Huub wil nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:56 schreef akveor het volgende:
JAAAAAAAAA Jaap heeft geluisterd... Claire erin houden......
Ontslagrondes zijn onbelangrijk in deze fase.
I knowquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond..
Jaap is terug, bespreekt met Huub wat hij buiten heeft meegemaakt en sl op sl.....
Huub vraagt hem of hij nu zeker van Huub is en hij zegt ja...
Gelukkig heeft Jaap ook het usb verhaal meegekregen,was ook eigenlijk onmogelijk om te missen...
Voor degenen die denken wie is dat nue weer:
Ik ben Danchelle en sinds vanochtend heb ik me aangemeld op FOK!
ik genoot ECHT van dit gezicht die hij er erbij trok!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik weeeet van de usb-stick
[ afbeelding ]
Had de post al aangevuld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub wil niet
Maar ze kunnen geloof ik niet openlijk praten of zo. Ze praten zo erom heen
Ze gaan altijd over op een soort codetaal, o.a. de dierenambulance, voorheen het oliebollenakkoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef avonne het volgende:
Huub wil niet
Maar ze kunnen geloof ik niet openlijk praten of zo. Ze praten zo erom heen
Ik heb nog nooit naar hem geschreven maar ik ga nu als Huub fanaticus hem toch maar eens schrijven...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
Jaap "mensen zitten er echt op te wachten"
(terror op B&A)
Huub "dan weten we toch wat we aan het eind van de maand moeten doen?"
(volgens mij bedoelt Huub op Claire wegsturen)
"De plannen voor het warme onthaal voor Brian en Amanda worden toegejuicht".quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:58 schreef Guuskeee het volgende:
jaap: "onze plannen worden toegejuigd jongen!"
jaap: "de mensen zitten er echt op te wachten"
Als je dat dan maar op eigen titel doet en niet namens Fokquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar hem geschreven maar ik ga nu als Huub fanaticus hem toch maar eens schrijven...
excuse me, darling, maar ik heb nog geen bom horen droppen, en volgens mij gaat Jaap zo film kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ohhhh..je verlies toegeven, valt je zwaar mop?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:02 schreef schatje het volgende:
[..]
"De plannen voor het warme onthaal voor Brian en Amanda worden toegejuicht".
Dat begrijp ik er ook uit. Ik vraag me alleen af of dit niet is wat Jaap zelf wil. Ik wacht met spanning afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
Jaap "mensen zitten er echt op te wachten"
(terror op B&A)
Huub "dan weten we toch wat we aan het eind van de maand moeten doen?"
(volgens mij bedoelt Huub op Claire wegsturen)
Wie ga je daarmee uitnodigen en bellen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
innt de CeePees van Avonne en Petraa, niks schaken op kantooren die van scandulous ook btw
Je bent valsch, maar dit gaat nog een staartje krijgen, believe mequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
excuse me, darling, maar ik heb nog geen bom horen droppen, en volgens mij gaat Jaap zo film kijken.
Welom Danchelle.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond..
Jaap is terug, bespreekt met Huub wat hij buiten heeft meegemaakt en sl op sl.....
Huub vraagt hem of hij nu zeker van Huub is en hij zegt ja...
Gelukkig heeft Jaap ook het usb verhaal meegekregen,was ook eigenlijk onmogelijk om te missen...
Voor degenen die denken wie is dat nue weer:
Ik ben Danchelle en sinds vanochtend heb ik me aangemeld op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |