Ik zie echt niet hoe je met je rechterhand kan trekken. Kan je dit voor mij uitleggen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Niet eens je rechterhand?
En sommige mensen (meisjes in dit geval) zijn dan ook gewoon van nature stom.
het lag vast niet aan jou.
Geen poep Baantjer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Die jezus figuur MOET Arnol Cox uit Eindhoven = Brabant wel zijn!
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- en neerwaarste bewegingen. tu sais?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:25 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik zie echt niet hoe je met je rechterhand kan trekken. Kan je dit voor mij uitleggen?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- een neerwaarste bewegingen. tu sais?
Homo worden is plan B maar toch bedanktquote:[quote]Goeie grappen trouwens, ik zou zeker sex met je gewild hebben.
Nee kom je voordoen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Men neme de rechterhand, pakken daarmee het mannelijk geslachtsdeel vast, en maken afwisselend op- een neerwaarste bewegingen. tu sais?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Klacht: zie TT
Samenvatting: zie TT
Dus ik heb zo'n meisje al 6 jaar op mijn MSN (van toen ik nog rond de 12 jaar zat en n00b was en mijn enige manier van contact met meisjes uit school/MSN bestond) en al heel lang niet meer met haar gepraat (4 jaar geleden heel veel) en ik kwam plotseling nog oude gesprekken van ons tegen toendat ik mijn computer aan het opruimen was. Ik dacht "Leuk!" en ging ze doorlezen en ze waren idd best grappig. Dus ik tegen het meisje in kwestie die toen toevallig online was (jaja, al heel lang niet meer gesproken en nog steeds op MSN
) "Hey ik heb nog oude gesprekken van ons gevonden blahblah" dus ik haar sturen, allemaal leuk enzo. Toen zijn we weer wat meer gaan praten en na een tijdje dacht ik "Hmm, ze lijkt me best interessant" dus ik stelde voor om af te spreken. En dat doen we dus ook.
en toen thuis zat ik daar met mijn linkerhand
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topicquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:00 schreef GambinoT het volgende:
Komt net een vriendin bij me, en die zegt ik heb me net toch een slechte date gehad!
Ik zo hoezo?
Ja ging met een jongen weg, neemt die sukkel me eerst mee naar de Mac donalds toe![]()
Hoe dom en niet romantisch kun je zijn toch?
Ik zeg ja daar heb je wel volkomen gelijk aan, maar vertel verder?
nou verteld hij me allemaal dingen van : Ja hier staat op elke hoek wel een gek met een gouden tand muziek te maken enzo, valt er zon meisje bijna voor ze voeten, doet hij heel stoer van ja alle meisjes vallen voor mijik dacht wat een kwal zeg!
Wil ik naar de V en D laat die sukkel me helemaal om lopen, weer zoiets![]()
Ik zo ja wat een domme jongen zeg!![]()
Zei weer: Maar dan het ergste!!!
Ik zo : Vertel vertel!
Gaat hij een ijsco eten met handschoenen aan...is dat een vent zonder ballen ofzo!
Wat een triest figuur toch?
Ik : ja je hebt echt gelijk joh!![]()
Echt waar jongens die niet kunnen daten!
Niet echt verkapt, ik vond hem best grappigquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Mensen!!
Hebben we topic Jongens die niet kunnen daten!! al gelezen?!
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topic
I rest my case...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |