abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57252057
Zoooo nu kan ik Bartold en Nicole eindelijk weer zelf op de streams zien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_57252063
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:06 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Je bent valsch, maar dit gaat nog een staartje krijgen, believe me
Sorry, schat, maar de weddenschap staat alleen voor vandaag.
"morgen, zeker weten" doen we niet aan
pi_57252113
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:08 schreef pullup het volgende:
Blij dat je Flip Spuitketel ook eens kunt zien? Ik heb al wat kwijlposts voorbij zien komen vanavond.

Wtf is Nicole?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_57252118
Voor de liefhebbers, Ludo...
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_57252124
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wie ga je daarmee uitnodigen en bellen?
Die brandweerspuit
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57252138
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Blij dat je Flip Spuitketel ook eens kunt zien? Ik heb al wat kwijlposts voorbij zien komen vanavond.

Wtf is Nicole?
Nicole is toch dat stuk chagrijn naast Burt die wanhopig aan het proberen is zo weinig te bewegen dat het voor Mazaru geen zin heeft om een Gif te maken ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_57252139
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:12 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Die brandweerspuit
pi_57252176
Komt er nog een COS meeting?
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 22:15:26 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_57252180
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:06 schreef Danchelle het volgende:
Ik mag toch hopen dat Jaap Huub nu toch duidelijk maakt dat we actie tegen Brian en Amanda willen.....

Maar zoals ik Jaap nu een beetje mee maak de afgelopen maanden,is hij een denker,en zal het eerst rustig verwerken en dan knallen.....
Denk je niet dat Huub dat zelf ook wil, natuurlijk wel. Het hokje is het probleem. Huub zegt 's avonds laat vaak dingen die mensen ontgaan maar als je goed oplet zeggen Huub en Jaap meer tussen neus en lippen door.
Huub zei laatst nog tegen Jaap: We hebben A en B genoeg uit de wind........
Toen stopte hij omdat hij weet dat te ver gaat in de ogen van het hokje maar je snapt hem wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57252184
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit naar hem geschreven maar ik ga nu als Huub fanaticus hem toch maar eens schrijven...
Dus toch......had ik er maar cps op gezet

Doe hem in ieder geval NIET de groeten van mij
pi_57252194
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:11 schreef MissSomebody het volgende:
Voor de liefhebbers, Ludo...
[ afbeelding ]

pi_57252206
Het wordt tijd voor Nicole een paar zeer sterke glazen te kopen voor haar nieuwe bril, ze kijkt alsof ze moet poepen terwijl ze naar het beeldscherm tuurt.....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:16:31 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57252216
Als rat weer vrij komt en op FOK kijkt, dan adviseer ik hem Leer hier gitaar spelen #9 hier even te kijken, misschien helpt het?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57252217
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:13 schreef pullup het volgende:

[..]

Nicole is toch dat stuk chagrijn naast Burt die wanhopig aan het proberen is zo weinig te bewegen dat het voor Mazaru geen zin heeft om een Gif te maken ?
Oh die Weinig gasten in het hok gezien die zo weinig posts opleverden. Dan geef mij Selene maar, die kon nog wel eens pikant voorover gaan staan en leverde stof genoeg om cossen mee te vullen
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 22:16:56 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_57252221
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:08 schreef pullup het volgende:
WB, je kunt weer ouderwets meegenieten van een film op de streams.
― Mark Twain
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:17:51 #109
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_57252237
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
o is dat Nicole?
ze ruikt fik..

zou Robin naar brand ruiken?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_57252239
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

WB, je kunt weer ouderwets meegenieten van een film op de streams.
Ik had het kunnen weten
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:18:43 #111
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_57252247
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt tijd voor Nicole een paar zeer sterke glazen te kopen voor haar nieuwe bril, ze kijkt alsof ze moet poepen terwijl ze naar het beeldscherm tuurt.....
nieuwe glazen om beter te poepen..
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_57252251
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:04 schreef MissSomebody het volgende:
Mikey denkt er het zijne van.......
[ afbeelding ]

Als blikken konden doden.....
pi_57252265
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:08 schreef avonne het volgende:

[..]

Sorry, schat, maar de weddenschap staat alleen voor vandaag.
"morgen, zeker weten" doen we niet aan
Klets! Jaap sloot zich niet op in kantoor, maar vertelde Huub meteen over de USB_ stick!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57252312
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Komt er nog een COS meeting?
Jaahaa..desnoods the two of us!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57252314
Heb ik de terugkomst van Jaap gemist.
Maar hij mag dus weinig zeggen.
Goedemorgen :W
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:22:59 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57252322
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Zou je denken?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 22:23:03 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_57252325
Voor wat het waard is, er valt niks te beleven op de streams. Het vervolg op de Witte Bergen gate.
quote:
Brief 2: Aanvulling op Brief 1 (hotel de witte bergen)

Hier nog even een berichtje van Johan. Oftewel de klokkenluider zoals sommige me al noemen.

Laat ik eerst even iets duidelijk maken voor de sceptici: ik ben geen ober bij de Witte Bergen. Niet alle medewerkers die bij de grote toekan werken zitten in de bediening. En uiteraard ben ik ook niet bij het hele gesprek aanwezig geweest, maar voor afluisteren hoef je geen Brian te heten.
De conferentieruimtes hebben allemaal plafondmicrofoons die gebruikt worden als een vergadering moet worden genotuleerd en ook al is het gebruik daarvan niet altijd nodig, je kunt het niet helpen als je in de control-room per ongeluk met een slordige beweging een micro aanswitcht die niet aangeswitcht hoeft te staan.

Wie trouwens goed heeft opgelet heeft de afgelopen weken kunnen merken dat een van de dingen die ik in mijn vorige post heb aangegeven al bloot is komen te liggen: De sponsoring die bijna ledere deelnemer met zich meebrengt in het programma. Er is daar niemand die 10 duizend euro borgsom inlegt, dat is een fabeltje.

Een volgend fabeltje is dat het programma op of voor de helft van dit jaar gaat stoppen. Dit is een toegepast trucje dat de programmamakers gebruiken om de kijkcijfers periodiek nog een stukje op te schroeven.

Een ander ding wat volgens mij wel op zeer korte termijn gaat gebeuren is het afscheid van speler Jaap. Die zal met een mooi verhaal uit het programma worden geschreven.

Ik moet even een klein ding rechtzetten of eigenlijk nuanceren. Nader onderzoek leert dat de achterban van Huub geen lijfelijk eigenaar zijn van Nowlive. De eigenaar van Nowlive is ene Ewald Hulleman. Maar dat zijn site financieel goed ondersteund word door de Huub mensen staat als een paal boven water. Wat ik verder ook nog kan melden is dat Nowlive en de leiding van Talpa Producties op zeer gespannen voet met elkaar staan. Dit heeft te maken met een lek bij de redactie van het programma. Er werden met regelmaat interne zaken doorgelekt, waardoor Nowlive vaak met breaking news op hun site kon komen. Dingen die niet uit mochten lekken lekten toch uit of te vroeg. Talpa heeft de twee verantwoordelijke medewerkers intussen ontslagen.

En nu nog een pikant detail: Huub is hierover door de programma leiding uitgebreid ondervraagd en dat heeft hij ooit een keer zonder streams of audio aan een medespeler verteld. De zaak stond toen behoorlijk op z’n kop en Huub en die ander hebben daarna een uitgebreid gesprek gehad met de hoge bonzen en hebben te horen gekregen dat ze allebei onmiddellijk verwijderd zouden worden uit het programma als ze er iets los over zouden laten.
Waarschijnlijk gaat het alcoholverbod van Huub voor eeuwig door, bang als ze zijn dat hij zijn mond voorbij praat.

Nog even het volgende: het verslag, van de bijeenkomst van het Huub team heb ik inmiddels overhandigd aan de heer Jos van Dongen. Dit is een journalist die bezig is research te doen voor een mediaonderzoek naar de handel en wandel in de Gouden Kooi. Er schijnen daar namelijk nog al wat misstanden te zijn. Het stemmen met de sms’jes schijnt ook niet helemaal zuivere koffie te zijn word beweerd.

We zullen de dingen rustig afwachten en dan zien we wel of ik onzin bral of misschien toch wel gelijk heb.
― Mark Twain
pi_57252342
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Oh die Weinig gasten in het hok gezien die zo weinig posts opleverden. Dan geef mij Selene maar, die kon nog wel eens pikant voorover gaan staan en leverde stof genoeg om cossen mee te vullen
Mee eens. En die ging ook geen discussie uit de weg. alles wat er nou in komt, zijnt er alleen een paar weken / dagen vakantie aan het houden....Butler, huishoudster, saunatje, kapster, je hebt er geen moer aan.
pi_57252367
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Voor wat het waard is, er valt niks te beleven op de streams. Het vervolg op de Witte Bergen gate.
[..]
Skaatie waar staat deel 1??
pi_57252398
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

count me in too
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 22:27:14 #121
184769 crew  Deisyy
pi_57252413
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het vervolg? waar is het begin? Want ik snap niet helemaal waar het pikante Huub-verhaal overgaat.

Genoeg reden om een topic voor te openen zodat we weer iets te onderzoeken hebben?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 22:27:56 #122
184769 crew  Deisyy
pi_57252423
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Count me in
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_57252434
afgelopen vrijdag mijn oren uit laten spuiten, maar ik had het beter niet kunnen doen, hoor Mike nu boven alles uit.
Kan de regie Mike zijn geluid niet uitzetten, dat wat hij zegt is toch gemompel.
Goedemorgen :W
pi_57252439
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:26 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

count me in too
Guuskeee Vette actie gisteren met Eric
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: