Waar deed ie wel aan dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik leerde Bart kennen in blixembosch![]()
"Ik doe niet aan revalidatie"
Dan ist beetje zinloos om het erbij te vermelden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef Mex_ het volgende:
Van de 3 maanden dat hij daar gezeten heeft weet hij bijna niks meer, was toen nog uit z'n coma aan het komen, dat gaat niet zoals in een film in 2 minuten
Hij heeft daar opnieuw leren lopen, praten, de basic dingen zeg maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan ist beetje zinloos om het erbij te vermelden.
Heeft overigens ook niet echt zin. Iemand revalideren in een periode die hij iets later toch niet meer kan herinneren.
En jullie bleven dat toch gewoon doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:47 schreef amaranta het volgende:
Rob had op gegfven momvent een slot op zon slaapkamevrvdeurv gezet. Omdat Barvt dus om de haerkvlap bij hem in de kamverv stond. Ook als wij bezig warven.
Rob:" even wachten, ik ben net bezig "quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:50 schreef amaranta het volgende:
ROB "KLOP KLOP" DOE JE DEUR OPEN MIJN COMPUTERV IS SUTK
Das wel gemakkelijk met sexquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:
Rob woonde daar met Jan en Rob. Zn ouders woonden niet in dát huis.
Bart is toen ook gaan samenwonen zodat zijn vriendin voor hem kon zorgen.
Bart slaapkamer was net zoals die van de 'stampertjes' uit puk van de petteflet.
Een en al matras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |