abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57252443
Woei dan moeten we maar eens snel afspreken he
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 22:31:07 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_57252478
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:

Skaatie waar staat deel 1??
Oh jee, daar vraag je me wat , ik dacht dat iedereen hier op de hoogte was van deze gate. Moet ik het echt op gaan zoeken of denk je dat het sowieso onzin is?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 22:32:52 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_57252501
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:28 schreef blomst het volgende:
afgelopen vrijdag mijn oren uit laten spuiten, maar ik had het beter niet kunnen doen, hoor Mike nu boven alles uit.
Kan de regie Mike zijn geluid niet uitzetten, dat wat hij zegt is toch gemompel.
Kies een andere stream, daar hoor je een hyena lachen.
― Mark Twain
pi_57252512
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh jee, daar vraag je me wat , ik dacht dat iedereen hier op de hoogte was van deze gate. Moet ik het echt op gaan zoeken of denk je dat het sowieso onzin is?
Ja graag een linkje!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57252513
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik geloof het, ik wil alleen het begin ook lezen. (ik weet wel meer dingen namelijk).
Ik hoorde wel iedere dag witte bergen vallen on stream....
pi_57252521
Fok is traag hier Wie is er nou weer in zee gedumpt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:34:01 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57252528
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
Woei dan moeten we maar eens snel afspreken he
DGK MEET
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57252542
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Denk je niet dat Huub dat zelf ook wil, natuurlijk wel. Het hokje is het probleem. Huub zegt 's avonds laat vaak dingen die mensen ontgaan maar als je goed oplet zeggen Huub en Jaap meer tussen neus en lippen door.
Huub zei laatst nog tegen Jaap: We hebben A en B genoeg uit de wind........
Toen stopte hij omdat hij weet dat te ver gaat in de ogen van het hokje maar je snapt hem wel.
Zeker weten, als die zijn gang kon gaan,waren ze al lang gillend weggehold daar, die Brian en Amanda....

Toch kan ik niet begrijpen wat dat nou is, waarom wilt dat hokje Brian en amanda uit de wind houden, waarom zou Brian moeten winnen,waarom mogen ze niks tegen Amanda beginnen..
En dan ff niet dat Flens op Brian geilt,of dat Amanda diep in de onderwereld zit, maar serieus, wat zou daar de reden van kunnen zijn?
pi_57252564
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:

[..]

Mee eens. En die ging ook geen discussie uit de weg. alles wat er nou in komt, zijnt er alleen een paar weken / dagen vakantie aan het houden....Butler, huishoudster, saunatje, kapster, je hebt er geen moer aan.
nou, ik heb liever een niks zeggende, redelijk neutrale Nicole, dan een zeurzeurzeurzeurzeurkous die haar klep niet kan houden

(al mag ze ook weg)
pi_57252596
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Guuskeee Vette actie gisteren met Eric
ja was lachen ja.

Ik was overtuigd dat het een kloon was, en dat zei ik toen natuurlijk ook gewoon. Ik dacht tis DGK_fan of zo. Maar nee, onze Eric aan de foon, om 4 uur 's nachts, in mn bedje, vriendin schrok wakker "wat wat wat wat? wie is da?".

En zijn stem he, in 1 seconde herkende ik die, hij heeft zo'n herkenbare stem plus manier van praten. Was lache, ik had het niet verwacht...
pi_57252602
Jaap is onrustig,ik heb het idee dat hij het liefst direct los zou willen gaan,maar al van het hokje instructies heeft gekregen dat het niet mag...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:38:40 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57252629
Guuske mag ik je aanraken?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57252637
oooo lief, zo'n happy couple...

zaterdag 8 maart 2008 @ 22:39:38 #138
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_57252646
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Zeker weten, als die zijn gang kon gaan,waren ze al lang gillend weggehold daar, die Brian en Amanda....

Toch kan ik niet begrijpen wat dat nou is, waarom wilt dat hokje Brian en amanda uit de wind houden, waarom zou Brian moeten winnen,waarom mogen ze niks tegen Amanda beginnen..
En dan ff niet dat Flens op Brian geilt,of dat Amanda diep in de onderwereld zit, maar serieus, wat zou daar de reden van kunnen zijn?
omdat: als Huub en Jaap los mogen A en B er met 5 min uitliggen! jaap en huub over end of the show!
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 22:40:08 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_57252654
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:33 schreef trettie het volgende:

Ja graag een linkje!
Ik ga morgen voor je zoeken, promise. Voor nu sluit ik af, wens de nachtploeg succes en de FOKkers een goede nachtrust. Ik hoop dat jullie geen containers van Ruud nodig hebben.
― Mark Twain
pi_57252666
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:39 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

omdat: als Huub en Jaap los mogen A en B er met 5 min uitliggen! jaap en huub over end of the show!
De spijker op de kop
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_57252674
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Klets! Jaap sloot zich niet op in kantoor, maar vertelde Huub meteen over de USB_ stick!
Klets terug! Geen bom, geen duiten
pi_57252677
quote:

[..]

Zoiets vermoedde ik al
Had het zelf kunnen raden, het was een stomme vraag van mij
pi_57252680
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:35 schreef avonne het volgende:

[..]

nou, ik heb liever een niks zeggende, redelijk neutrale Nicole, dan een zeurzeurzeurzeurzeurkous die haar klep niet kan houden

(al mag ze ook weg)
Komt toch niks uit. Selène kreeg de streamers flink over de zeik met haar gezeur. (Als ze niet zo gezeurd had kon ze wat mij betreft blijven, maar nu ik ben blij dat ze opgeflikkerd is )
pi_57252693
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Guuske mag ik je aanraken?
voor 5 euro

pi_57252694
Wat zou er gebeuren als ik een parachute sprong zou maken en zou landen in de tuin?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:42:07 #146
111260 Charmian
a little joy
pi_57252699
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Voor wat het waard is, er valt niks te beleven op de streams. Het vervolg op de Witte Bergen gate.
[..]
dit is deel 1
quote:
Brief 1: (bespreking in hotel de witte bergen)
Een ervaring rijker en een illusie armer.

Vanaf nu is de gouden kooi voor mij over.

Ik ben deze getuige geweest van een bespreking in hotel de witte bergen tussen een afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van Huub.

Om een lang verhaal kort te maken: wij als fans worden een groot rad voor ogen gedraaid.

Alles, maar dan ook alles gaat om maar 1 ding: geld geld geld.

De achterban van Huub bestaat uit een stel management en juridische geldwolven.

De familie van Huub zijn eigenaar van Nowlive

Alle opbrengsten van Nowlive advertenties komen ten goede aan sms’jes voor Huub.

Over ons als fans wordt heel laagdunkend gepraat`en gelachen. De fans zijn de mensen waar om gelachen wordt.

De deelnemers aan de gouden kooi bepalen zelf hoeveel ze verdienen. Met iedereen zijn individuele contracten opgesteld en afhankelijk van de zwaarte van het script dat ze krijgen, krijgen ze betaald.
Dit gaat zo vanaf de mensen die ergens op een bepaald punt vorig jaar zijn binnen gekomen.

Natasia was de dikst betaalde. Die had een heel gunstig contract afgesloten.

Lieke had een zware rol maar daar tegen over staat een heel goed betaalt contract. Zij verdiende er na Natasia het meeste aan, meer dan Huub en had een optie out clausule ingebouwd dat ze eruit kon wanneer ze wilde.
Daar is veel bonje over geweest. De achterban van Huub wilde haar er al veel eerder uit hebben, al in juli vorig jaar maar dat kon dus niet.
Toen Lieke er in januari voor uit wilde, wilde de programmaleiding haar niet laten gaan, maar ze moesten wel: contract. Ze is eruit met behoud van borggeld en wordt nog steeds betaald door de kooi.
Ze kan trouwens nog terugkomen en daar is de groep van Huub heel kwaad over.

De volgende die eruit gaat is Jaap. Binnenkort wordt gaat er gewerkt worden aan de voorbereiding van de exit van jaap. De achterban van Huub wil van hem af en de programmaleiding gaat akkoord want jaap kan veel doen buiten de kooi met optredens.

Iedereen die uit het programma is, is nog 2 jaar na exit inzetbaar voor wat dan ook als de programmaleiding dat wil.

Sylvia is niet meer enthousiast en wil eigenlijk niets meer met het programma te maken hebben. Omdat ze in Spanje woont zal ze ook niet zo veel meer ingezet worden. Sylvia is klaar met Huub en Huub’s achterban met Sylvia (dus niks vrienden voor het leven).

Verder nog wat vergeten?

O ja, de achterban van de miljonairs delen mee in de opbrengsten van de sms poll.

Bijna alle miljonairs nemen sponsorcontracten mee in de kooi, in geld of natura. Alle bedrijven en sponsors die in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met een of meerdere miljonairs.

Sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die managers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.

Zo, dat was het dan. Zo hoor je nog eens wat als je bij van der Valk werkt.

Voor mij is de gouden kooi een gelopen race, ik ben er klaar mee! We worden vierkant verneukt en het ergste is nog wel dat degenen die we zo lang hebben gesteund met ons lachen en alles een groot toneelspel is met als inzet de knaken. Het is net betaald voetbal, alleen weet je dan eerlijk dat het een commerciële bende is. Mensen worden in de maling genomen en bij de programmaleiding en bij veel deelnemers ook wordt er gelachen om die zielenpoten met hun kaartjes en cadeautjes voor de miljonairs

Nu begrijp ik ook sommige oud miljonairs ook die aan deze poppenkast niet wilden deelnemen. Bart, Sylvia, Lieke.. Eens gaan je ogen open en als je doorkrijgt dat je het spel (voor zo ver dat überhaupt bestaat) nooit kan winnen heb je er balen tabak van.

Adieu gouden kooi, ik ben een ervaring rijker maar een illusie armer.

Johan

Een ex gouden kooi en Huub fan.
van de bosmongolengastenboek geplukt
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_57252708
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ga morgen voor je zoeken, promise. Voor nu sluit ik af, wens de nachtploeg succes en de FOKkers een goede nachtrust. Ik hoop dat jullie geen containers van Ruud nodig hebben.

Truste BQ
pi_57252711
quote:

[..]

tja, dat zie ik dus anders.
Ik denk dat het nog wel eens een leuke, inventieve en langdurige uitputtingsslag zou kunnen zijn als het echt Huub vs Jaap is.
pi_57252719
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik een parachute sprong zou maken en zou landen in de tuin?
SL, een paar meppen en weg is Dementor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_57252730
Ik had niet anders verwacht eigenlijk.
pi_57252737
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef pullup het volgende:

[..]

SL, een paar meppen en weg is Dementor
Ook tijdens een live finalespel in de tuin ?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:44:17 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57252743

Zo ff alle bewoners in 1 shot
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:44:31 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57252747
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

voor 5 euro

10 euro dan?
pi_57252754
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

OK bedankt vast en welterusten Bequeen!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57252758
welterusten BeeQueen
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')