uit of te vroeg. Talpa heeft de twee verantwoordelijke medewerkers intussen ontslagen.
En nu nog een pikant detail: Huub is hierover door de programma leiding uitgebreid ondervraagd en dat heeft hij ooit een keer zonder streams of audio aan een medespeler verteld. De zaak stond toen behoorlijk op z’n kop en Huub en die ander hebben daarna een uitgebreid gesprek gehad met de hoge bonzen en hebben te horen gekregen dat ze allebei onmiddellijk verwijderd zouden worden uit het programma als ze er iets los over zouden laten.
Waarschijnlijk gaat het alcoholverbod van Huub voor eeuwig door, bang als ze zijn dat hij zijn mond voorbij praat.
Nog even het volgende: het verslag, van de bijeenkomst van het Huub team heb ik inmiddels overhandigd aan de heer Jos van Dongen. Dit is een journalist die bezig is research te doen voor een mediaonderzoek naar de handel en wandel in de Gouden Kooi. Er schijnen daar namelijk nog al wat misstanden te zijn. Het stemmen met de sms’jes schijnt ook niet helemaal zuivere koffie te zijn word beweerd.
We zullen de dingen rustig afwachten en dan zien we wel of ik onzin bral of misschien toch wel gelijk heb.
Mee eens. En die ging ook geen discussie uit de weg. alles wat er nou in komt, zijnt er alleen een paar weken / dagen vakantie aan het houden....Butler, huishoudster, saunatje, kapster, je hebt er geen moer aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh dieWeinig gasten in het hok gezien die zo weinig posts opleverden. Dan geef mij Selene maar, die kon nog wel eens pikant voorover gaan staan en leverde stof genoeg om cossen mee te vullen
Skaatie waar staat deel 1??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Voor wat het waard is, er valt niks te beleven op de streams. Het vervolg op de Witte Bergen gate.
[..]
Dit is het vervolg? waar is het begin? Want ik snap niet helemaal waar het pikante Huub-verhaal overgaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Voor wat het waard is, er valt niks te beleven op de streams. Het vervolg op de Witte Bergen gate.
[..]
Oh jee, daar vraag je me watquote:
Kies een andere stream, daar hoor je een hyena lachen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:28 schreef blomst het volgende:
afgelopen vrijdag mijn oren uit laten spuiten, maar ik had het beter niet kunnen doen, hoor Mike nu boven alles uit.
Kan de regie Mike zijn geluid niet uitzetten, dat wat hij zegt is toch gemompel.
Ja graag een linkje!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, daar vraag je me wat, ik dacht dat iedereen hier op de hoogte was van deze gate. Moet ik het echt op gaan zoeken of denk je dat het sowieso onzin is?
Ik geloof het, ik wil alleen het begin ook lezen. (ik weet wel meer dingen namelijk).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, daar vraag je me wat, ik dacht dat iedereen hier op de hoogte was van deze gate. Moet ik het echt op gaan zoeken of denk je dat het sowieso onzin is?
DGK MEETquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
Woei dan moeten we maar eens snel afspreken he
Zeker weten, als die zijn gang kon gaan,waren ze al lang gillend weggehold daar, die Brian en Amanda....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je niet dat Huub dat zelf ook wil, natuurlijk wel. Het hokje is het probleem. Huub zegt 's avonds laat vaak dingen die mensen ontgaan maar als je goed oplet zeggen Huub en Jaap meer tussen neus en lippen door.
Huub zei laatst nog tegen Jaap: We hebben A en B genoeg uit de wind........
Toen stopte hij omdat hij weet dat te ver gaat in de ogen van het hokje maar je snapt hem wel.
nou, ik heb liever een niks zeggende, redelijk neutrale Nicole, dan een zeurzeurzeurzeurzeurkous die haar klep niet kan houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mee eens. En die ging ook geen discussie uit de weg. alles wat er nou in komt, zijnt er alleen een paar weken / dagen vakantie aan het houden....Butler, huishoudster, saunatje, kapster, je hebt er geen moer aan.
ja was lachen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GuuskeeeVette actie gisteren met Eric
omdat: als Huub en Jaap los mogen A en B er met 5 min uitliggen! jaap en huub over end of the show!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zeker weten, als die zijn gang kon gaan,waren ze al lang gillend weggehold daar, die Brian en Amanda....
Toch kan ik niet begrijpen wat dat nou is, waarom wilt dat hokje Brian en amanda uit de wind houden, waarom zou Brian moeten winnen,waarom mogen ze niks tegen Amanda beginnen..
En dan ff niet dat Flens op Brian geilt,of dat Amanda diep in de onderwereld zit, maar serieus, wat zou daar de reden van kunnen zijn?
Ik ga morgen voor je zoeken, promise. Voor nu sluit ik af, wens de nachtploeg succes en de FOKkers een goede nachtrust. Ik hoop dat jullie geen containers van Ruud nodig hebben.quote:
De spijker op de kopquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:39 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
omdat: als Huub en Jaap los mogen A en B er met 5 min uitliggen! jaap en huub over end of the show!
Klets terug! Geen bom, geen duitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klets! Jaap sloot zich niet op in kantoor, maar vertelde Huub meteen over de USB_ stick!
Zoiets vermoedde ik alquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:39 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
omdat: als Huub en Jaap los mogen A en B er met 5 min uitliggen! jaap en huub over end of the show!
Komt toch niks uit. Selène kreeg de streamers flink over de zeik met haar gezeur. (Als ze niet zo gezeurd had kon ze wat mij betreft blijven, maar nu ik ben blij dat ze opgeflikkerd isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik heb liever een niks zeggende, redelijk neutrale Nicole, dan een zeurzeurzeurzeurzeurkous die haar klep niet kan houden
(al mag ze ook weg)
voor 5 euroquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Guuske mag ik je aanraken?
dit is deel 1quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
van de bosmongolengastenboek gepluktquote:Brief 1: (bespreking in hotel de witte bergen)
Een ervaring rijker en een illusie armer.
Vanaf nu is de gouden kooi voor mij over.
Ik ben deze getuige geweest van een bespreking in hotel de witte bergen tussen een afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van Huub.
Om een lang verhaal kort te maken: wij als fans worden een groot rad voor ogen gedraaid.
Alles, maar dan ook alles gaat om maar 1 ding: geld geld geld.
De achterban van Huub bestaat uit een stel management en juridische geldwolven.
De familie van Huub zijn eigenaar van Nowlive
Alle opbrengsten van Nowlive advertenties komen ten goede aan sms’jes voor Huub.
Over ons als fans wordt heel laagdunkend gepraat`en gelachen. De fans zijn de mensen waar om gelachen wordt.
De deelnemers aan de gouden kooi bepalen zelf hoeveel ze verdienen. Met iedereen zijn individuele contracten opgesteld en afhankelijk van de zwaarte van het script dat ze krijgen, krijgen ze betaald.
Dit gaat zo vanaf de mensen die ergens op een bepaald punt vorig jaar zijn binnen gekomen.
Natasia was de dikst betaalde. Die had een heel gunstig contract afgesloten.
Lieke had een zware rol maar daar tegen over staat een heel goed betaalt contract. Zij verdiende er na Natasia het meeste aan, meer dan Huub en had een optie out clausule ingebouwd dat ze eruit kon wanneer ze wilde.
Daar is veel bonje over geweest. De achterban van Huub wilde haar er al veel eerder uit hebben, al in juli vorig jaar maar dat kon dus niet.
Toen Lieke er in januari voor uit wilde, wilde de programmaleiding haar niet laten gaan, maar ze moesten wel: contract. Ze is eruit met behoud van borggeld en wordt nog steeds betaald door de kooi.
Ze kan trouwens nog terugkomen en daar is de groep van Huub heel kwaad over.
De volgende die eruit gaat is Jaap. Binnenkort wordt gaat er gewerkt worden aan de voorbereiding van de exit van jaap. De achterban van Huub wil van hem af en de programmaleiding gaat akkoord want jaap kan veel doen buiten de kooi met optredens.
Iedereen die uit het programma is, is nog 2 jaar na exit inzetbaar voor wat dan ook als de programmaleiding dat wil.
Sylvia is niet meer enthousiast en wil eigenlijk niets meer met het programma te maken hebben. Omdat ze in Spanje woont zal ze ook niet zo veel meer ingezet worden. Sylvia is klaar met Huub en Huub’s achterban met Sylvia (dus niks vrienden voor het leven).
Verder nog wat vergeten?
O ja, de achterban van de miljonairs delen mee in de opbrengsten van de sms poll.
Bijna alle miljonairs nemen sponsorcontracten mee in de kooi, in geld of natura. Alle bedrijven en sponsors die in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met een of meerdere miljonairs.
Sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die managers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.
Zo, dat was het dan. Zo hoor je nog eens wat als je bij van der Valk werkt.
Voor mij is de gouden kooi een gelopen race, ik ben er klaar mee! We worden vierkant verneukt en het ergste is nog wel dat degenen die we zo lang hebben gesteund met ons lachen en alles een groot toneelspel is met als inzet de knaken. Het is net betaald voetbal, alleen weet je dan eerlijk dat het een commerciële bende is. Mensen worden in de maling genomen en bij de programmaleiding en bij veel deelnemers ook wordt er gelachen om die zielenpoten met hun kaartjes en cadeautjes voor de miljonairs
Nu begrijp ik ook sommige oud miljonairs ook die aan deze poppenkast niet wilden deelnemen. Bart, Sylvia, Lieke.. Eens gaan je ogen open en als je doorkrijgt dat je het spel (voor zo ver dat überhaupt bestaat) nooit kan winnen heb je er balen tabak van.
Adieu gouden kooi, ik ben een ervaring rijker maar een illusie armer.
Johan
Een ex gouden kooi en Huub fan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor je zoeken, promise. Voor nu sluit ik af, wens de nachtploeg succes en de FOKkers een goede nachtrust. Ik hoop dat jullie geen containers van Ruud nodig hebben.![]()
tja, dat zie ik dus anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:39 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
SL, een paar meppen en weg is Dementorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik een parachute sprong zou maken en zou landen in de tuin?
Ook tijdens een live finalespel in de tuinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
SL, een paar meppen en weg is Dementor
10 euro dan?quote:
OK bedankt vast en welterusten Bequeen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor je zoeken, promise. Voor nu sluit ik af, wens de nachtploeg succes en de FOKkers een goede nachtrust. Ik hoop dat jullie geen containers van Ruud nodig hebben.![]()
Dan doen ze eerst even wat Paul de Leeuw Bij die Anti Vleeseter gast uitvoerdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook tijdens een live finalespel in de tuin?
Lees de post van @ ikweethetnietmeer en je weet genoeg maar ik blijf ook bij mijn onderwereldtheorie, zoveel toeval bestaat niet. Trusten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef Danchelle het volgende:
Zeker weten, als die zijn gang kon gaan,waren ze al lang gillend weggehold daar, die Brian en Amanda....
Toch kan ik niet begrijpen wat dat nou is, waarom wilt dat hokje Brian en amanda uit de wind houden, waarom zou Brian moeten winnen,waarom mogen ze niks tegen Amanda beginnen..
En dan ff niet dat Flens op Brian geilt,of dat Amanda diep in de onderwereld zit, maar serieus, wat zou daar de reden van kunnen zijn?
Ik weet ook nog niet wat ik ervan moet zeggen, hij lijtk me een beetje in de war...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap zit erbij alsof ie niet veel wijzer is geworden vandaag .. Maar dat heeft ie wel vaker .
Echt? hahahaquote:
Witwassen van wat miljoenen door B&A te laten winnen tegenover het met rust laten Johnny Jrquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van @ ikweethetnietmeer en je weet genoeg maar ik blijf ook bij mijn onderwereldtheorie, zoveel toeval kan niet bestaan. Trusten.
als je dit ziet...dan zit er toch geen miljonair bij..ziet er niet uit.OF ziet het bij Flens en J de Mol er ook zo uit?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ff alle bewoners in 1 shot
Niet als ze elke avond een flm kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole zit idd erg ongemakkelijk TV te kijken .. Zou ze het wel een week volhouden ?
Gek genoeg vind ik een een sterke theorie, klinkt heel aannemelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Witwassen van wat miljoenen door B&A te laten winnen tegenover het met rust laten Johnny Jr
-edit- bron Huubsoppersforum dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
bron: een of andere stakker zonder bewijs die een kettingbrief schrijven zijn doel in het leven vind.quote:
En dan natuurlijk aldat vage personeel dat les komen geven in bv Kickboxenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:52 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik een een sterke theorie, klinkt heel aannemelijk
Gefeliciteerdquote:
Ben ik weer precies op tijd terugquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:08 schreef mootie het volgende:
Jelte wilde niet meer komen.
Dat was toch die zaadnek die boos werd tijdens het bootcampgedoe?
Ik ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op streams van het zwembad.
Maar ik ga hem wel vragen of ie tien keer Coldstar is the Bomb wil roepen op de streams...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dus toch......had ik er maar cps op gezet![]()
Doe hem in ieder geval NIET de groeten van mij
Van jou had ik meer wijsheid verwacht Akveor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar ik ga hem wel vragen of ie tien keer Coldstar is the Bomb wil roepen op de streams...
Ik heb een heel stuk voor je getypt in dat Topic.... veel leesplezier...![]()
Onder de dekens stompen enzo!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
jaap zegt heftige beelden, ruzie's die wij totaal missen.
Over brian en Amanda dus.
Alsof het even genoemd moet worden van de Febo, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
Huub weet geloof ik echt niet van de USB-stick, maar toch doet Jaap een beetje gespeeld
Komt het waarschijnlijk toch niet met de jaren...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van jou had ik meer wijsheid verwacht Akveor.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
jaap zegt heftige beelden, ruzie's die wij totaal missen.
Over brian en Amanda dus.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Komt het waarschijnlijk toch niet met de jaren...![]()
Zolang Brian niet wint vind ik alles geoorloofd.
Het zou eens tijd worden ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:26 schreef Danchelle het volgende:
Huub wil het oude plan hervatten,dus losgaan op Brian en Amanda,hallelujaaaaa
Als ze gewoon in de kamer zitten zal het wel de bedoeling van Jaap zijn. Misschien wil ie dat B bang wordt. Stress kan zorgen dat B lekker para wordt....quote:
Toont alleen maar nog duidelijker wat hij is: niet veel soepsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:28 schreef petraa het volgende:
En de rat staat weer af te luisteren! Heeft Jaap dan niets geleerd van vandaag.
Daar betaal je dan voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
Streamlock, het is wel duidelijk die golflessen zijn ook afgesproken werk.
Alleen de naieve huisvrouwen trappen nog in die SLs.
Dat is een teken dat hij snel weer wat pammetjes moet nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:29 schreef tho_Omas het volgende:
Brian lacht afentoe?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi dat Brian afluisterd kan hij zich lekker druk maken
SL's
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze gewoon in de kamer zitten zal het wel de bedoeling van Jaap zijn. Misschien wil ie dat B bang wordt. Stress kan zorgen dat B lekker para wordt....
Ik snap dat ook niet hoor, hoe dom kan je zijn dit in de woonkamer te bespreken. Ga dan lekker naar kantoor ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef Schatgraver het volgende:
Brian is slim, wanneer bedenken ze nou is dat ze niet midden in de woonkamer speltactieken moeten gaan bespreken
Ik geloof er niets van. Het lijkt mij meer dat Jaap al lang weet van die USB stick en de hyperende streamers zit te voeren......Ook die stick zal wel onderdeel uitmaken van een scriptje....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef tho_Omas het volgende:
Ze zijn echt bang voor de USB stick
Huub heeft wel meer niet door.Die denkt dat hij alles weet,maar wat zal hij later balen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:33 schreef mootie het volgende:
Jaap brengt het verhaal van bam bam onder de dekens niet echt goed over. Het dringt volgens mij niet tot Huub en Claire door dat bam bam op klappen slaat.
Afluisterpatient Brian weet dondersgoed waar het op slaat, dus gaat ie nog meer z'n best doen om de weldoener uit te hangen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:33 schreef mootie het volgende:
Jaap brengt het verhaal van bam bam onder de dekens niet echt goed over. Het dringt volgens mij niet tot Huub en Claire door dat bam bam op klappen slaat.
Van wie niet? van d'r pimp zeker weer ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda mag niet drinken?
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is dus gebeld omdat hij het niet over de uitzendingen en de fora mag hebben.
Ja daarom zit hij er nog en is een groot deel al naar huis.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:36 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |