haha, daar hoef ik alleen de titel voor te lezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
begin en eind gelezen
ze wil je niet lijkt me.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Klacht: zie TT
Samenvatting: zie TT
Ik: "Ey ik ben weg... Ik zie je ooit nog wel eens"
Zij: "Ok is goed, doei!"
Ik: "Later"en toen thuis zat ik daar met mijn linkerhand
Lees esquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef l3laster het volgende:
Je neemt je date mee naar de MC Donalds en je klaagt vervolgens dat zij niet kan daten????
![]()
jij hebt lef
Alleen om naar de wc te gaan pauperquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef l3laster het volgende:
Je neemt je date mee naar de MC Donalds en je klaagt vervolgens dat zij niet kan daten????
![]()
jij hebt lef
Trust me I triedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je moet ook niet zelf praten als je date met een vrouw, er is niets waar ze zo slecht tegen kunnen als stilte. Gewoon je mond houden (is nog mysterieus ook), en ze begint vanzelf wel honderduit te lullen
Heb ik ook wel eens gedaan (ok, het was wel in onderling overleg, en het voorstel kwam niet van mijn kantquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef l3laster het volgende:
Samenvattingquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Dus ik heb zo'n meisje al 6 jaar op mijn MSN (van toen ik nog rond de 12 jaar zat en n00b was en mijn enige manier van contact met meisjes uit school/MSN bestond) en al heel lang niet meer met haar gepraat (4 jaar geleden heel veel) en ik kwam plotseling nog oude gesprekken van ons tegen toendat ik mijn computer aan het opruimen was. Ik dacht "Leuk!" en ging ze doorlezen en ze waren idd best grappig. Dus ik tegen het meisje in kwestie die toen toevallig online was (jaja, al heel lang niet meer gesproken en nog steeds op MSN
) "Hey ik heb nog oude gesprekken van ons gevonden blahblah" dus ik haar sturen, allemaal leuk enzo. Toen zijn we weer wat meer gaan praten en na een tijdje dacht ik "Hmm, ze lijkt me best interessant" dus ik stelde voor om af te spreken. En dat doen we dus ook.
Dus ik gisteren naar het station (ze moet 1 uur met de trein reizen om naar mij te komen en nog een stukje met de bus, dus dat vond ik sowieso al lief/leuk van haar dat ze dat deed), te laat overigens omdat mevrouw tegen mij zegt dat ze de trein van 14:10 pakt en vervolgens mij SMSt dat ze die van 13:45 heeft (waar ik pas om 14:10 achterkwam toen ik uit de douche kwam). Dus loop ik naar het station na een bloedbad aangericht te hebben omdat ik me in een tijdspan van 3 minuten helemaal geschoren heb. Ik had dr al ge-SMSt dat ze mijn kant op moest lopen omdat we naar de stad gingen en dat een stukje terug was, dus zie ik ze bij het stoplicht staan. Ik had al wel foto's van haar maar alleen van het gezicht, dus ik vreesde het ergste
maar dat was blijkbaar helemaal niet nodig omdat ze een leuk figuur had en een lekker kontje
en met dr gezicht was ook niets mis.
Dus wij begroeten elkaar, ik met de grootste smile op mijn bek die ik anatomisch gezien kan creeëren en zij met een glimlach. Ik vroeg hoe dr reis was en begon gelijk tegen haar te praten (ze was immers 25 minuten te vroeg maar ik dacht dat ze het misschien zou zien als ik die 25 minuten te laat ben, dus ik dacht ik maak er geen probleem van) en vertel hoe mijn tante zich doodschrok toen ik met een bloederig gezicht de badkamer uitkwam (dat laat natuurlijk geen perfecte zachte huid achter dus ik dacht ik geef een reden mocht ze het zich afvragen) en ik me 'nog nooit zo snel geschoren had' en trok wat vergelijkingen met wat bekende horrorfilms. Maar goed, daar kan ze niet veel mee (ik zie ze niet beginnen 'o ik heb ook altijd van dat razorburn als ik mijn schaamlippen scheer![]()
etc.) dus ik ga over op 'ben je al eens in Breda geweest?' waarop ze 'nee' antwoordt en zegt dat ze naar de wc moet. Ik zeg haar waar de eerste wc is en we lopen daarnaartoe. Dan komen we bij het stoplicht en er stond al iemand te wachten, dus ik druk niet op het knopje. Komt er een (oude) man aan en die drukt op het knopje en zegt tegen mij: "Andes doe tie ut nie hoor
". De man was in een goed humeur en ik ook, dus ik zeg terug: "Ja ik dacht ik bespaar energie door te wachten totdat u erop drukt
![]()
" en de man lacht terug en ik lach terug en mijn date lacht ook. Dat waren de eerste 5 minuten.
MAAR DAARNA. Blijkbaar weet mijn date niet goed hoe ze moet terugpraten. Ik bleef maar onderwerpen geven (nee niet politiek/studie/weer enzo) maar je toch met het grootste gemak op door kan praten. Dat werkte niet, dus ging ik maar over op vragen stellen. Toendat een vreselijk beeld zich op mijn retina's brandde zag ik mijn kans schoon om hierover een vraag te stellen:
Ik: "Hier lopen trouwens wel veel wervers rond... Hebben jullie dat in Limburg () ook?"
Zij: "Nee"
Cute.
Ik: "Normaal zie je hier trouwens op elke hoek een figuur met gouden tanden muziek maken met zijn koffer open voor kleingeld"
Zij: "Ja bij ons heb je een figuur in de stad lopen die denkt dat hij Jezus is"
Nadat ik mijn komende immense vreugdeuitbarsting al snel kon reduceren tot een innerlijke stem die "HET PRAAAT" riep en ik alle dopamine in mijn bloed onder controle had zodat ik bij bewustzijn kon blijven omdat ik dacht dat ik nu een verhaal kreeg werd ik met mijn neus (en tevens ook de rest van mijn gezicht) op de feiten geramd dat er geen verhaal kwam.
Ik: "Haha cool, hoezo?"
Zij: "Nou gewoon"
Ik: "Ik kom een keertje naar [haar woonplaats] dan"
Zij: Haha
Loopt er ook nog een typical breezerslet in de tegenovergestelde richting van ons op hakken en die misstapt en pleurt bijna op haar lipglossbek. Recht voor mijn neus. Waarop ik dus nog tegen mijn date zeg: "Ik wist niet dat meisjes zo letterlijk voor mij vielen" waarop ze reageert met glimlach: "Droom verder". Hoe is dat niet grappig? Dat is hetzelfde als wanneer je naar de bioscoop gaat en iemand een opmerking maakt over hoe dat de vloer zo plakt. Dan moet je ook gewoon zeggen "Ja het ging ernaast, sorry". Dat zijn van die epic momenten en zij is niet onder de indruk
Maar goed, wij dus naar McDonalds (die in de karnemelkstraat voor degenen die bekend zijn met Breda), zij naar de wc en wij naar de Australian (ijssalon) die daar vlak op de hoek zit. Mijn date steekt echter net op dat moment een sigaret op () en kan dus niet mee naar binnen.
Ik: "Ik bestel wel voor je, wat wil je?"
Zij: "Wat hebben ze allemaal?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die had ik kunnen zien aankomen. Maar zo goed als ik ben draai ik mezelf om naar het bord met de smaken (ik stond half binnen) en vertaal de smaken ter plekke (want jeugd en kennis van de Engelse taal tegenwoordig
).
Ik: "Aardbei, chocola, hazelnoot, [rest van de smaken]"
Zij: "Verzin maar wat"
Ik: "Haha ok, hoeveel bollen wil je?"
Zij: *kijkt bedenkelijk*
Ik: "Of mag ik dat ook verzinnen?"
Zij: "Ja is goed"![]()
![]()
Dus ik bestel 2 bollen, chocolade (want dat is altijd raak) en aardbeien. Terwijl ik bestelde raceten er allerlei doemscenario's door mijn hoofd waar mijn date op de grond ligt te creperen omdat ze allergisch is voor aardbeien en dit vergat te vertellen (), ik betaal haar ijsje (kom op, eerst reist ze meer dan een uur met de trein naar mij na school en moet ze ook nog eens wachten (ookal was dat niet mijn schuld
)) en we zouden naar de V&D gaan om thee te drinken. Probleem is dat we de verkeerde kant opliepen, dus:
Ik: "Wou je nog naar de V&D trouwens?"
Zij: "Ja"
Ik: "Dat is trouwens de andere kant op"
Zij: "Naja maakt niet uit"
Ik: "Haha ok dan lopen we een rondje, kan je gelijk de winkels hier zien"
Dus ik verder over allerlei onderwerpen waar zo makkelijk op door te praten is dat een doofstomme nog wel zou reageren, maar nee. Lichamelijk was het ook totaal dood, alhoewel ik haar genoeg aanraakte (niet op die manier, als in schouder, bovenarmen, onderrug (bv wanneer we door een deur gingen), bovenrug etc.) liet een antwoord op zich wachten zoals een antwoord dat doet wanneer je een kleuter vraagt wat de relativiteitstheorie inhoudt. Dan trek ik mijn handschoenen aan (want ijs is koud, ookal zat het weer mee) en toen gebeurde er een wonder:
Zij: "Ga je met handschoenen ijs eten?" (ik had het in een bekertje en zo'n houten 'lepel')![]()
![]()
de endorphines schoten door mijn lijf zoals mijn sperma dat tegelijkertijd deed door mijn schacht op dit orgasmisch moment van communicatie.
Ik: "Haha ja ik ben echt een koulijer, maar ik heb dat van mijn vader die is dat ook... Doet ook alles met handschoenen"
Zij: "Is dat niet moeilijk eten?"
Ik: "Nee hoor ik heb veel oefening gehad met dingen met handschoenen aandoenrits van mijn jas, schoenveters strikken enzovoorts"
Zij: "Ok"
Toen wilde ik zeggen "Heb jij geen koude handen?" en een hand van haar ff vastpakken (), maar mevrouw had beide handen in haar zakken (en trouwens ook een das voor haar hele hals/kin en ze was toch al niet zo expressief en redelijk apatisch qua gezichtsuitdrukkingen) waarop ik heel geslepen antwoordde met "heb jij geen handschoenen aan?". Toendat ik dit zei was ik vrij zeker dat ze haar handen uit haar zakken zou halen, want dat is de normale reactie. En dat deed ze gelukkig ook (zou er ook nogeens bij moeten komen
) waarop ik antwoordde met "Heb jij geen koude handen dan?" en pakte ik haar hand vast. Nou
Zij: "Jawel maar ik vind het niet echt erg... Ik vind het altijd wel grappig hoe je handen dan helemaal rood en blauw verkleuren"
Ik kon hier natuurlijk ook normaal op reageren, met een "ooooooooooook...?" of een "tsja ieder zijn ding" maar de goedzak die ik ben hielp haar:
Ik: "Haha ja best raar hoe dat kan he (niet echt, maar goed), er is ook zo'n ziekte, de ziekte van Raynaud geloof ik dan worden je handen helemaal geel omdat je bloedvaten dan afgekneld raken, dan krijg je ipv smurfhanden chineeshanden!1!1!!!1!11eins!1!!!"
Zij: "Oooooooook...?"
Pwnt
Dus wij lopen een rondje en naar de V&D waar het standaardpatroon van ik-praat-jij-gaat-er-niet-op-in-dus-ik-praat-meer-in-de-hoop-dat-jij-iets-hoort-van-"Hey, daar kan ik op doorpraten"-maar-dat-gebeurt-nooit zich herhaalt. Dus we willen het andere gedeelte van de stad inlopen, staat daar een of andere vent in een auto dwars voor de 'ingang' van die straat en blokkeert hij de straat met een big smile op zijn gezicht. Terwijl ik richting die straat loop zie ik ook nog 2 oudere vrouwen tegen elkaar praten: "Moet je dat bakkes zien" die er blijkbaar niet langs durfden in de hoop dat hij gas bij zou zetten. Er liepen echter wel mensen achter en voor de auto langs dus ik ga demonstratief aan de kant van de auto lopen (de linkerkant, eerst liep ik rechts) en leid mijn date met mijn arm op haar onderrug erlangs. Dit beschermende alpha gedrag moet toch wel bonuspunten zijnmaar nee, geen enkele reactie. Noppes. Dus ik grap erover: "Ik weet niet wat hij gebruikt heeft maar ik heb er daar 2 van nodig". Ze negeert dit letterlijk (of hoorde dit niet, ze weet dat ik niet drink/rook/gebruik (
) dus ik denk niet dat ze dit serieus opvatte) en we lopen verder naar de V&D waar het patroon zich blijft herhalen. En ja, ik geef haar toch echt wel de kans om te praten. We lopen ook nog eens flink veel roltrappen op waar ik telkens demonstratief 1 trede hoger ga staan om haar te plagen, wat ze wel merkt maar verder niets mee doet. Ik nodigde haar echt non-verbaal uit om dan terug te plagen en weer een trede hoger te gaan staan. Sure, het hoeft niet iemand te zijn met hetzelfde niveau van speelsheid als dat van een kleuter tijdens speelkwartier, maar kom op. Bij de V&D, thee drinken (waar ze een sigaret opstak vlak onder een bord 'Verboden te roken', ik wachtte maar totdat een vrouw naast mij er iets van zei) en praten. Ik zette mijn geheime praatwapen in (huisdieren) en we hadden best een goed gesprek, waar we elkaar filmpjes lieten zien van onze huisdieren op onze telefoons (en die van mij was trouwens ongeveer 8x zo duur
![]()
). Dus wij naar huis, een film kijken, ik dacht 'tsjakka'
Komen we thuis, doet ze haar schoenen niet uit. "Doe je schoenen maar daar uit" "Nee". Wtf? Dus wij naar de zolder (die trouwens keurig opgeruimd is) en ik trek de slaapbank uit en hang tegen wat kussens aan. Mijn date gaat op de zijkant van de slaapbank zitten. Ik overwoog om haar uit te nodigen om bij mij te komen zitten/hangen/liggen/whatever maar die schoenen. Dus ik: "doe je je schoenen uit of niet? anders wordt de slaapbank vies" waarop zij: "ik blijf wel zitten".
Ik: "....heeft dat ook een reden waarom je je schoenen niet uitdoet?"
Zij: "Ik vind dat niet fijn ik weet niet"
Ik: (grappend) "Heb je daar professionele hulp voor gezocht?"
Zij: (bloedserieus) "Nee"
Ik: "Ok dan"
En we kijken de film en mevrouw blijft doodleuk op het bed zitten (met haar rug helemaal krom, nergens tegenaan leunend). Dat is natuurlijk niet goed voor haar rug, dus ik leg mijn hand op haar rug en wrijf erover en zeg: "krijg je zo geen last van je rug?" waarop zij: "Nee hoor". Toen gaf ik het op en heb de film afgekeken. Daarna haar met de auto naar het station gebracht en met haar meegelopen naar de trein, waar ze een sigaret opsteekt. Of dit nou een teken was van 'waag het niet me te zoenen' of 'ik wil gewoon roken zonder achterliggende betekenis' maakte me niet zoveel uit want ik wist al wat ik ging doen.
Ik: "Ey ik ben weg... Ik zie je ooit nog wel eens"
Zij: "Ok is goed, doei!"
Ik: "Later"en toen thuis zat ik daar met mijn linkerhand
Sorry geen foto ivm principesquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef dabadbass het volgende:
Hahaha ik vond het een fantastisch verhaal, plant is een foto van haar hier?
ontopic: ik denk ook niet dat het wat zal worden, zou ze te nerveus geweest zijn? ze reist natuurlijk niet voor niets 1 uur met de trein...
Ja daar ga je dus al mis he.quote:Dus ik bestel 2 bollen, chocolade (want dat is altijd raak) en aardbeien.
Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef dabadbass het volgende:
Hahaha ik vond het een fantastisch verhaal, plant is een foto van haar hier?
ontopic: ik denk ook niet dat het wat zal worden, zou ze te nerveus geweest zijn? ze reist natuurlijk niet voor niets 1 uur met de trein...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef speknek het volgende:
Mijn professionele profilersgeest heeft drie mogelijke profielen opgesteld aan de hand van dit verhaal.
1. Je bent een kansloze alto met een irritante stem (checkt fobo, [color=red]lijkt mee te vallen[/color])
2. Je date is eigenlijk heel intelligent en gesophisticeerd en ergerde zich dood aan je inhoudsloze geratel, de hele tijd zich afvragend wanneer je eens over politiek of wereldnieuws begon.
3. Je date is een vmbo breezah die de hele wereld stom vindt en dates zeker en toch zeker niet met jou gaat praten, alhoewel ze eigenlijk niet durft.
Lezenquote:mc donalds altijd leuk tijdens 1e date !!!
Ja ging echt super over MSN en daar praat ze wel door etc.quote:Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.
Ja duh! Lees mn vorige post eens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:46 schreef -MyLove- het volgende:
Misschien vondt ze haar ijsje niet lekker? ....
Dat is niet vaag...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:50 schreef NED het volgende:
[..]
Ja duh! Lees mn vorige post eens.
Dat gaat gewoon niet samen. Ik had wel eens willen weten hoe de dag afgelopen was als meneer de TS gewoon chocola en vanille had gekocht voor haar, of aardbei en pistache bv.
Dan had de dag er heel anders uitgezien dunkt me
Nee, de V&D, daar scoor je punten meequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:49 schreef Gizmo112 het volgende:
mc donalds altijd leuk tijdens 1e date !!!
Niets vaags aan. Ik ken genoeg vrouw-volk dat over MSN honderduit lult, maar irl geen stom woord eruit krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.
quote::D:D de endorphines schoten door mijn lijf zoals mijn sperma dat tegelijkertijd deed door mijn schacht op dit orgasmisch moment van communicatie.
Waarom date ze dan met hemquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef dakpan90 het volgende:
praatte ze op msn dan wel honderduit, of kwam het dan ook altijd alleen maar van jouw kant? dat zou al aanwijzing genoeg zijn dat ze je eigenlijk niet boeiend vindt, of iig niets bij je kwijt wilt...
Dat kwam van haar kant.quote:Nee, de V&D, daar scoor je punten mee
Op msn praatte ze genoeg en dat was 50/50 ongeveer, ook veel verhalen over problemen met haar ex en beste vriendin (jaja, dat is meestal enkeltje ik-zie-je-meer-als-vriend maar ik heb dat zo vaak meegemaakt dat ik daar retour van maakquote:praatte ze op msn dan wel honderduit, of kwam het dan ook altijd alleen maar van jouw kant? dat zou al aanwijzing genoeg zijn dat ze je eigenlijk niet boeiend vindt, of iig niets bij je kwijt wilt...
Geen foboquote:TS, als ik dat meisje was geweest had ik je gillend achterna gerend met mijn handtasje!
Je bent lomp, je vind jezelf geweldig, maakt gigantisch foute opmerkingen aan de lopende band en je complete herseninhoud hangt tussen je benen als ik je eerste post in dit topic mag geloven.
Ja, ik zou als ik jou was ook gaan twijfelen.. aan mezelf
Jij bent net als zijn date, een krent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef lievmeisjuh het volgende:
TS, als ik dat meisje was geweest had ik je gillend achterna gerend met mijn handtasje!
Je bent lomp, je vind jezelf geweldig, maakt gigantisch foute opmerkingen aan de lopende band en je complete herseninhoud hangt tussen je benen als ik je eerste post in dit topic mag geloven.
Seksualiteit: Narcissistquote:
Type meisje waarbij álles áltijd voor de wint gaat. Dom, ééndemensionaal, leeg, initiatiefloos en meestal arrogant. Hobby's: shoppen en msn'en.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:08 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
oftewel , SALAD BITCHES
Kunnen dergelijke chicks eens ooit ook enthousiast doen?
Dan was ze daar wel veel eerder mee gekomen. Meisje zonder ruggegraat. Oppervlakkig en wereldvreemd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Metro2005 het volgende:
Mooi verhaal maar duidelijke conclusie: ze was niet geinteresseerd in je.
Wát een verhaal. Maar je schrijft wel leuk, haha.. En je hebt inderdaad hard gewerkt zeg! Ben je er inmiddels al een beetje overheen? Over de dag dus he.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef BehindYou het volgende:
Boven alles, jij hebt het echt moeilijk gehad die dag.
Dat schoot me ook te binnen. Ik dacht zal ik vragen of ze aan Yoga doetquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan was ze daar wel veel eerder mee gekomen. Meisje zonder ruggegraat. Oppervlakkig en wereldvreemd.
Ja. Had eerst medelijden met TS maar fobo zorgt voor verdwijnen van die medelijden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Seksualiteit: Narcissist
Ik ben Lorenzo. Ik zou mezelf doen.
Ik ben echt bruut cool. Zegmaar de jongen die achterin de bus zit. Ik reis veel en ben goed geletterd. Gedurende de dag help ik oude vrouwtjes met oversteken en breng ik ze naar hun appartementjes waar ik gratis chocolade taart krijg.
...tempting.. but.no.
Ja bitches genoeg enzo he g-unit smaquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wát een verhaal. Maar je schrijft wel leuk, haha.. En je hebt inderdaad hard gewerkt zeg! Ben je er inmiddels al een beetje overheen? Over de dag dus he.
Exact.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:11 schreef FlyingFox het volgende:
lievmeisjuh, jij suggereert dat de TS enkel met een aan z'n pik denkt. een date kan ook gewoon een leuk dagje uit zijn, zonder enige bijbedoeling of what so ever. Deze dame toont totaal geen inzet om wat voor gesprek ook maar een beetje te laten lopen.Geeft geen feedback op wat ts zegt (ze had ook duidelijk kunnen maken van hey dit gaat m niet worden, ik kijk thuis wel een filmpje).
Meisjes zonder inhoud.!
Ja dat ook jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:19 schreef Molluck het volgende:
Prachtig verhaal, respect voor de mensen die nog de moeite nemen een topic van meer dan 3 regels te openen
Ik ben geen vrouw, maar ik kan me best voorstellen dat ze geen zin heeft om meteen met een 'onbekende' hand in hand door de stad te lopen en er zijn nou eenmaal genoeg meisjes die niet van die (goedbedoelde) handtastelijkheid houden. Verder ben ik het er dan weer wel mee eens dat als ze geen zin in dit soort dingen heeft ze gewoon niet af had moeten spreken
Arnol denkt niet dat hij Jezus is! Hij brengt alleen de boodschap overquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef DeletedByAdmin het volgende:
hahaha, leuk stukje! Erg herkenbaar. Vrouwen..
Ze heeft alleen wel tegen je gelogen vrees ik:
Ik: "Hier lopen trouwens wel veel wervers rond... Hebben jullie dat in Limburg ( ) ook?"
en
Die jezus figuur MOET Arnol Cox uit Eindhoven = Brabant wel zijn!
Ik had wel moeten lachen om die grapjes denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef lievmeisjuh het volgende:
TS, als ik dat meisje was geweest had ik je gillend achterna gerend met mijn handtasje!
Je lult. Alsof er maar één dorpsgek in de hele wereld bestaat die denkt dat 'ie jezus isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef DeletedByAdmin het volgende:
hahaha, leuk stukje! Erg herkenbaar. Vrouwen..
Ze heeft alleen wel tegen je gelogen vrees ik:
Ik: "Hier lopen trouwens wel veel wervers rond... Hebben jullie dat in Limburg ( ) ook?"
en
Wat?!?!?! Er zijn er meer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je lult. Alsof er maar één dorpsgek in de hele wereld bestaat die denkt dat 'ie jezus is
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had wel moeten lachen om die grapjes denk ik.![]()
Haha!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Ik: "Haha ja ik ben echt een koulijer, maar ik heb dat van mijn vader die is dat ook... Doet ook alles met handschoenen"
Zij: "Is dat niet moeilijk eten?"
Ik: "Nee hoor ik heb veel oefening gehad met dingen met handschoenen aandoenrits van mijn jas, schoenveters strikken enzovoorts"
Zij: "Ok"
Flauwe grapjes ftw!quote:
Jawel. Ik heb ook weleens met meisjes gedate waar het gewoon niet klikt maar die snappen het welquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:38 schreef Laertes het volgende:
[..]
Haha!
TS is een beetje een mafketel en het kan voorkomen dat iemand je niet ziet zitten, dan hoeft de persoon in kwestie nog niet direct een date-faler te zijn.
Succes op je volgende date
Sorry, ik heb geen behoefte aan aandacht via internet, krijg ik in het echte leven al genoegquote:
Je kan niet eens een keuze maken bij het kopen van een ijsje en blijft doorvragen.. wie noem jij onzeker?quote:ik heb idd geen gunstig effect op meisjes met een self-esteem gelijk aan het vriespunt (celsius of fahrenheit maakt niet uit!1!1!).
Waar leid jij dat (allebei) uit af?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen behoefte aan aandacht via internet, krijg ik in het echte leven al genoeg
[..]
Je kan niet eens een keuze maken bij het kopen van een ijsje en blijft doorvragen.. wie noem jij onzeker?
Is het niet degene die het op moet eten die de keuzen moet maken ... dus in dat geval is er maar een iemand onzeker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef lievmeisjuh het volgende:
Je kan niet eens een keuze maken bij het kopen van een ijsje en blijft doorvragen.. wie noem jij onzeker?
Wat is deze manier van redeneren die ik al tig x voorbij heb zien komen? Is de enige verklaring voor fout gedrag tijdens een date omdat je de ander niet leuk vindt?quote:Mooi verhaal.
Maar jij viel kennelijk irl wat tegen. Aangezien je nu ook geen MSN contact meer hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Laura 2000 het volgende:
Tering wat een lang stuk. Maar ik lag op een gegeven moment serieus dubbel, toffe schrijfstijl heb je
Anyway, duidelijk niet een meisje waar je ook maar meer dan sporadisch msn-contact mee zou moeten wíllen.
Als ze eigenljk niet weet hoe ze moet daten, omdat ze bijv. heel verlegen was. Maar jou toch wel leuk vond. Zou ze waarschijnlijk wel reageren daarna op je MSN en smsje. Want daarvoor kon ze wel normaal communiceren over MSN.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef Armoed het volgende:
[..]
Wat is deze manier van redeneren die ik al tig x voorbij heb zien komen? Is de enige verklaring voor fout gedrag tijdens een date omdat je de ander niet leuk vindt?
Kan het misschien ook gewoon zijn dat ze het gewoon niet goed doet?
binnenkort kun je een uittreksel halen in de biebquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef zquing het volgende:
is er een samenvatting?
quote:
Of ze was inderdaad achterlijk, of ze was je aan het uitproberen, of ze had meer interesse in de jongen achter je en zocht naar een manier om van je af te komenquote:Ik: "Aardbei, chocola, hazelnoot, [rest van de smaken]"
Zij: "Verzin maar wat"
Ik: "Haha ok, hoeveel bollen wil je?"
Zij: *kijkt bedenkelijk*
Ik: "Of mag ik dat ook verzinnen?"
Zij: "Ja is goed"
Daar vraag ik nooit omquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
[..]
Of ze was inderdaad achterlijk, of ze was je aan het uitproberen, of ze had meer interesse in de jongen achter je en zocht naar een manier om van je af te komen
Ik zou denken dat de laatste optie het meest logisch is gezien jouw communicatieve vaardigheden![]()
Wat betreft de tweede optie had je moeten laten zien dat je een kerel was! Stel je voor zeg, als je date bij het kopen van een ijsje al hulp nodig heeft wanneer je aangeeft dat het niet uitmaakt, hoe gaat dat later dan wel niet.. "mag ik je broekje uittrekken?", "mag ik je likkie geven?", "weet jij hoe die bh uitmoet?", "vind je het lekker als ik mijn pikkie in je kutje duw?". Hopeloos
(of ben ik de enige die daar lang vooraf al over nadenkt met een date? hihi)
Ik zie echt niet hoe je met je rechterhand kan trekken. Kan je dit voor mij uitleggen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Niet eens je rechterhand?
En sommige mensen (meisjes in dit geval) zijn dan ook gewoon van nature stom.
het lag vast niet aan jou.
Geen poep Baantjer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- en neerwaarste bewegingen. tu sais?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:25 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik zie echt niet hoe je met je rechterhand kan trekken. Kan je dit voor mij uitleggen?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- een neerwaarste bewegingen. tu sais?
Homo worden is plan B maar toch bedanktquote:[quote]Goeie grappen trouwens, ik zou zeker sex met je gewild hebben.
Nee kom je voordoen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- een neerwaarste bewegingen. tu sais?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Dus ik heb zo'n meisje al 6 jaar op mijn MSN (van toen ik nog rond de 12 jaar zat en n00b was en mijn enige manier van contact met meisjes uit school/MSN bestond) en al heel lang niet meer met haar gepraat (4 jaar geleden heel veel) en ik kwam plotseling nog oude gesprekken van ons tegen toendat ik mijn computer aan het opruimen was. Ik dacht "Leuk!" en ging ze doorlezen en ze waren idd best grappig. Dus ik tegen het meisje in kwestie die toen toevallig online was (jaja, al heel lang niet meer gesproken en nog steeds op MSN
) "Hey ik heb nog oude gesprekken van ons gevonden blahblah" dus ik haar sturen, allemaal leuk enzo. Toen zijn we weer wat meer gaan praten en na een tijdje dacht ik "Hmm, ze lijkt me best interessant" dus ik stelde voor om af te spreken. En dat doen we dus ook.
en toen thuis zat ik daar met mijn linkerhand
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topicquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:00 schreef GambinoT het volgende:
Komt net een vriendin bij me, en die zegt ik heb me net toch een slechte date gehad!
Ik zo hoezo?
Ja ging met een jongen weg, neemt die sukkel me eerst mee naar de Mac donalds toe![]()
Hoe dom en niet romantisch kun je zijn toch?
Ik zeg ja daar heb je wel volkomen gelijk aan, maar vertel verder?
nou verteld hij me allemaal dingen van : Ja hier staat op elke hoek wel een gek met een gouden tand muziek te maken enzo, valt er zon meisje bijna voor ze voeten, doet hij heel stoer van ja alle meisjes vallen voor mijik dacht wat een kwal zeg!
Wil ik naar de V en D laat die sukkel me helemaal om lopen, weer zoiets![]()
Ik zo ja wat een domme jongen zeg!![]()
Zei weer: Maar dan het ergste!!!
Ik zo : Vertel vertel!
Gaat hij een ijsco eten met handschoenen aan...is dat een vent zonder ballen ofzo!
Wat een triest figuur toch?
Ik : ja je hebt echt gelijk joh!![]()
Echt waar jongens die niet kunnen daten!
Niet echt verkapt, ik vond hem best grappigquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Mensen!!
Hebben we topic Jongens die niet kunnen daten!! al gelezen?!
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topic
I rest my case...
Lijkt me een beter alternatief dan daten, als ik de OP zo leesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Seksualiteit: Narcissist
Ik ben Lorenzo. Ik zou mezelf doen.
Ik ben echt bruut cool. Zegmaar de jongen die achterin de bus zit. Ik reis veel en ben goed geletterd. Gedurende de dag help ik oude vrouwtjes met oversteken en breng ik ze naar hun appartementjes waar ik gratis chocolade taart krijg.
...tempting.. but.no.
wtf ben jij voor een newb!?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Mensen!!
[..]
I rest my case...
Rechts is heulmaal nie lekkerderquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:03 schreef MetalSonic het volgende:
O-My-FUCKING GOD. Deze OP IS EPISCH !!!!!!!!!!!
Leuk geschreven en ik heb 'm dan ook helemaal gelezen. Ik vind sommige van je grapjes nog leuk ook. En tja verder denk ik niet dat je wat verkeerd hebt gedaan ze knapte wss af op je uiterlijk. Ze leek zoizo erg verlegen enzo en ik denk niet dat 't ooit nog wat word.
Ennuh rechts is lekkerder hoor
't is maar net wat je gewend bent.quote:
Ligt er volledig aan of je links- of rechtshandig bent.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Mensen!!
[..]
I rest my case...
Ik denk dat dat komt omdat hij ondertussen een skippybal tussen z'n benen heeft hangenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Chocolate het volgende:
Leuk geschreven verhaal!
Heb wel respect voor je doorzettingsvermogen om er nog wat van te maken, had d'r zelf na een uurtje naast die zwerver gezet!
Precies, geinig om te lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef BehindYou het volgende:
Dat mensen nog eigenlijk ingaan op de inhoud.. vooral diegene die het afkraken?? Het is een inhoudloos verhaal, maar een prachtig geschreven verhaal, talent voor schrijven, want zelfs met dit onderwerp bleef ik door lezen tot... jawel.. het eind. Oftewel knap geschreven!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef BehindYou het volgende:
Dat mensen nog eigenlijk ingaan op de inhoud.. vooral diegene die het afkraken?? Het is een inhoudloos verhaal, maar een prachtig geschreven verhaal, talent voor schrijven, want zelfs met dit onderwerp bleef ik door lezen tot... jawel.. het eind. Oftewel knap geschreven!
ik heb 1 keer een date met een meid gehad van het internet, dat wijf wilde na 2 min al gelijk hand in hand lopen en dan ken je elkaar nauwelijks, tieft op mensquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:19 schreef Molluck het volgende:
Prachtig verhaal, respect voor de mensen die nog de moeite nemen een topic van meer dan 3 regels te openen
Ik ben geen vrouw, maar ik kan me best voorstellen dat ze geen zin heeft om meteen met een 'onbekende' hand in hand door de stad te lopen en er zijn nou eenmaal genoeg meisjes die niet van die (goedbedoelde) handtastelijkheid houden. Verder ben ik het er dan weer wel mee eens dat als ze geen zin in dit soort dingen heeft ze gewoon niet af had moeten spreken
Omdat je ook nog nooit gedate hebtquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:19 schreef Armoed het volgende:
Ik heb zoiets echter nog nooit meegemaakt
Inkopper +1quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat je ook nog nooit gedate hebt![]()
kijk-mij-eens-grappig-zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat je ook nog nooit gedate hebt![]()
Of dat ze je meteen al willen aftrekken bij het zoenen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik heb 1 keer een date met een meid gehad van het internet, dat wijf wilde na 2 min al gelijk hand in hand lopen en dan ken je elkaar nauwelijks, tieft op mens![]()
nog erger jah, helemaal opgegeilt en dan krijg je dit.........quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of dat ze je meteen al willen aftrekken bij het zoenen!Wil je dan gaan neuken, zeggen ze zo van: "NEeeeej man, dat gaat me net iets te snel!"
Je eerst een beetje aftrekken en geil maken en dan niet keihard gepaald willen worden!
Nou, ik denk dat je hier de spreekwoordelijke spijker op de kop slaat. Volgens mij was dit de eerste date van TS die hij ooit heeft gehad (af te leiden aan die achterlijke humor en poging tot grappig zijn). Wat een kneus zeg.quote:Omdat je ook nog nooit gedate hebt
Ik kan letterlijk alles nog herinneren tot in de details maar ik heb de meest belangrijke dingen eruit gehaald. Waarom maakt mij dat gelijk psychopaat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
Verhaal tot de helft gelezen en toen wat resterende fragmenten en TS komt echt op me over als één over andere psychopaat. Of je bent autitisch ofzo want je weet blijkbaar alles nog exact te herinneren en die debiele grappen die je maakt daar stel je je 'date' ook niet mee op d'r gemak.
Wat ben jij een eng, eng, eng mannetje
de boekjes liggen al bij het vvv kantoor bij het station!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:23 schreef Soempie het volgende:
Mooi verhaal!![]()
Breda, zo beschreven dat we de tour na kunnen lopen.
Ze had al foto's gezien en een filmpje op youtube waar ik aan het bluffen ben met mijn breakdance skills (quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:23 schreef suuzepluus het volgende:
hilarisch verhaal!!![]()
ik zou overigens wel hebben gelachen om je grappen. vooral die: "kijk dat meisje valt voor mij"![]()
kom op zeg, die droge humor is toch juist leuk!?!?!?!!!!!![]()
was toch ook wel duidelijk dat je gewoon zat te grappen. wat moet je anders in gezelschap van zo een saaie muts
en jou alle 100 smaken ijs op laten noemen en dan zeggen "doe maar wat..." WTFen zelfs geen mening hebben over het aantal bolletjes.... dit heeft toch niks met verlegenheid te maken mensen.
gewoon sociaal CONTACTGESTOORD![]()
als ze je echt niet zag zitten kon ze toch gewoon weggaan!!? en ik neem aan dat ze al een foto van je had gezien... dus wist ze wel een beeetje wat ze kon verwachten. en een uur reizen voor iemand waarvan je nieteens weet hoe diegene eruit ziet....![]()
omg. ik vind dat je het goed gedaan hebt hoor. blijven proberen gesprek te voeren terwijl die doos geen inhoud heeft. ik was haar allang ergens "perongeluk" kwijtgeraakt!!
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:24 schreef Tegan het volgende:
Jaaaaaa. Wie organiseert een TS' date tour? Ik ben erbij!
gewoon een stom wijf dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ze had al foto's gezien en een filmpje op youtube waar ik aan het bluffen ben met mijn breakdance skills () en was daar (ook over de foto's) over het algemeen heel enthousiast over. Toen begon ze te hinten ("best wel raar dat we elkaar na 6 jaar nog niet in het echt gezien hebben he?") dus ik dacht "hey groen licht" en sprak met haar af wat leidde tot die date gisteren.
Tijdens het lezen van het topic heb ik ondertussen de 24 uur van Lemans gekeken en eten gekookt..quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef mic_forever het volgende:
Hahaha
Tijdens het lezen van dit topic heb ik gewoon 2x drinken gehaald van beneden en chips
maar goed .. eindstand, ze moet je niet
Omdat je zoiets niet flikt en ik wel het idee had dat ik het kon fixen (en bij de V&D lukte dat op zich wel, vandaar dat we ook naar mijn huis gingen. Maar onderweg was het weer drama en toen thuisquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:34 schreef BaronPils het volgende:
Ik heb lang niet dit hele topic gelezen (ik bedoel maar, 8 pagina's. Kom nou.), maar wel de hele OP. Ik weet niet of dit al genoemd is, maar waarom heb je niet simpelweg tegen het meisje gezegd dat je vond dat ze weinig gespreksstof leverde. Het lijkt me niet de moeite waard om een hele middag te besteden met een meisje dat niet terugpraat. Als ze na een tijdje nog steeds niet terugpraatte had je het ook net zo goed af kunnen zeggen, of door te zeggen dat je iets anders (onvermijdelijks) te doen had (wat vriendelijker is), of door te zeggen dat je geen zin hebt een middag met een nonresponsief meisje te praten en liever je tijd beter besteed (direct). Beide opties leveren hetzelfde op, dat ze weggaat. Waarom zou je een dag willen doorbrengen met zo'n saai/nonresponsief meisje? Door steeds weer nieuwe gespreksstof te leveren, stel je jezelf (in tegenstelling tot wat je zegt dat zo alpha is, met je arm om haar heen etc.) juist NIET 'dominant' op.
Het is maar een suggestie. Het meisje moet je inderdaad waarschijnlijk niet, maar als je dat eerder had kunnen constateren had je jezelf de moeite en tijd kunnen besparen.
Alweer diezelfde redenatie. Ik zie niet in hoe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef CasB het volgende:
Tof verhaal
En waarschijnlijk was ze bij het eerste oogcontact al haar interesse verloren...Niet lullig bedoeld, maar anders had ze wel moeite gedaan het enigzins gezellig te houden...
Ik heb echt nog nooit problemen gehad als het op uiterlijk aankwam en zij was ook geen fotomodel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef dikkedorus het volgende:
Een persoon beslist binnen een paar seconden of het eventueel gaat worden als ze je voor het eerst irl zien. You never had a chance.
Ik ben ook niet echt love-on-first-sight-compatible, dus je moet kunnen lullen als brugman om alsnog ergens te komen. En dus ook gesprekken uren lang in stand houden totdat ze doorheeft hoe awesome je bent en ook een beetje los komt.
DD gives free love advice
Was iets minder dan een uur vanuit haar plaats.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Klopt niet met z'n uur in de trein naar breda verhaal, is namelijk 40 minuten.
sommige mensen slaan ook compleet dicht op n date. Maar dan zou je verwachten dat ze óf na een half uurtje zich wel op dr gemak voelt óf dat ze aangeeft dat ze niet echt interesse heeft in je. Of gewoon met een of andere kutsmoes ervandoor, had jou waarschijnlijk een hoop moeite bespaardquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit problemen gehad als het op uiterlijk aankwam en zij was ook geen fotomodel.
Volgens mij is dit echt gewoon een kwestie van niet kunnen daten.
Ze had vast zweetvoeten.quote:Komen we thuis, doet ze haar schoenen niet uit. "Doe je schoenen maar daar uit" "Nee". Wtf?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef l3laster het volgende:
![]()
jij hebt lef
TS heeft gewoon geen vrouwenkennisquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan was ze daar wel veel eerder mee gekomen. Meisje zonder ruggegraat. Oppervlakkig en wereldvreemd.
HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA!quote:![]()
![]()
de endorphines schoten door mijn lijf zoals mijn sperma dat tegelijkertijd deed door mijn schacht op dit orgasmisch moment van communicatie.
WTF?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:47 schreef RickoKun het volgende:
Hier de foto van TS:
[ afbeelding ]
EEyyZzz Sma, check die knobbel in m'n baggy pants spang wezuh!
Wat nog hopelozer is , zijn meisjes bij wie je dat moet doenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
[..]
Of ze was inderdaad achterlijk, of ze was je aan het uitproberen, of ze had meer interesse in de jongen achter je en zocht naar een manier om van je af te komen
Ik zou denken dat de laatste optie het meest logisch is gezien jouw communicatieve vaardigheden![]()
Wat betreft de tweede optie had je moeten laten zien dat je een kerel was! Stel je voor zeg, als je date bij het kopen van een ijsje al hulp nodig heeft wanneer je aangeeft dat het niet uitmaakt, hoe gaat dat later dan wel niet.. "mag ik je broekje uittrekken?", "mag ik je likkie geven?", "weet jij hoe die bh uitmoet?", "vind je het lekker als ik mijn pikkie in je kutje duw?". Hopeloos
(of ben ik de enige die daar lang vooraf al over nadenkt met een date? hihi)
Neeh niet echt.quote:
Mwah, nee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef Armoed het volgende:
[..]
Homo worden is plan B maar toch bedankt![]()
[..]
Nee kom je voordoen?![]()
Hoax dus, het kan helemaal niet met de rechterhand.quote:
Waar slaat hoax eigk op?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:41 schreef Armoed het volgende:
[..]
Hoax dus, het kan helemaal niet met de rechterhand.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar slaat hoax eigk op?
En jawel hoor. probeer het eens zou ik zeggen!
Dude, je hebt een kat!quote:
Paint, pics, meer uitleg... kan me er niets bij voorstellen!quote:En nog veel eerder toen we naar de mac liepen omdat ze naar de wc moest, ze liep over zo'n stuk trapje heen van 10 meter en ik zo: "nu lijk je net zo'n dochtertje met z'n vader die over het muurtje heen wil lopen" en zij: "
"
hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van het topic heb ik ondertussen de 24 uur van Lemans gekeken en eten gekookt..
Mensen die de OP niet lezenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:13 schreef Maarten02 het volgende:
lol leuk verhaaltje hoor. Maar wat verwacht je dan ook, je neemt je date mee naar de Mc Donald's???
tevens tvp
Ik SMSte haar zo 'het was gezellig gisteren(quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:07 schreef jippii_ het volgende:
[..]
![]()
Al feedback van je object van verlangen gekregen?
Helemaal mee eens, wat een partij debiele grappen zeg. Geen wonder dat ze telkens eenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
nee als ik dit zo lees snap ik echt niet waarom ze niet terug praatte hoor
volgens mij wilt ze dat je meer sms'jes stuurtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik SMSte haar zo 'het was gezellig gisteren(), maar wat was dat nou met die schoenen' SMSt ze terug 'ik vind dat gewoon niet fijn ik weet niet'. Ze zei verder niets over dat gezellig dus
Haha, niet opgeven hoor! Gewoon een nieuwe date plannen! Zie het als een uitdaging om haar aan de praat te krijgen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik SMSte haar zo 'het was gezellig gisteren(), maar wat was dat nou met die schoenen' SMSt ze terug 'ik vind dat gewoon niet fijn ik weet niet'. Ze zei verder niets over dat gezellig dus
Ik ben het eens met mede 50 Cent fan jimjim. SMS voor een afspraak voor de volgende date.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij wilt ze dat je meer sms'jes stuurt
Echt, waarom zou je nog smsen? Al was ze verlegen en vindt ze je stiekem toch leuk, het is duidelijk dat de 'klik' er niet was, klinkt werkelijk als een date from hell en ik heb er wat meegemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
Haar vriendin is 10x zo lekker en makkelijk (en ik ken haar via die vriendin)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je nog smsen? Al was ze verlegen en vindt ze je stiekem toch leuk, het is duidelijk dat de 'klik' er niet was, klinkt werkelijk als een date from hell en ik heb er wat meegemaakt...wel leuk geschreven overigens
Dus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:21 schreef Armoed het volgende:
[..]
Haar vriendin is 10x zo lekker en makkelijk (en ik ken haar via die vriendin)
maar dat kan ik nu natuurlijk vergeten want zij gaat vast alles meteen vertellen![]()
![]()
Nee, we zijn allebei niet zo vaak onlinequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef kevin85 het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
Haar nog op msn gesproken, voor zover je dit nog niet hebt verteld? (heb nl. niet het hele topic doorgespit)
wat vertellen? dat ze zo saai is of dat jij daar een topic over maakt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:21 schreef Armoed het volgende:
[..]
Haar vriendin is 10x zo lekker en makkelijk (en ik ken haar via die vriendin)
maar dat kan ik nu natuurlijk vergeten want zij gaat vast alles meteen vertellen![]()
![]()
quote:"sorry mijn kat test de meisjes, je mag niet binnen"
of coursequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:30 schreef zangerbob3 het volgende:
ik moet in dit topic gepost hebben voordat ie dicht gaat!(verkapte tvp)
Komt er ook een deel 2 TS ?![]()
!!
Haha oeh, moet dat een belediging voorstellen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:34 schreef Armoed het volgende:
[..]dat krijg je met meisjes die roze rokjes-dingen dragen.
dit dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het het gewoon helemaaal gelezen
Kerl respect dat je dit allemaal opschrijft het is bijna FP waardig
Ik gok op venloquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
Waar kwam ze vandaan uit Limburg?
Met meer mislukte dates, die nog komen gaan?quote:
Sure, waar kan ik solliciterenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Jivis het volgende:
TS moet columns gaan schrijven voor de FP, heb ik tenminste nog iets leuks te lezen daar.
Mijn profiel is 1 grote joke.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:14 schreef plumbum het volgende:
Na t lezen van op was ik t met TS eens, maar uit zn fotoboek blijkt dat hij een ontzettende drol is. Dat verklaart veel.
De enige echte Jezus loopt over water vriend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:19 schreef Vendris het volgende:
De enige echte jezus loopt in eindhoven centrum ofcourse! of ja loopt, hij zit in zo'n elektrische rolator.
maar dat ligt niet echt in limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |