WTF?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:47 schreef RickoKun het volgende:
Hier de foto van TS:
[ afbeelding ]
EEyyZzz Sma, check die knobbel in m'n baggy pants spang wezuh!
Wat nog hopelozer is , zijn meisjes bij wie je dat moet doenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
[..]
Of ze was inderdaad achterlijk, of ze was je aan het uitproberen, of ze had meer interesse in de jongen achter je en zocht naar een manier om van je af te komen
Ik zou denken dat de laatste optie het meest logisch is gezien jouw communicatieve vaardigheden![]()
Wat betreft de tweede optie had je moeten laten zien dat je een kerel was! Stel je voor zeg, als je date bij het kopen van een ijsje al hulp nodig heeft wanneer je aangeeft dat het niet uitmaakt, hoe gaat dat later dan wel niet.. "mag ik je broekje uittrekken?", "mag ik je likkie geven?", "weet jij hoe die bh uitmoet?", "vind je het lekker als ik mijn pikkie in je kutje duw?". Hopeloos
(of ben ik de enige die daar lang vooraf al over nadenkt met een date? hihi)
Neeh niet echt.quote:
Mwah, nee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef Armoed het volgende:
[..]
Homo worden is plan B maar toch bedankt![]()
[..]
Nee kom je voordoen?![]()
Hoax dus, het kan helemaal niet met de rechterhand.quote:
Waar slaat hoax eigk op?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:41 schreef Armoed het volgende:
[..]
Hoax dus, het kan helemaal niet met de rechterhand.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar slaat hoax eigk op?
En jawel hoor. probeer het eens zou ik zeggen!
Dude, je hebt een kat!quote:
Paint, pics, meer uitleg... kan me er niets bij voorstellen!quote:En nog veel eerder toen we naar de mac liepen omdat ze naar de wc moest, ze liep over zo'n stuk trapje heen van 10 meter en ik zo: "nu lijk je net zo'n dochtertje met z'n vader die over het muurtje heen wil lopen" en zij: "
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |