Dan ga je nu slapen en sta je morgen extra vroeg opquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar ik ben lam, vannacht 3 uur geslapen, en 10 uur gewerkt
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:24 schreef Levitation het volgende:
Graag uw aandacht voor het volgende historische moment:
* Levi kan 5km "hard"lopen. Ik kan het, ik kan het ... ik heb het gedaan!![]()
![]()
Ik ben zo blij...maakt m'n dag weer helemaal goed.
Ik heb alle lessen van start-to-run afgerond.
tot zoquote:
Niet van jou gekkie!quote:
pfff telemarketeers in het weekend...dat ik nog ergern dan om 18 uur gewoonquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben net onbeschoft geweest tegen iemand die begon over mijn pensioen(telefonisch)
(Is de eerste keer, meestal blijf ik vrij netjes.)
Mensen die remmen voor oranjequote:Op zondag 9 maart 2008 00:36 schreef bleiblei het volgende:
Der is trouwens iemand achterin de Aston gereden.
Pa remde voor oranje, een gast achter hem in klusbus + aanhanger geladen met betonmolen, kruiwagen & zand kreeg de zooi niet op tijd geremd.
Schade valt zo op het oog mee. Wat schade aan de achterbumper en waarschijnlijk aan het frame achter de bumper. Die gast in het busje zei (volgens mij moeder) dat die gast in dat busje de Aston had gezien en bij zichzelf dacht "oei, daar moet ik niet achterin rijden". Et voila, 3 min later.
Rottende stinkhippie! Ga iets nuttigs doen ofzoquote:
We hebben ge Wii'ed, en gedouched, en ontbijt op bed gemaakt, een eeuh, vooral veel gelegenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rottende stinkhippie! Ga iets nuttigs doen ofzo.
Verder welnatuurlijk.
En dan iets zeggen over BBen ikquote:Op zondag 9 maart 2008 23:49 schreef febster het volgende:
[..]
We hebben ge Wii'ed, en gedouched, en ontbijt op bed gemaakt, een eeuh, vooral veel gelegen
Leg uit?quote:
mompelt iets over relaties en veel tijd met elkaar doorbrengen wat men weer koppelt aan saaie burgerlijkheidquote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef febster het volgende:
[..]
Leg uit?
Overigens allemaal leuk en aardig, toch moet ik er wel (enorm) aan wennen, het relatie gebeuren bedoel ik dan.
uhuh, maar leuk is het wel, maar soms is het ook raar en vaag, beetje twijfelen met vlagen, maar goedquote:Op maandag 10 maart 2008 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mompelt iets over relaties en veel tijd met elkaar doorbrengen wat men weer koppelt aan saaie burgerlijkheid
Maar kvind het wel leuk voor je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |