Dan doen ze eerst even wat Paul de Leeuw Bij die Anti Vleeseter gast uitvoerdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook tijdens een live finalespel in de tuin?
Lees de post van @ ikweethetnietmeer en je weet genoeg maar ik blijf ook bij mijn onderwereldtheorie, zoveel toeval bestaat niet. Trusten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef Danchelle het volgende:
Zeker weten, als die zijn gang kon gaan,waren ze al lang gillend weggehold daar, die Brian en Amanda....
Toch kan ik niet begrijpen wat dat nou is, waarom wilt dat hokje Brian en amanda uit de wind houden, waarom zou Brian moeten winnen,waarom mogen ze niks tegen Amanda beginnen..
En dan ff niet dat Flens op Brian geilt,of dat Amanda diep in de onderwereld zit, maar serieus, wat zou daar de reden van kunnen zijn?
Ik weet ook nog niet wat ik ervan moet zeggen, hij lijtk me een beetje in de war...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap zit erbij alsof ie niet veel wijzer is geworden vandaag .. Maar dat heeft ie wel vaker .
Echt? hahahaquote:
Witwassen van wat miljoenen door B&A te laten winnen tegenover het met rust laten Johnny Jrquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van @ ikweethetnietmeer en je weet genoeg maar ik blijf ook bij mijn onderwereldtheorie, zoveel toeval kan niet bestaan. Trusten.
als je dit ziet...dan zit er toch geen miljonair bij..ziet er niet uit.OF ziet het bij Flens en J de Mol er ook zo uit?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ff alle bewoners in 1 shot
Niet als ze elke avond een flm kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole zit idd erg ongemakkelijk TV te kijken .. Zou ze het wel een week volhouden ?
Gek genoeg vind ik een een sterke theorie, klinkt heel aannemelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Witwassen van wat miljoenen door B&A te laten winnen tegenover het met rust laten Johnny Jr
-edit- bron Huubsoppersforum dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Voor wat het waard is, er valt niks te beleven op de streams. Het vervolg op de Witte Bergen gate.
[..]
quote:
bron: een of andere stakker zonder bewijs die een kettingbrief schrijven zijn doel in het leven vind.quote:
En dan natuurlijk aldat vage personeel dat les komen geven in bv Kickboxenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:52 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik een een sterke theorie, klinkt heel aannemelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |