Als ik het ga proberen, nodig ik Isabeau uit om te komen proeven...quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga voortaan gewoon koken met mijn vaatwasser!
Koken in de afwasmachine...durf jij?
Ik zou bang zijn dat heel mijn vaatwasser onder de zooi kwam te zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik het ga proberen, nodig ik Isabeau uit om te komen proeven...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat heel mijn vaatwasser onder de zooi kwam te zitten
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:47 schreef bleiblei het volgende:
heuj
Nee hoor, we beste4llen wel pizza ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik zou bang zijn dat mijn lasagna onder de zooi komt te zitten.
![]()
Die vaatwasser wordt wel weer schoon.... een verpestte lasagna is echter een doodzonde!
pizza is geen lasagna...quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, we beste4llen wel pizza ofzo
En terecht, bij mij kom je er dan ook niet meer inquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
pizza is geen lasagna...Ik kom er bij mijn ouders/broers niet meer in als ik vertel dat ik een lasagna om zeep heb geholpen.
goe idee!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Of je kunt natuurlijk proberen een pizza klaar te maken in de vaatwasser
nee, Chinees, da's lekker...quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef bleiblei het volgende:
Lasagna vind ik niet zo.
Beetje duf voer.
quote:
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van eten...
Was ze lekker?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:37 schreef r8ality het volgende:![]()
![]()
Net, ik rijd achter een Peugeotje aan die echt NERGENS richting aangeeft. Linksaf, rechtsaf, rotondes, compleet niks. Ze stopt toevallig op mijn route dus zet mijn auto er even achter, stap uit en gebaar vriendelijk dat ik wat wil vragen. Muts doet deur open, en ik vraag op mijn allervriendelijkste toon of ze misschien wat vaker haar richtingaangever wil gebruiken. Een vuile blik is mijn deel en zonder iets te zeggen knalt ze haar deur weer dicht.
Prima, de volgende die dat flikt rijd ik z'n auto total loss. Als anderen nergens niets om hoeven geven, doe ik dat toch ook niet
Met zo'n achterbakse chagrijnige kutkop nietquote:
Ben je daar blij mee dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was bijna vergeten dat als je werkt de week drie keer zo snel om is
Kun je niet ff een los tb in die laptop pluggen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
goedenafvond fvrvienden, wie wil er vmvijn toetsenborvd komven slopen? Worvdt er vwervkelijk gestoorvd fvan
nu nog leren typenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:41 schreef amaranta het volgende:
voor nu issie gemaakt
Ze liggen hier in de la..ik heb al 2x in deze reeksch vermeld dat ik ze hebquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:58 schreef Mex_ het volgende:
d'ArTiC, waar blijven m'n handschoenen! Ik heb ze binnekort nodig
[ afbeelding ]
smoesjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een kapotte vinger Artic. Al een jaar ja. Het is mijn ringvinger van mn linkerhand. Doet echt pijn.
Verder typ ik sneller dan ik denk of ik denk sneller dan ik typ, ik weet hetniet.
Dusja.
Mijn fout dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze liggen hier in de la..ik heb al 2x in deze reeksch vermeld dat ik ze heb
Ik heb ze ook nodig maar ik heb geen tijd om te klussen
bel eerst ff..ik heb volgende week weer wat langdurige klusjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn fout dusIk zal ze volgende week even komen halen, of je moet toevallig een keer in de buurt zijn
Ben jij nu al op je werk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:53 schreef Mex_ het volgende:
In 45 minuten in Utrecht, gister deed ik er 1 uur en 45 minuten over
Ja, het is geen feest om naar en van Utrecht te rijden, het is gelukkig maar 2/3 dagen in de week.quote:
Waar deed ie wel aan dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik leerde Bart kennen in blixembosch![]()
"Ik doe niet aan revalidatie"
Dan ist beetje zinloos om het erbij te vermelden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef Mex_ het volgende:
Van de 3 maanden dat hij daar gezeten heeft weet hij bijna niks meer, was toen nog uit z'n coma aan het komen, dat gaat niet zoals in een film in 2 minuten
Hij heeft daar opnieuw leren lopen, praten, de basic dingen zeg maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan ist beetje zinloos om het erbij te vermelden.
Heeft overigens ook niet echt zin. Iemand revalideren in een periode die hij iets later toch niet meer kan herinneren.
En jullie bleven dat toch gewoon doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:47 schreef amaranta het volgende:
Rob had op gegfven momvent een slot op zon slaapkamevrvdeurv gezet. Omdat Barvt dus om de haerkvlap bij hem in de kamverv stond. Ook als wij bezig warven.
Rob:" even wachten, ik ben net bezig "quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:50 schreef amaranta het volgende:
ROB "KLOP KLOP" DOE JE DEUR OPEN MIJN COMPUTERV IS SUTK
Das wel gemakkelijk met sexquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:
Rob woonde daar met Jan en Rob. Zn ouders woonden niet in dát huis.
Bart is toen ook gaan samenwonen zodat zijn vriendin voor hem kon zorgen.
Bart slaapkamer was net zoals die van de 'stampertjes' uit puk van de petteflet.
Een en al matras.
Zit ook wel wat in ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef Mex_ het volgende:
Ik denk ook niet dat je het veschil tussen gips en poly ziet bbAls je de oldskool look wil moet je die naden voor lief nemen en niet zeiken
Nieuwe huizen in oude stijl kunnen het soms wel hebben..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het in ieder geval wel tof in een oud huis met hoog plafond.
En een stuk beter dan die papiermaché latjes die ze nu bijv. hebben aan de Aalsterweg.
In een nieuw huis is het echt vet not done.
Tussen sierlijsten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
Over welke naad gaat het eigenlijk?
Daar heb je geen last van bij oude huizenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef gr8w8 het volgende:
Ahzo, ik was effe in de war met naden tussen plafondplaten. En te lui om terug te lezen.
hmmm. Bij ons zitten ze mooierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tussen sierlijsten.
Je weet wel, deze dingen:
[ afbeelding ]
Vriend heeft hier niet gestuct(het plafond dan he) en alleen dichtgesmeerd en er is toch niets meer van te zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van bij oude huizen.
Overigens kan je die naden ook perfect weg werken. Kwestie van dichtsmeren en daarna nog een extra stuclaag deroverheen. Zie je er niets meer van.
Of voor mensen die het mooi vinden...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:01 schreef gr8w8 het volgende:
Sierlijsten, plinten voor mensen die te lui zijn om te bukken.
Ze hebben tegenwoordig ook afzuigkappen die er zo uit zien (Ja, zonder afzuigpijp/buis/slang dus..!)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef bleiblei het volgende:De lamp die mijn ouders in de weg hadden liggen en niemand wilde hebben is een design klassieker
![]()
[ afbeelding ]
Feb en SQ herkennen het ding wel denk ik.
Zoon ding die alleen de lucht filtert?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook afzuigkappen die er zo uit zien (Ja, zonder afzuigpijp/buis/slang dus..!)
Ik had er ook m'n twijfels bij maar volgens het vrouwtje in de winkel zou het prima moeten werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoon ding die alleen de lucht filtert?
Waardeloos zijn die afzuigkappen.
De mijne filtert ook alleen de lucht om het vervolgens terug te blazen in dezelfde ruimte. Bij een nieuwe keuken maak ik die keuze niet meer.
Neuh... werkt niet geweldig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik had er ook m'n twijfels bij maar volgens het vrouwtje in de winkel zou het prima moeten werken
In combinatie met een gaskookplaat lijkt het me trouwens helemaal niet aan te raden,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh... werkt niet geweldig.
Gewoon alles naar buiten blazen werkt beter.
Mwah... Valt wel meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In combinatie met een gaskookplaat lijkt het me trouwens helemaal niet aan te raden,
Ik krijg ook altijd een soort van vergiftiging als ik jouw naam in myat zie staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef r8ality het volgende:
Van jullie gelul over kookplaten krijg IK een koolmono-oxidevergiftiging.
Ja juistquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef gr8w8 het volgende:
Wij krijgen ook zo'n koolstoffilter, kookeiland icm centrale luchtdingesen he. Ik heb ook eerst rond gevraagd bij mensen die zoiets al hadden en hoorde wel allemaal positieve berichten. Mits elk half jaar een nieuw filter.
foto's!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
BB, ik heb wel 5 graafmachines bezig gezien, van die grote, en de kiepauto's reden af en aan met bergen zand
Ik moet eerlijk zeggen dat een van die ondervraagden een keuken heeft van 35 mille en eigenlijk altijd uit eten gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja juist.
Maar ik ben beetje lui.
Maar met net een nieuwe filter blies die nog steeds stinklucht gewoon weer terug de woonkamer in.
T was niet helemaal serieus, en het filmpje is een bietje klein, maar tof dat je aan met gedacht hebtquote:
Het is geeneens een filmpjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
T was niet helemaal serieus, en het filmpje is een bietje klein, maar tof dat je aan met gedacht hebt![]()
.
stervvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef bleiblei het volgende:
Loop ff naar de Paradigit en haal daar een nieuw toetsenbord ofzo.
Sjezus, dat is echt onleesbaar.
Dit soort opmerkingen getuigen wel van vergevingsgezindheid ja. Tevens zwaktebod.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een soort van vergiftiging als ik jouw naam in myat zie staan.
Jeetje, blijf 's op de hoogte van de trends men!quote:
Trendsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Jeetje, blijf 's op de hoogte van de trends men!
Staat ergens een review van op de fp.
Niet je baas?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trends
Oh, dit kantoor fluit als de wind waait!!
Echte mannen hebben geen sleutels, die trappen hun deur openquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef bleiblei het volgende:
Echte mannen hebben radio-actieve lichtgevende sleutelhangers!
Plantjes zijn voor mietjes.
pallets sorteereh!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:53 schreef r8ality het volgende:
Misschien kun je Kees uit de hoerenbuurt even een folder sturen.
Vrijdagfilesquote:
quote:
Nee, was een google adquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef bleiblei het volgende:
Heb je pallets nodig dan?
Waren nog 3 mensen over, waaronder ik... maar er was een met relevante ervaring (applicatiebeheer in het onderwijs).quote:
Op dat soort dingen afgewezen wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waren nog 3 mensen over, waaronder ik... maar er was een met relevante ervaring (applicatiebeheer in het onderwijs).
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op dat soort dingen afgewezen worden
Maar pech voor hun, zij lopen nu de leukste mis
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er meer last van heb dan ik verwacht had, zit echt ff in een dipje. Denk dat ik maar boodschappen ga doen, anders kom ik niet meer achter de pc vandaan.![]()
Ik heb geen proeftijd. Why?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:28 schreef gr8w8 het volgende:
Ben je de proeftijd al door?
Wie zitten er naast jullie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef bleiblei het volgende:
Ze gaan weer protesteren bij de buren voor de deur.
Mensen die een vraag negerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef gr8w8 het volgende:
Soepie?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef bleiblei het volgende:
Graaaaaaaaaaaah godver de godver de godver... Gebruikers met onduidelijke vage problemen moeten ze per direct fusilleren. Hoe moeilijk is het om je verzoek/probleem helder en duidelijk te omschrijven?
.
Er zijn mensen die het WEL kunnen. Waarom kunnen die andere mongolen het dan niet?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Ga je mee naar NY?
Ik heb een kamer geboekt in Hotel Carter: http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
Nee, ze is weer ziek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:09 schreef amaranta het volgende:
JB, niet omv het een of vhet ander vmaar vik was net op schovol en de rest favn groep 3 was er ovok., Bvehale A.
vZVe is niet fvrivj ofvozo.
Ik vond het best grappig eigenlijk, voor mij dan. Privelolletje zeg maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen getuigen wel van vergevingsgezindheid ja. Tevens zwaktebod.
Ik heb twee hondjes, spongebob, een smiley, een bonuskaart van de AH, drie van die winkelwagenmuntjes, een kaartje om de fietsenstalling van mijn werk open te maken, een dingetje van de rabobank(voor als ik hem kwijtraak) en een paar sleutels.(2, dus een paar ja)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:40 schreef gr8w8 het volgende:
Hoho, niet aan m'n sleutelbos. Gewoon op m'n bureau.
Aan m'n sleutelbos zit een zaklampje wat het logo van Hermes projecteert.
Goed zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:24 schreef Levitation het volgende:
Graag uw aandacht voor het volgende historische moment:
* Levi kan 5km "hard"lopen. Ik kan het, ik kan het ... ik heb het gedaan!![]()
![]()
Ik ben zo blij...maakt m'n dag weer helemaal goed.
Ik heb alle lessen van start-to-run afgerond.
Ja maar ik ben lam, vannacht 3 uur geslapenquote:
Dan ga je nu slapen en sta je morgen extra vroeg opquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar ik ben lam, vannacht 3 uur geslapen, en 10 uur gewerkt
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:24 schreef Levitation het volgende:
Graag uw aandacht voor het volgende historische moment:
* Levi kan 5km "hard"lopen. Ik kan het, ik kan het ... ik heb het gedaan!![]()
![]()
Ik ben zo blij...maakt m'n dag weer helemaal goed.
Ik heb alle lessen van start-to-run afgerond.
tot zoquote:
Niet van jou gekkie!quote:
pfff telemarketeers in het weekend...dat ik nog ergern dan om 18 uur gewoonquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben net onbeschoft geweest tegen iemand die begon over mijn pensioen(telefonisch)
(Is de eerste keer, meestal blijf ik vrij netjes.)
Mensen die remmen voor oranjequote:Op zondag 9 maart 2008 00:36 schreef bleiblei het volgende:
Der is trouwens iemand achterin de Aston gereden.
Pa remde voor oranje, een gast achter hem in klusbus + aanhanger geladen met betonmolen, kruiwagen & zand kreeg de zooi niet op tijd geremd.
Schade valt zo op het oog mee. Wat schade aan de achterbumper en waarschijnlijk aan het frame achter de bumper. Die gast in het busje zei (volgens mij moeder) dat die gast in dat busje de Aston had gezien en bij zichzelf dacht "oei, daar moet ik niet achterin rijden". Et voila, 3 min later.
Rottende stinkhippie! Ga iets nuttigs doen ofzoquote:
We hebben ge Wii'ed, en gedouched, en ontbijt op bed gemaakt, een eeuh, vooral veel gelegenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rottende stinkhippie! Ga iets nuttigs doen ofzo.
Verder welnatuurlijk.
En dan iets zeggen over BBen ikquote:Op zondag 9 maart 2008 23:49 schreef febster het volgende:
[..]
We hebben ge Wii'ed, en gedouched, en ontbijt op bed gemaakt, een eeuh, vooral veel gelegen
Leg uit?quote:
mompelt iets over relaties en veel tijd met elkaar doorbrengen wat men weer koppelt aan saaie burgerlijkheidquote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef febster het volgende:
[..]
Leg uit?
Overigens allemaal leuk en aardig, toch moet ik er wel (enorm) aan wennen, het relatie gebeuren bedoel ik dan.
uhuh, maar leuk is het wel, maar soms is het ook raar en vaag, beetje twijfelen met vlagen, maar goedquote:Op maandag 10 maart 2008 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mompelt iets over relaties en veel tijd met elkaar doorbrengen wat men weer koppelt aan saaie burgerlijkheid
Maar kvind het wel leuk voor je![]()
Ik ben niet geweest hoor, maarc t was kennelijk wel leuk, want het was om kwart over drie pas afgelopen...quote:
Vrijdag? Fijn dat je lekker snel terecht kan!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:03 schreef amaranta het volgende:
de dokter is er frijdag pas![]()
mijn finger is stuk
*agreesquote:Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef Levitation het volgende:
Goeiemaandagmorgen.
Heb zo'n zin om mijn bed weer in te kruipen... denk alleen dat mijn baas dat geen tof idee vindt.
quote:
Ik zei niksquote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon heel moe, that's all. Huilies
Ik ook... heb altijd op maandag een jetlag van het weekend.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon heel moe, that's all. Huilies
Ik had voor m'n gevoel maar een paar biertjes op zondag, maar m'n lijf reageert alsof ik een heel vat leeg hebquote:Op maandag 10 maart 2008 09:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook... heb altijd op maandag een jetlag van het weekend.Mijn lijf is extreem inflexibel als het op slaaptijden aankomt.
En dan moet ik ook nog eens op maandag naar school en ik heb op mijn werk een aantal vreselijk vervelende overleggen. Maandag
Doe ik ook niet, ik reageerde omdat ik me verveel..quote:Op maandag 10 maart 2008 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen.
Ik ben daar altijd gewoon eerlijk in, als het met SAP te maken heeft dan begrijpen ze dat vaak ook welquote:Op maandag 10 maart 2008 09:56 schreef bleiblei het volgende:
Wat echt heel irritant is als iets wat niet werkte zoals het hoorde opeens wel werkt en je geen flauw idee hebt hoe dit komt. Ik kan toch niet tegen de klant zeggen dat het *opeens* weer werkt?
.
Het merkje en de veelzijdigheid.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:16 schreef gr8w8 het volgende:
Wat is er nou aan SAP dat het zo'n must have maakt eigenlijk?
Hmmm, wellicht dat ze het inderdaad wel begrijpenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd gewoon eerlijk in, als het met SAP te maken heeft dan begrijpen ze dat vaak ook wel![]()
Iets wat vrijdag de hele dag niet lukte ging vanmorgen bij de eerste keer proberen wel goed![]()
Klinkt niet als een probleem, maar als een strak plan om als leverancier ook na aanschaf verzekerd te zijn van inkomsten.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het merkje en de veelzijdigheid.
Die veelzijdigheid levert ook weer de nodige problemen op.
Snap niet dat dat zo lang heeft moeten duren... het is nu niet echt een enorme investering.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:20 schreef amaranta het volgende:
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
fanafvond bestel ik een nieuw toetsenborvd
Is goed!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bedrijfskantines
Complete lunch voor 1 euro 60
Levi, ik kijk vanavond even op mijn gemakje naar dat gedoetje, ok?
Het giet pijpestelen hierquote:Op maandag 10 maart 2008 12:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is goed!
Eet smakelijk.Ik wandel altijd in mijn pauze, buitenlucht:
dat is echt zoveel beter dan onze kantine. (Werken hier 400 vrouwen, kantine is een kippenhok.
)
Ik ben nooit verder gekomen dan level 3quote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef JamesBrownie het volgende:
SQ!
Ik heb je hulp nodig bij Dungeonkeeper!!
Ik kom niet verder!
HELP!!!
Ik weet niet eens waar ik benquote:Op maandag 10 maart 2008 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan level 3
Dat is hier in Utrecht inderdaad ook. In een bedrijfskantine bij een commercieel bedrijf heb je alleen een soepje voor dat geldquote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bedrijfskantines
Complete lunch voor 1 euro 60
Ik weet de oorzaak al. Ik gebruikte een andere ordersoort dan ik normaal gebruik.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd gewoon eerlijk in, als het met SAP te maken heeft dan begrijpen ze dat vaak ook wel![]()
Iets wat vrijdag de hele dag niet lukte ging vanmorgen bij de eerste keer proberen wel goed![]()
Ik had 2 zwarte boterhammen, 2 plakken belegen boerenkaas, een kom soep en een glas melkquote:Op maandag 10 maart 2008 13:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is hier in Utrecht inderdaad ook. In een bedrijfskantine bij een commercieel bedrijf heb je alleen een soepje voor dat geld
Dat heb ik nog nooit meegemaakt hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is hier in Utrecht inderdaad ook. In een bedrijfskantine bij een commercieel bedrijf heb je alleen een soepje voor dat geld
Volgens mij staat zoiets in de Flair bij mij op de plee jaquote:Op maandag 10 maart 2008 13:54 schreef bleiblei het volgende:
Spelregels en ruzie gaan sowieso niet samen. Wat een bullshit zeg. Alsof je redelijk genoeg bent om je aan muffe spelregels te houden als je witheet bent. Komt zeker uit de Viva ofzo
.
Bij ons gaat ruzie altijd fout.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:54 schreef bleiblei het volgende:
Spelregels en ruzie gaan sowieso niet samen. Wat een bullshit zeg. Alsof je redelijk genoeg bent om je aan muffe spelregels te houden als je witheet bent. Komt zeker uit de Viva ofzo
.
Dan moet je je wellicht eerst concentreren op het jezelf kunnen beheersen in een ruzie.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij ons gaat ruzie altijd fout.
Hij begint altijd over dingen die helemaal niks met de eigenlijke ruzie te maken hebben en ik word daar zo giftig van dat ik vaak ga schelden(Hij scheldt ook trouwens)
En dat wil ik niet meer, dus wil ik leren anders ruzie te maken.
(en dat kan wel hoor BBik heb nooit op deze manier ruzie gemaakt voor ik hem leerde kennen, toen kon ik redelijk redelijk blijven, dus moet dat ook kunnen met iemand anders lijkt me, als we allebei ons best doen )
Ehm, die regeltjes zijn er juist om je beter te kunnen beheersen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan moet je je wellicht eerst concentreren op het jezelf kunnen beheersen in een ruzie.
Als je zover bent kan je wellicht met regeltjes beginnen. Al zijn ze dan eigenlijk niet meer nodig omdat je je al kan beheersen.
Ik trapte altijd tegen dingen, maar het liefst ontwrichtte ik materiaal. Zo heb ik wel eens de deur uit z'n sponning getrokken en de wastafel van de wand geruktquote:Op maandag 10 maart 2008 14:21 schreef bleiblei het volgende:
Als ik echt woest ben wil ik altijd gooien met dingen. Maar omdat ik dat zonde vind van de borden, glazen, cd's, muur, etc. doe ik dat nooit.
Ik zei niet veel, ik zei dat ik geen zin heb om op die manier ruzie te maken, veel valt wel mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:20 schreef bleiblei het volgende:
Wellicht ook handig om uit te zoeken waarom jullie zoveel ruzie hebben.
Kan je iets veranderen aan de oorzaak ipv. in het gevolg.
Aan de ene kant wonen studenten, aan de andere kant mensen van wie het me heel weinig kan schelen hoe ze over mijn relatie denken.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:19 schreef gr8w8 het volgende:
Het beste bij ruzie is om eerst de buren in te schakelen om te bemiddelen. Zo voorkom je dat ze doordat ze maar het halve verhaal door de muren meekrijgen, een verkeerd beeld van jullie relatie krijgen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wonen studenten, aan de andere kant mensen van wie het me heel weinig kan schelen hoe ze over mijn relatie denken.
Ik kan de Spaanse soundtrack er onder al bijna horenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:37 schreef amaranta het volgende:
Rob en ik hebben niet zo vaak ruzie. Wel ben ik vaak 'boos' op hem. Maar dat is dan niet eens echt boos. En ook dat is meestal na een uur wel over.
Ik heb een keer ruzie met mn broertje gehad en toen heb ik een gat in onze huiskamerdeur getrapt.
Ik ben niet zo gauw boos.. Alleen als ik ongesteld moet wordenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:37 schreef amaranta het volgende:
Rob en ik hebben niet zo vaak ruzie. Wel ben ik vaak 'boos' op hem. Maar dat is dan niet eens echt boos. En ook dat is meestal na een uur wel over.
Ik heb een keer ruzie met mn broertje gehad en toen heb ik een gat in onze huiskamerdeur getrapt.
En wat wordt er van je verwacht? Als excelgoeroe?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:30 schreef r8ality het volgende:
Zit nu weer bij een project waar ik al eerder heb gezeten, maar nu als Excel-goeroe i.p.v. helpdesk. Das toch net iets relaxter.
Da's dus drie weken lang, op die week ongesteldheid na dus de hele maand. En als je dan de rode vlag uit hebt hangen... Leer mij vrouwen kennen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw boos.. Alleen als ik ongesteld moet worden
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's dus drie weken lang, op die week ongesteldheid na dus de hele maand. En als je dan de rode vlag uit hebt hangen... Leer mij vrouwen kennen.
Hoi mam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |