Echte mannen hebben geen sleutels, die trappen hun deur openquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef bleiblei het volgende:
Echte mannen hebben radio-actieve lichtgevende sleutelhangers!
Plantjes zijn voor mietjes.
pallets sorteereh!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:53 schreef r8ality het volgende:
Misschien kun je Kees uit de hoerenbuurt even een folder sturen.
Vrijdagfilesquote:
quote:
Nee, was een google adquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef bleiblei het volgende:
Heb je pallets nodig dan?
Waren nog 3 mensen over, waaronder ik... maar er was een met relevante ervaring (applicatiebeheer in het onderwijs).quote:
Op dat soort dingen afgewezen wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waren nog 3 mensen over, waaronder ik... maar er was een met relevante ervaring (applicatiebeheer in het onderwijs).
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op dat soort dingen afgewezen worden
Maar pech voor hun, zij lopen nu de leukste mis
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er meer last van heb dan ik verwacht had, zit echt ff in een dipje. Denk dat ik maar boodschappen ga doen, anders kom ik niet meer achter de pc vandaan.![]()
Ik heb geen proeftijd. Why?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:28 schreef gr8w8 het volgende:
Ben je de proeftijd al door?
Wie zitten er naast jullie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef bleiblei het volgende:
Ze gaan weer protesteren bij de buren voor de deur.
Mensen die een vraag negerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef gr8w8 het volgende:
Soepie?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef bleiblei het volgende:
Graaaaaaaaaaaah godver de godver de godver... Gebruikers met onduidelijke vage problemen moeten ze per direct fusilleren. Hoe moeilijk is het om je verzoek/probleem helder en duidelijk te omschrijven?
.
Er zijn mensen die het WEL kunnen. Waarom kunnen die andere mongolen het dan niet?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Ga je mee naar NY?
Ik heb een kamer geboekt in Hotel Carter: http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
Nee, ze is weer ziek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:09 schreef amaranta het volgende:
JB, niet omv het een of vhet ander vmaar vik was net op schovol en de rest favn groep 3 was er ovok., Bvehale A.
vZVe is niet fvrivj ofvozo.
Ik vond het best grappig eigenlijk, voor mij dan. Privelolletje zeg maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen getuigen wel van vergevingsgezindheid ja. Tevens zwaktebod.
Ik heb twee hondjes, spongebob, een smiley, een bonuskaart van de AH, drie van die winkelwagenmuntjes, een kaartje om de fietsenstalling van mijn werk open te maken, een dingetje van de rabobank(voor als ik hem kwijtraak) en een paar sleutels.(2, dus een paar ja)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:40 schreef gr8w8 het volgende:
Hoho, niet aan m'n sleutelbos. Gewoon op m'n bureau.
Aan m'n sleutelbos zit een zaklampje wat het logo van Hermes projecteert.
Goed zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:24 schreef Levitation het volgende:
Graag uw aandacht voor het volgende historische moment:
* Levi kan 5km "hard"lopen. Ik kan het, ik kan het ... ik heb het gedaan!![]()
![]()
Ik ben zo blij...maakt m'n dag weer helemaal goed.
Ik heb alle lessen van start-to-run afgerond.
Ja maar ik ben lam, vannacht 3 uur geslapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |