Zit ook wel wat in ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef Mex_ het volgende:
Ik denk ook niet dat je het veschil tussen gips en poly ziet bbAls je de oldskool look wil moet je die naden voor lief nemen en niet zeiken
Nieuwe huizen in oude stijl kunnen het soms wel hebben..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het in ieder geval wel tof in een oud huis met hoog plafond.
En een stuk beter dan die papiermaché latjes die ze nu bijv. hebben aan de Aalsterweg.
In een nieuw huis is het echt vet not done.
Tussen sierlijsten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
Over welke naad gaat het eigenlijk?
Daar heb je geen last van bij oude huizenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef gr8w8 het volgende:
Ahzo, ik was effe in de war met naden tussen plafondplaten. En te lui om terug te lezen.
hmmm. Bij ons zitten ze mooierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tussen sierlijsten.
Je weet wel, deze dingen:
[ afbeelding ]
Vriend heeft hier niet gestuct(het plafond dan he) en alleen dichtgesmeerd en er is toch niets meer van te zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van bij oude huizen.
Overigens kan je die naden ook perfect weg werken. Kwestie van dichtsmeren en daarna nog een extra stuclaag deroverheen. Zie je er niets meer van.
Of voor mensen die het mooi vinden...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:01 schreef gr8w8 het volgende:
Sierlijsten, plinten voor mensen die te lui zijn om te bukken.
Ze hebben tegenwoordig ook afzuigkappen die er zo uit zien (Ja, zonder afzuigpijp/buis/slang dus..!)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef bleiblei het volgende:De lamp die mijn ouders in de weg hadden liggen en niemand wilde hebben is een design klassieker
![]()
[ afbeelding ]
Feb en SQ herkennen het ding wel denk ik.
Zoon ding die alleen de lucht filtert?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook afzuigkappen die er zo uit zien (Ja, zonder afzuigpijp/buis/slang dus..!)
Ik had er ook m'n twijfels bij maar volgens het vrouwtje in de winkel zou het prima moeten werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoon ding die alleen de lucht filtert?
Waardeloos zijn die afzuigkappen.
De mijne filtert ook alleen de lucht om het vervolgens terug te blazen in dezelfde ruimte. Bij een nieuwe keuken maak ik die keuze niet meer.
Neuh... werkt niet geweldig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik had er ook m'n twijfels bij maar volgens het vrouwtje in de winkel zou het prima moeten werken
In combinatie met een gaskookplaat lijkt het me trouwens helemaal niet aan te raden,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh... werkt niet geweldig.
Gewoon alles naar buiten blazen werkt beter.
Mwah... Valt wel meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In combinatie met een gaskookplaat lijkt het me trouwens helemaal niet aan te raden,
Ik krijg ook altijd een soort van vergiftiging als ik jouw naam in myat zie staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef r8ality het volgende:
Van jullie gelul over kookplaten krijg IK een koolmono-oxidevergiftiging.
Ja juistquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef gr8w8 het volgende:
Wij krijgen ook zo'n koolstoffilter, kookeiland icm centrale luchtdingesen he. Ik heb ook eerst rond gevraagd bij mensen die zoiets al hadden en hoorde wel allemaal positieve berichten. Mits elk half jaar een nieuw filter.
foto's!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
BB, ik heb wel 5 graafmachines bezig gezien, van die grote, en de kiepauto's reden af en aan met bergen zand
Ik moet eerlijk zeggen dat een van die ondervraagden een keuken heeft van 35 mille en eigenlijk altijd uit eten gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja juist.
Maar ik ben beetje lui.
Maar met net een nieuwe filter blies die nog steeds stinklucht gewoon weer terug de woonkamer in.
T was niet helemaal serieus, en het filmpje is een bietje klein, maar tof dat je aan met gedacht hebtquote:
Het is geeneens een filmpjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
T was niet helemaal serieus, en het filmpje is een bietje klein, maar tof dat je aan met gedacht hebt![]()
.
stervvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef bleiblei het volgende:
Loop ff naar de Paradigit en haal daar een nieuw toetsenbord ofzo.
Sjezus, dat is echt onleesbaar.
Dit soort opmerkingen getuigen wel van vergevingsgezindheid ja. Tevens zwaktebod.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een soort van vergiftiging als ik jouw naam in myat zie staan.
Jeetje, blijf 's op de hoogte van de trends men!quote:
Trendsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Jeetje, blijf 's op de hoogte van de trends men!
Staat ergens een review van op de fp.
Niet je baas?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trends
Oh, dit kantoor fluit als de wind waait!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |