Neuh... werkt niet geweldig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik had er ook m'n twijfels bij maar volgens het vrouwtje in de winkel zou het prima moeten werken
In combinatie met een gaskookplaat lijkt het me trouwens helemaal niet aan te raden,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh... werkt niet geweldig.
Gewoon alles naar buiten blazen werkt beter.
Mwah... Valt wel meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In combinatie met een gaskookplaat lijkt het me trouwens helemaal niet aan te raden,
Ik krijg ook altijd een soort van vergiftiging als ik jouw naam in myat zie staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef r8ality het volgende:
Van jullie gelul over kookplaten krijg IK een koolmono-oxidevergiftiging.
Ja juistquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef gr8w8 het volgende:
Wij krijgen ook zo'n koolstoffilter, kookeiland icm centrale luchtdingesen he. Ik heb ook eerst rond gevraagd bij mensen die zoiets al hadden en hoorde wel allemaal positieve berichten. Mits elk half jaar een nieuw filter.
foto's!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
BB, ik heb wel 5 graafmachines bezig gezien, van die grote, en de kiepauto's reden af en aan met bergen zand
Ik moet eerlijk zeggen dat een van die ondervraagden een keuken heeft van 35 mille en eigenlijk altijd uit eten gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja juist.
Maar ik ben beetje lui.
Maar met net een nieuwe filter blies die nog steeds stinklucht gewoon weer terug de woonkamer in.
T was niet helemaal serieus, en het filmpje is een bietje klein, maar tof dat je aan met gedacht hebtquote:
Het is geeneens een filmpjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
T was niet helemaal serieus, en het filmpje is een bietje klein, maar tof dat je aan met gedacht hebt![]()
.
stervvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef bleiblei het volgende:
Loop ff naar de Paradigit en haal daar een nieuw toetsenbord ofzo.
Sjezus, dat is echt onleesbaar.
Dit soort opmerkingen getuigen wel van vergevingsgezindheid ja. Tevens zwaktebod.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een soort van vergiftiging als ik jouw naam in myat zie staan.
Jeetje, blijf 's op de hoogte van de trends men!quote:
Trendsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Jeetje, blijf 's op de hoogte van de trends men!
Staat ergens een review van op de fp.
Niet je baas?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trends
Oh, dit kantoor fluit als de wind waait!!
Echte mannen hebben geen sleutels, die trappen hun deur openquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef bleiblei het volgende:
Echte mannen hebben radio-actieve lichtgevende sleutelhangers!
Plantjes zijn voor mietjes.
pallets sorteereh!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:53 schreef r8ality het volgende:
Misschien kun je Kees uit de hoerenbuurt even een folder sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |