Dan moet je je wellicht eerst concentreren op het jezelf kunnen beheersen in een ruzie.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij ons gaat ruzie altijd fout.
Hij begint altijd over dingen die helemaal niks met de eigenlijke ruzie te maken hebben en ik word daar zo giftig van dat ik vaak ga schelden(Hij scheldt ook trouwens)
En dat wil ik niet meer, dus wil ik leren anders ruzie te maken.
(en dat kan wel hoor BBik heb nooit op deze manier ruzie gemaakt voor ik hem leerde kennen, toen kon ik redelijk redelijk blijven, dus moet dat ook kunnen met iemand anders lijkt me, als we allebei ons best doen )
Ehm, die regeltjes zijn er juist om je beter te kunnen beheersen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan moet je je wellicht eerst concentreren op het jezelf kunnen beheersen in een ruzie.
Als je zover bent kan je wellicht met regeltjes beginnen. Al zijn ze dan eigenlijk niet meer nodig omdat je je al kan beheersen.
Ik trapte altijd tegen dingen, maar het liefst ontwrichtte ik materiaal. Zo heb ik wel eens de deur uit z'n sponning getrokken en de wastafel van de wand geruktquote:Op maandag 10 maart 2008 14:21 schreef bleiblei het volgende:
Als ik echt woest ben wil ik altijd gooien met dingen. Maar omdat ik dat zonde vind van de borden, glazen, cd's, muur, etc. doe ik dat nooit.
Ik zei niet veel, ik zei dat ik geen zin heb om op die manier ruzie te maken, veel valt wel mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:20 schreef bleiblei het volgende:
Wellicht ook handig om uit te zoeken waarom jullie zoveel ruzie hebben.
Kan je iets veranderen aan de oorzaak ipv. in het gevolg.
Aan de ene kant wonen studenten, aan de andere kant mensen van wie het me heel weinig kan schelen hoe ze over mijn relatie denken.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:19 schreef gr8w8 het volgende:
Het beste bij ruzie is om eerst de buren in te schakelen om te bemiddelen. Zo voorkom je dat ze doordat ze maar het halve verhaal door de muren meekrijgen, een verkeerd beeld van jullie relatie krijgen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wonen studenten, aan de andere kant mensen van wie het me heel weinig kan schelen hoe ze over mijn relatie denken.
Ik kan de Spaanse soundtrack er onder al bijna horenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:37 schreef amaranta het volgende:
Rob en ik hebben niet zo vaak ruzie. Wel ben ik vaak 'boos' op hem. Maar dat is dan niet eens echt boos. En ook dat is meestal na een uur wel over.
Ik heb een keer ruzie met mn broertje gehad en toen heb ik een gat in onze huiskamerdeur getrapt.
Ik ben niet zo gauw boos.. Alleen als ik ongesteld moet wordenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:37 schreef amaranta het volgende:
Rob en ik hebben niet zo vaak ruzie. Wel ben ik vaak 'boos' op hem. Maar dat is dan niet eens echt boos. En ook dat is meestal na een uur wel over.
Ik heb een keer ruzie met mn broertje gehad en toen heb ik een gat in onze huiskamerdeur getrapt.
En wat wordt er van je verwacht? Als excelgoeroe?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:30 schreef r8ality het volgende:
Zit nu weer bij een project waar ik al eerder heb gezeten, maar nu als Excel-goeroe i.p.v. helpdesk. Das toch net iets relaxter.
Da's dus drie weken lang, op die week ongesteldheid na dus de hele maand. En als je dan de rode vlag uit hebt hangen... Leer mij vrouwen kennen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw boos.. Alleen als ik ongesteld moet worden
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's dus drie weken lang, op die week ongesteldheid na dus de hele maand. En als je dan de rode vlag uit hebt hangen... Leer mij vrouwen kennen.
Hoi mam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |