quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
jaap zegt heftige beelden, ruzie's die wij totaal missen.
Over brian en Amanda dus.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Komt het waarschijnlijk toch niet met de jaren...![]()
Zolang Brian niet wint vind ik alles geoorloofd.
Het zou eens tijd worden ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:26 schreef Danchelle het volgende:
Huub wil het oude plan hervatten,dus losgaan op Brian en Amanda,hallelujaaaaa
Als ze gewoon in de kamer zitten zal het wel de bedoeling van Jaap zijn. Misschien wil ie dat B bang wordt. Stress kan zorgen dat B lekker para wordt....quote:
Toont alleen maar nog duidelijker wat hij is: niet veel soepsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:28 schreef petraa het volgende:
En de rat staat weer af te luisteren! Heeft Jaap dan niets geleerd van vandaag.
Daar betaal je dan voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
Streamlock, het is wel duidelijk die golflessen zijn ook afgesproken werk.
Alleen de naieve huisvrouwen trappen nog in die SLs.
Dat is een teken dat hij snel weer wat pammetjes moet nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:29 schreef tho_Omas het volgende:
Brian lacht afentoe?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi dat Brian afluisterd kan hij zich lekker druk maken
SL's
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze gewoon in de kamer zitten zal het wel de bedoeling van Jaap zijn. Misschien wil ie dat B bang wordt. Stress kan zorgen dat B lekker para wordt....
Ik snap dat ook niet hoor, hoe dom kan je zijn dit in de woonkamer te bespreken. Ga dan lekker naar kantoor ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef Schatgraver het volgende:
Brian is slim, wanneer bedenken ze nou is dat ze niet midden in de woonkamer speltactieken moeten gaan bespreken
Ik geloof er niets van. Het lijkt mij meer dat Jaap al lang weet van die USB stick en de hyperende streamers zit te voeren......Ook die stick zal wel onderdeel uitmaken van een scriptje....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef tho_Omas het volgende:
Ze zijn echt bang voor de USB stick
Huub heeft wel meer niet door.Die denkt dat hij alles weet,maar wat zal hij later balen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:33 schreef mootie het volgende:
Jaap brengt het verhaal van bam bam onder de dekens niet echt goed over. Het dringt volgens mij niet tot Huub en Claire door dat bam bam op klappen slaat.
Afluisterpatient Brian weet dondersgoed waar het op slaat, dus gaat ie nog meer z'n best doen om de weldoener uit te hangen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:33 schreef mootie het volgende:
Jaap brengt het verhaal van bam bam onder de dekens niet echt goed over. Het dringt volgens mij niet tot Huub en Claire door dat bam bam op klappen slaat.
Van wie niet? van d'r pimp zeker weer ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda mag niet drinken?
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is dus gebeld omdat hij het niet over de uitzendingen en de fora mag hebben.
Ja daarom zit hij er nog en is een groot deel al naar huis.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:36 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |