Omdat je zoiets niet flikt en ik wel het idee had dat ik het kon fixen (en bij de V&D lukte dat op zich wel, vandaar dat we ook naar mijn huis gingen. Maar onderweg was het weer drama en toen thuisquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:34 schreef BaronPils het volgende:
Ik heb lang niet dit hele topic gelezen (ik bedoel maar, 8 pagina's. Kom nou.), maar wel de hele OP. Ik weet niet of dit al genoemd is, maar waarom heb je niet simpelweg tegen het meisje gezegd dat je vond dat ze weinig gespreksstof leverde. Het lijkt me niet de moeite waard om een hele middag te besteden met een meisje dat niet terugpraat. Als ze na een tijdje nog steeds niet terugpraatte had je het ook net zo goed af kunnen zeggen, of door te zeggen dat je iets anders (onvermijdelijks) te doen had (wat vriendelijker is), of door te zeggen dat je geen zin hebt een middag met een nonresponsief meisje te praten en liever je tijd beter besteed (direct). Beide opties leveren hetzelfde op, dat ze weggaat. Waarom zou je een dag willen doorbrengen met zo'n saai/nonresponsief meisje? Door steeds weer nieuwe gespreksstof te leveren, stel je jezelf (in tegenstelling tot wat je zegt dat zo alpha is, met je arm om haar heen etc.) juist NIET 'dominant' op.
Het is maar een suggestie. Het meisje moet je inderdaad waarschijnlijk niet, maar als je dat eerder had kunnen constateren had je jezelf de moeite en tijd kunnen besparen.
Alweer diezelfde redenatie. Ik zie niet in hoe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef CasB het volgende:
Tof verhaal
En waarschijnlijk was ze bij het eerste oogcontact al haar interesse verloren...Niet lullig bedoeld, maar anders had ze wel moeite gedaan het enigzins gezellig te houden...
Ik heb echt nog nooit problemen gehad als het op uiterlijk aankwam en zij was ook geen fotomodel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef dikkedorus het volgende:
Een persoon beslist binnen een paar seconden of het eventueel gaat worden als ze je voor het eerst irl zien. You never had a chance.
Ik ben ook niet echt love-on-first-sight-compatible, dus je moet kunnen lullen als brugman om alsnog ergens te komen. En dus ook gesprekken uren lang in stand houden totdat ze doorheeft hoe awesome je bent en ook een beetje los komt.
DD gives free love advice
Was iets minder dan een uur vanuit haar plaats.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Klopt niet met z'n uur in de trein naar breda verhaal, is namelijk 40 minuten.
sommige mensen slaan ook compleet dicht op n date. Maar dan zou je verwachten dat ze óf na een half uurtje zich wel op dr gemak voelt óf dat ze aangeeft dat ze niet echt interesse heeft in je. Of gewoon met een of andere kutsmoes ervandoor, had jou waarschijnlijk een hoop moeite bespaardquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit problemen gehad als het op uiterlijk aankwam en zij was ook geen fotomodel.
Volgens mij is dit echt gewoon een kwestie van niet kunnen daten.
Ze had vast zweetvoeten.quote:Komen we thuis, doet ze haar schoenen niet uit. "Doe je schoenen maar daar uit" "Nee". Wtf?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef l3laster het volgende:
Je neemt je date mee naar de MC Donalds en je klaagt vervolgens dat zij niet kan daten????
![]()
jij hebt lef
TS heeft gewoon geen vrouwenkennisquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan was ze daar wel veel eerder mee gekomen. Meisje zonder ruggegraat. Oppervlakkig en wereldvreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |