Ook tijdens een live finalespel in de tuinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
SL, een paar meppen en weg is Dementor
10 euro dan?quote:
OK bedankt vast en welterusten Bequeen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor je zoeken, promise. Voor nu sluit ik af, wens de nachtploeg succes en de FOKkers een goede nachtrust. Ik hoop dat jullie geen containers van Ruud nodig hebben.![]()
Dan doen ze eerst even wat Paul de Leeuw Bij die Anti Vleeseter gast uitvoerdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook tijdens een live finalespel in de tuin?
Lees de post van @ ikweethetnietmeer en je weet genoeg maar ik blijf ook bij mijn onderwereldtheorie, zoveel toeval bestaat niet. Trusten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef Danchelle het volgende:
Zeker weten, als die zijn gang kon gaan,waren ze al lang gillend weggehold daar, die Brian en Amanda....
Toch kan ik niet begrijpen wat dat nou is, waarom wilt dat hokje Brian en amanda uit de wind houden, waarom zou Brian moeten winnen,waarom mogen ze niks tegen Amanda beginnen..
En dan ff niet dat Flens op Brian geilt,of dat Amanda diep in de onderwereld zit, maar serieus, wat zou daar de reden van kunnen zijn?
Ik weet ook nog niet wat ik ervan moet zeggen, hij lijtk me een beetje in de war...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap zit erbij alsof ie niet veel wijzer is geworden vandaag .. Maar dat heeft ie wel vaker .
Echt? hahahaquote:
Witwassen van wat miljoenen door B&A te laten winnen tegenover het met rust laten Johnny Jrquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van @ ikweethetnietmeer en je weet genoeg maar ik blijf ook bij mijn onderwereldtheorie, zoveel toeval kan niet bestaan. Trusten.
als je dit ziet...dan zit er toch geen miljonair bij..ziet er niet uit.OF ziet het bij Flens en J de Mol er ook zo uit?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ff alle bewoners in 1 shot
Niet als ze elke avond een flm kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole zit idd erg ongemakkelijk TV te kijken .. Zou ze het wel een week volhouden ?
Gek genoeg vind ik een een sterke theorie, klinkt heel aannemelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Witwassen van wat miljoenen door B&A te laten winnen tegenover het met rust laten Johnny Jr
-edit- bron Huubsoppersforum dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Voor wat het waard is, er valt niks te beleven op de streams. Het vervolg op de Witte Bergen gate.
[..]
quote:
bron: een of andere stakker zonder bewijs die een kettingbrief schrijven zijn doel in het leven vind.quote:
En dan natuurlijk aldat vage personeel dat les komen geven in bv Kickboxenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:52 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik een een sterke theorie, klinkt heel aannemelijk
Gefeliciteerdquote:
Ben ik weer precies op tijd terugquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:08 schreef mootie het volgende:
Jelte wilde niet meer komen.
Dat was toch die zaadnek die boos werd tijdens het bootcampgedoe?
Ik ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op streams van het zwembad.
Maar ik ga hem wel vragen of ie tien keer Coldstar is the Bomb wil roepen op de streams...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dus toch......had ik er maar cps op gezet![]()
Doe hem in ieder geval NIET de groeten van mij
Van jou had ik meer wijsheid verwacht Akveor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar ik ga hem wel vragen of ie tien keer Coldstar is the Bomb wil roepen op de streams...
Ik heb een heel stuk voor je getypt in dat Topic.... veel leesplezier...![]()
Onder de dekens stompen enzo!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
jaap zegt heftige beelden, ruzie's die wij totaal missen.
Over brian en Amanda dus.
Alsof het even genoemd moet worden van de Febo, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
Huub weet geloof ik echt niet van de USB-stick, maar toch doet Jaap een beetje gespeeld
Komt het waarschijnlijk toch niet met de jaren...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van jou had ik meer wijsheid verwacht Akveor.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
jaap zegt heftige beelden, ruzie's die wij totaal missen.
Over brian en Amanda dus.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Komt het waarschijnlijk toch niet met de jaren...![]()
Zolang Brian niet wint vind ik alles geoorloofd.
Het zou eens tijd worden ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:26 schreef Danchelle het volgende:
Huub wil het oude plan hervatten,dus losgaan op Brian en Amanda,hallelujaaaaa
Als ze gewoon in de kamer zitten zal het wel de bedoeling van Jaap zijn. Misschien wil ie dat B bang wordt. Stress kan zorgen dat B lekker para wordt....quote:
Toont alleen maar nog duidelijker wat hij is: niet veel soepsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:28 schreef petraa het volgende:
En de rat staat weer af te luisteren! Heeft Jaap dan niets geleerd van vandaag.
Daar betaal je dan voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
Streamlock, het is wel duidelijk die golflessen zijn ook afgesproken werk.
Alleen de naieve huisvrouwen trappen nog in die SLs.
Dat is een teken dat hij snel weer wat pammetjes moet nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:29 schreef tho_Omas het volgende:
Brian lacht afentoe?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi dat Brian afluisterd kan hij zich lekker druk maken
SL's
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze gewoon in de kamer zitten zal het wel de bedoeling van Jaap zijn. Misschien wil ie dat B bang wordt. Stress kan zorgen dat B lekker para wordt....
Ik snap dat ook niet hoor, hoe dom kan je zijn dit in de woonkamer te bespreken. Ga dan lekker naar kantoor ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef Schatgraver het volgende:
Brian is slim, wanneer bedenken ze nou is dat ze niet midden in de woonkamer speltactieken moeten gaan bespreken
Ik geloof er niets van. Het lijkt mij meer dat Jaap al lang weet van die USB stick en de hyperende streamers zit te voeren......Ook die stick zal wel onderdeel uitmaken van een scriptje....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef tho_Omas het volgende:
Ze zijn echt bang voor de USB stick
Huub heeft wel meer niet door.Die denkt dat hij alles weet,maar wat zal hij later balen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:33 schreef mootie het volgende:
Jaap brengt het verhaal van bam bam onder de dekens niet echt goed over. Het dringt volgens mij niet tot Huub en Claire door dat bam bam op klappen slaat.
Afluisterpatient Brian weet dondersgoed waar het op slaat, dus gaat ie nog meer z'n best doen om de weldoener uit te hangen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:33 schreef mootie het volgende:
Jaap brengt het verhaal van bam bam onder de dekens niet echt goed over. Het dringt volgens mij niet tot Huub en Claire door dat bam bam op klappen slaat.
Van wie niet? van d'r pimp zeker weer ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda mag niet drinken?
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is dus gebeld omdat hij het niet over de uitzendingen en de fora mag hebben.
Ja daarom zit hij er nog en is een groot deel al naar huis.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:36 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |