Ik had wel moeten lachen om die grapjes denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef lievmeisjuh het volgende:
TS, als ik dat meisje was geweest had ik je gillend achterna gerend met mijn handtasje!
Je bent lomp, je vind jezelf geweldig, maakt gigantisch foute opmerkingen aan de lopende band en je complete herseninhoud hangt tussen je benen als ik je eerste post in dit topic mag geloven.
Ja, ik zou als ik jou was ook gaan twijfelen.. aan mezelf
Je lult. Alsof er maar één dorpsgek in de hele wereld bestaat die denkt dat 'ie jezus isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef DeletedByAdmin het volgende:
hahaha, leuk stukje! Erg herkenbaar. Vrouwen..
Ze heeft alleen wel tegen je gelogen vrees ik:
Ik: "Hier lopen trouwens wel veel wervers rond... Hebben jullie dat in Limburg ( ) ook?"
en
Zij: "Ja bij ons heb je een figuur in de stad lopen die denkt dat hij Jezus is"
Die jezus figuur MOET Arnol Cox uit Eindhoven = Brabant wel zijn!
Wat?!?!?! Er zijn er meer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je lult. Alsof er maar één dorpsgek in de hele wereld bestaat die denkt dat 'ie jezus is
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had wel moeten lachen om die grapjes denk ik.![]()
Haha!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Ik: "Haha ja ik ben echt een koulijer, maar ik heb dat van mijn vader die is dat ook... Doet ook alles met handschoenen"
Zij: "Is dat niet moeilijk eten?"
Ik: "Nee hoor ik heb veel oefening gehad met dingen met handschoenen aandoenrits van mijn jas, schoenveters strikken enzovoorts"
Zij: "Ok"
Flauwe grapjes ftw!quote:
Jawel. Ik heb ook weleens met meisjes gedate waar het gewoon niet klikt maar die snappen het welquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:38 schreef Laertes het volgende:
[..]
Haha!
TS is een beetje een mafketel en het kan voorkomen dat iemand je niet ziet zitten, dan hoeft de persoon in kwestie nog niet direct een date-faler te zijn.
Succes op je volgende date
Sorry, ik heb geen behoefte aan aandacht via internet, krijg ik in het echte leven al genoegquote:
Je kan niet eens een keuze maken bij het kopen van een ijsje en blijft doorvragen.. wie noem jij onzeker?quote:ik heb idd geen gunstig effect op meisjes met een self-esteem gelijk aan het vriespunt (celsius of fahrenheit maakt niet uit!1!1!).
Waar leid jij dat (allebei) uit af?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen behoefte aan aandacht via internet, krijg ik in het echte leven al genoeg
[..]
Je kan niet eens een keuze maken bij het kopen van een ijsje en blijft doorvragen.. wie noem jij onzeker?
Is het niet degene die het op moet eten die de keuzen moet maken ... dus in dat geval is er maar een iemand onzeker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef lievmeisjuh het volgende:
Je kan niet eens een keuze maken bij het kopen van een ijsje en blijft doorvragen.. wie noem jij onzeker?
Wat is deze manier van redeneren die ik al tig x voorbij heb zien komen? Is de enige verklaring voor fout gedrag tijdens een date omdat je de ander niet leuk vindt?quote:Mooi verhaal.
Maar jij viel kennelijk irl wat tegen. Aangezien je nu ook geen MSN contact meer hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Laura 2000 het volgende:
Tering wat een lang stuk. Maar ik lag op een gegeven moment serieus dubbel, toffe schrijfstijl heb je
Anyway, duidelijk niet een meisje waar je ook maar meer dan sporadisch msn-contact mee zou moeten wíllen.
Als ze eigenljk niet weet hoe ze moet daten, omdat ze bijv. heel verlegen was. Maar jou toch wel leuk vond. Zou ze waarschijnlijk wel reageren daarna op je MSN en smsje. Want daarvoor kon ze wel normaal communiceren over MSN.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef Armoed het volgende:
[..]
Wat is deze manier van redeneren die ik al tig x voorbij heb zien komen? Is de enige verklaring voor fout gedrag tijdens een date omdat je de ander niet leuk vindt?
Kan het misschien ook gewoon zijn dat ze het gewoon niet goed doet?
binnenkort kun je een uittreksel halen in de biebquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef zquing het volgende:
is er een samenvatting?
quote:
Of ze was inderdaad achterlijk, of ze was je aan het uitproberen, of ze had meer interesse in de jongen achter je en zocht naar een manier om van je af te komenquote:Ik: "Aardbei, chocola, hazelnoot, [rest van de smaken]"
Zij: "Verzin maar wat"
Ik: "Haha ok, hoeveel bollen wil je?"
Zij: *kijkt bedenkelijk*
Ik: "Of mag ik dat ook verzinnen?"
Zij: "Ja is goed"
Daar vraag ik nooit omquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
[..]
Of ze was inderdaad achterlijk, of ze was je aan het uitproberen, of ze had meer interesse in de jongen achter je en zocht naar een manier om van je af te komen
Ik zou denken dat de laatste optie het meest logisch is gezien jouw communicatieve vaardigheden![]()
Wat betreft de tweede optie had je moeten laten zien dat je een kerel was! Stel je voor zeg, als je date bij het kopen van een ijsje al hulp nodig heeft wanneer je aangeeft dat het niet uitmaakt, hoe gaat dat later dan wel niet.. "mag ik je broekje uittrekken?", "mag ik je likkie geven?", "weet jij hoe die bh uitmoet?", "vind je het lekker als ik mijn pikkie in je kutje duw?". Hopeloos
(of ben ik de enige die daar lang vooraf al over nadenkt met een date? hihi)
Ik zie echt niet hoe je met je rechterhand kan trekken. Kan je dit voor mij uitleggen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Niet eens je rechterhand?
En sommige mensen (meisjes in dit geval) zijn dan ook gewoon van nature stom.
het lag vast niet aan jou.
Geen poep Baantjer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Die jezus figuur MOET Arnol Cox uit Eindhoven = Brabant wel zijn!
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- en neerwaarste bewegingen. tu sais?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:25 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik zie echt niet hoe je met je rechterhand kan trekken. Kan je dit voor mij uitleggen?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- een neerwaarste bewegingen. tu sais?
Homo worden is plan B maar toch bedanktquote:[quote]Goeie grappen trouwens, ik zou zeker sex met je gewild hebben.
Nee kom je voordoen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- een neerwaarste bewegingen. tu sais?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Klacht: zie TT
Samenvatting: zie TT
Dus ik heb zo'n meisje al 6 jaar op mijn MSN (van toen ik nog rond de 12 jaar zat en n00b was en mijn enige manier van contact met meisjes uit school/MSN bestond) en al heel lang niet meer met haar gepraat (4 jaar geleden heel veel) en ik kwam plotseling nog oude gesprekken van ons tegen toendat ik mijn computer aan het opruimen was. Ik dacht "Leuk!" en ging ze doorlezen en ze waren idd best grappig. Dus ik tegen het meisje in kwestie die toen toevallig online was (jaja, al heel lang niet meer gesproken en nog steeds op MSN
) "Hey ik heb nog oude gesprekken van ons gevonden blahblah" dus ik haar sturen, allemaal leuk enzo. Toen zijn we weer wat meer gaan praten en na een tijdje dacht ik "Hmm, ze lijkt me best interessant" dus ik stelde voor om af te spreken. En dat doen we dus ook.
en toen thuis zat ik daar met mijn linkerhand
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topicquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:00 schreef GambinoT het volgende:
Komt net een vriendin bij me, en die zegt ik heb me net toch een slechte date gehad!
Ik zo hoezo?
Ja ging met een jongen weg, neemt die sukkel me eerst mee naar de Mac donalds toe![]()
Hoe dom en niet romantisch kun je zijn toch?
Ik zeg ja daar heb je wel volkomen gelijk aan, maar vertel verder?
nou verteld hij me allemaal dingen van : Ja hier staat op elke hoek wel een gek met een gouden tand muziek te maken enzo, valt er zon meisje bijna voor ze voeten, doet hij heel stoer van ja alle meisjes vallen voor mijik dacht wat een kwal zeg!
Wil ik naar de V en D laat die sukkel me helemaal om lopen, weer zoiets![]()
Ik zo ja wat een domme jongen zeg!![]()
Zei weer: Maar dan het ergste!!!
Ik zo : Vertel vertel!
Gaat hij een ijsco eten met handschoenen aan...is dat een vent zonder ballen ofzo!
Wat een triest figuur toch?
Ik : ja je hebt echt gelijk joh!![]()
Echt waar jongens die niet kunnen daten!
Niet echt verkapt, ik vond hem best grappigquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Mensen!!
Hebben we topic Jongens die niet kunnen daten!! al gelezen?!
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topic
I rest my case...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |