quote:
Dan is het die ja, het was een van de tweequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef Morendo het volgende:
Lissabon?
Jazekerquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef Morendo het volgende:
Lissabon?
quote:De .......... is een rivier in het oosten van Duitsland in de deelstaten Saksen, Brandenburg en Berlijn. Ze ontspringt in Saksen in het Lausitzer Gebergte en mondt bij Berlijn uit in de Havel. De lengte bedraagt 382 à 403 km, afhankelijk van de bron vanwaar gemeten wordt. Het stroomgebied bedraagt 10.105 km².
Ik stond twee topics geleden op 71 beginstand (in 1162). Toen heb ik in dat topic 4 punten gehaald en in 1163 haalde ik 3 punten. Dat benne dr 7 in totaal, en zou ik derhalve op 78 moeten zitten, toch??quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
En ER, welk topic zijn die punten dan behaald? Erkel heeft vanmiddag als het goed is alles van de afgelopen topics erbij geteld, want het was een beetje een zooitje... Ik dacht dat alles nu wel klopte.
Klopt, ik zal erkel eens een berichtje sturen om te vragen of hij 1162 ook heeft verwerkt. Komt goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik stond twee topics geleden op 71 beginstand (in 1162). Toen heb ik in dat topic 4 punten gehaald en in 1163 haalde ik 3 punten. Dat benne dr 7 in totaal, en zou ik derhalve op 78 moeten zitten, toch??
Mij lekker welquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:02 schreef Amokzaaier het volgende:
van mij klopt ook niet volgens mij maar de punten interreseren me niet.
Wellicht een beetje lingo-achtig maar deze letters heb je goed: Sp.e.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mij lekker wel
En die rivier, is dat de Spie, ofzoiets???
Hmm, ik pakte een rode balquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wellicht een beetje lingo-achtig maar deze letters heb je goed: Sp.e.
Knap hoor. Hopelijk voor jou telt dit punt wel mee in het eindklassement.quote:
No problemoquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:16 schreef Amokzaaier het volgende:
mag ik de punten van mijn vorige account Yestuuur toevoegen?
Thanks Scotty lieffiequote:Op donderdag 6 maart 2008 00:15 schreef ScottTracy het volgende:
1162 heb ik nu ook erbij opgeteld, als het goed is kloppen de punten nu. Als er alsnog iets is hoor ik het graag.
Yepquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:22 schreef Morendo het volgende:
Ah, Queen
Bohemian Rhapsody
We are the chapions
Killer queen?
Als je dan eens ophoudt met antwoorden geven, akq-junkiequote:Op donderdag 6 maart 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Je mag het posten hoor....
Ik wil ook wel eens naar bed.
Appeltjesmoes +1quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:38 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Warren Buffet in dat gevalen die mexicaan was wel een goede 2de trouwens
Jaa, t'is verslavend héquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als je dan eens ophoudt met antwoorden geven, akq-junkie
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
rassmussen ofzo toch?
Indeed!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ratzinger
Yep, al komt de Metro tegenwoordig wel gevaarlijk dichtbijquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
telegraaf
Jeejquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:51 schreef ScottTracy het volgende:
Yuri +1
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
spits en de pers, maar ben vast te laat
Lijkt me goed! Misschien toch ietsje meer moeten vragen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:01 schreef ScottTracy het volgende:
De Baron
Vlugge Japie
B2
B100
Handige Harry
Ja!! Heel goed, maar nu nog zijn echte naam...quote:
dar ken ik 'm dus van! Het is Sinterklaas!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
Michiel Romeyn
Goeiemorgen heren van het goeie leven...quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
Michiel Romeyn
quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:22 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
dar ken ik 'm dus van! Het is Sinterklaas!
mja, ik heb Jiskefet nooit zo leuk gevondenquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Alles is liefde ja
Maar eigenlijk is ie nog bekender van Jiskefet
Een kameraad heeft nog ooit voor ze ge-edit... hij zou het me nooit vergeven als ik er niet op kon komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:24 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
mja, ik heb Jiskefet nooit zo leuk gevondenProbeerde het elke keer weer, omdat iedereen zei dat het geweldig was.
Gaan we maar weer door he..quote:
Klopt.. dat is een broer van hem..... maar niet de broer die ik zoek.. Keith heeft ook niet in een serie gespeeld..quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:06 schreef steekbal het volgende:
't is keith carradine, speelde mee in 'deadwood'
vooruit... de acteur die ik uiteindelijk zoek speelde uiteindelijk in 12 films, waarvan er eentje dermate bekend werd dat er nog 3 vervolgen op gemaakt werden, waarin hij steeds weer een rol speelde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef steekbal het volgende:
hintje dan ?
acteur is al goed.. nu nog een film en een serie..quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:09 schreef steekbal het volgende:
robert carradine dan ?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:19 schreef steekbal het volgende:
film revenge of the nerds, serie weet ik echt niet
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:33 schreef slaveloos het volgende:
shogun?
We hebben met een fan te makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:59 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is hij de vader in Lizzy McGuire
Dat is het zeker!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:13 schreef slaveloos het volgende:
is t stephen hawking?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Led Zeppelin?
quote:
Toch staan ze haar goed..quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef Amokzaaier het volgende:
Lizzie heeft neptieten gekregen..
Scheelt weer..quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:49 schreef Mark het volgende:
Korn
Mocht ie willenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:52 schreef Amokzaaier het volgende:
Onno Hoes?
Dat is ze zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:56 schreef ChopperMick het volgende:
Is dat niet Hanja Maij-Weggen?
De gebroeders McDonald tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:04 schreef ChopperMick het volgende:
zou voor de hand liggen maar: Nee
die dacht ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:21 schreef ChopperMick het volgende:
Gwen Stefani, What are you waiting for?
Kan niet missen, he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:21 schreef ChopperMick het volgende:
Gwen Stefani, What are you waiting for?
ben weer s te laat met gokkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:49 schreef Amokzaaier het volgende:
dat zal wel. zo niet: MIddelandse zee
Dan liever yakitori...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef avotar het volgende:
Kamikaze voor de tweede.
Vermoed dat de eerste iets is met het samengaan van de chinese dynastieen tot een keizerrijk.. maar mss gooi ik japan en china door elkaar..
wat me eraan doet denken dat ik zin heb in sateh
dat eerste (de tweede vraag dus) lijkt me goed.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef avotar het volgende:
Kamikaze voor de tweede.
Vermoed dat de eerste iets is met het samengaan van de chinese dynastieen tot een keizerrijk.. maar mss gooi ik japan en china door elkaar..
wat me eraan doet denken dat ik zin heb in sateh
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:38 schreef ScottTracy het volgende:
Walcheren
quote:en Tholen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef pulletje het volgende:
schouwen-duivenland dan?
Klopt helemaal... Appeltjesmoes + 1quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:42 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Noord-Beverland en Schouwen-Duiveland
Ameland?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Die 'brug' tussen Walcheren en Noord-Beverland is ook eigenlijk een enorme dijk, inclusief strand, parkeerplaatsen etc, die het Veerse meer scheidt van de Noordzee.(Noordfries: Lun, Latijn: Terre Sacra) is een eiland in de Noordzee. Het is het enige eiland op volle zee in Duitsland en binnen het Friese woongebied.
ligt in de Duitse Bocht, relatief ver (70 km) uit de kust in de Noordzee, en het behoort tot de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein en het district Pinneberg. Het eiland meet 1,7 km² en telt 1650 inwoners. Het beschikt over een klein strand, maar is vooral bekend om zijn roodgekleurde rotskust die tot 61 meter hoog uit zee omhoog rijst, en om de (nu door omvallen bedreigde) rotspunt de Lange Anna.
Wat is
dat zal dan helgoland zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:02 schreef Amokzaaier het volgende:
Heilig land? mijn eerst vraag open laten staan of zal ik em weghalen?
quote:
Valentinaquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef steekbal het volgende:
eerste vrouw in de ruimte
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef steekbal het volgende:
eerste vrouw in de ruimte
REEDS!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef ChopperMick het volgende:
Dolf Brouwers
jaha, Graaf ...quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:56 schreef pulletje het volgende:
volgens was de stem van ernie dezelfde als die van die dracula (of graaf nogwa)..
jaa da was mquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Graaf Tel dan..,.
incompleet....quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:01 schreef Mark het volgende:
Ronflonfon
niet te laat want helemaal goed, met Jacques Plafond hoort er namelijk bij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:02 schreef avotar het volgende:
ronflonflon... met jacques plafond!
maar goed.. ik zal wel weer te laat zijn..
en Wilhelmina Kuttje jr. Legendarisch!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:06 schreef RoofingBurner het volgende:
met Jacques PlafondNou weet ik het ook weer.
Ik had je wel kunnen vertellen dat dit in VWS is, maar heb nooit goed gekeken wat er op staat, (ben er ook al jaren niet meer geweest.)quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef ChopperMick het volgende:
stond oorspronkelijk in de hal van het ministerie van VWS, is van Wim T. Schippers in samenwerking met TU Delft. Het NRC meldde in 2006 dat het beeld met de zwevende steen onderdak krijgt in het Museum Boijmans Van Beuningen te Rotterdam.
dit komt me opeens eng bekend voorquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:43 schreef Mark het volgende:
Wat is dat nou?
PR +1quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Het is me wat?
En die andere is ook goedquote:
de molen van Uppel en de watertoren van Breukelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Noem twee plekken / dingen in Nederland die op de Werelderfgoedlijst staan.
Rietveld-Schröderhuis is goed in ieder geval.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef pulletje het volgende:
da huis van rietveld in utrecht... (schreuderhuis ofzo?)
Vooruit, reken ik goed, want precieze namen zijn best lastig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:22 schreef Mark het volgende:
De drooggemalen gebieden?
Sorry, had je reply nog niet gezien toen ik al bezig was met het punt te tellen, helaas, anders had jij hem wel verdiend.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef PhysicsRules het volgende:
De Beemster
je kan het nog aanpassenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sorry, had je reply nog niet gezien toen ik al bezig was met het punt te tellen, helaas, anders had jij hem wel verdiend.
Sorry voor de rest, maar Iggy begreep de vraag het beste, dit zijn namelijk echt Nederlandse bewoners, dus niet nagesynchroniseerd. Elmo, Grover en dergelijke komen gewoon uit Amerika. Pino oorspronkelijk ook, maar die is nu volledig Nederlands in doen en laten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tommy, Ienieminie, Aart, Frank, Pino, Rik, Gerda?
quote:is de naam van de hoofdpersoon van het boek
wonderbare reis van Selma Lagerlöf uit 1906. Het boek is bedoeld om kinderen op een speelse manier de aardrijkskunde van Zweden te leren. Het boek werd in veel talen vertaald. In 1911 verscheen de eerste Nederlandstalige uitgave (vertaling door Margaretha Meijboom). In 2000 verscheen de 23ste druk.
Yupquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef Mapani het volgende:
Ohhh, Niels Holgerson?
Jaja!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef slaveloos het volgende:
wellington?
ChopperMick +1quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef ChopperMick het volgende:
Leiden
dat is de stam. Mijn ene bron zegt kakkerlakken de andere gaat in de weer met stammen en onderstammen en zo. beroerde vraag dus over een onderwerp waar ik ook niet zo in thuis ben, niet doen dus. MM krijgt het punt en mag een betere poging gaan wagen.quote:
ja idd, insecten zijn een soort geleedpotige, maar niet andersomquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:56 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
dat is de stam. Mijn ene bron zegt kakkerlakken de andere gaat in de weer met stammen en onderstammen en zo. beroerde vraag dus over een onderwerp waar ik ook niet zo in thuis ben, niet doen dus. MM krijgt het punt en mag een betere poging gaan wagen.
Termiet is een gevleugelde insect met onvolledige gedaantewisselingquote:# Pterygota (gevleugelde insecten)
# A. Exopterygota (Hemimetabola) (= met onvolledige gedaanteverwisseling)
* Ephemeroptera - Haften
* Plecoptera - Steenvliegen
* Odonata - Echte libellen en Juffers
* Embioptera - Webspinners
* Grylloblattodea (een zeer kleine orde van berginsecten)
* Orthoptera - (Rechtvleugeligen) Sprinkhanen en krekels
* Phasmatodea - Wandelende takken
* Mantophasmatodea - (Een onlangs (2002) ontdekte nieuwe orde!)
* Dermaptera - Oorwormen
* Dictyoptera (de twee onderorden hiervan worden door sommigen tot 'echte' orden gepromoveerd)
o Mantodea - Bidsprinkhanen
o Blattaria - Kakkerlakken
* Isoptera - Termieten
* Zoraptera (nog een zeer kleine orde, van hout- en bodeminsecten)
* Psocoptera - Stofluizen
* Mallophaga - Bijtende luizen
* Anoplura - Stekende luizen
* Thysanoptera - Thripsen
* Heteroptera - Wantsen (deze en de volgende orde worden door sommigen anders ingedeeld)
* Homoptera - Plantenluizen en Cicaden
Niet al te lastig...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:05 schreef ChopperMick het volgende:
sitar?
sorry Nem, zal mijn leven beterenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een rare bedoening. Punten geven voor een betere(was het overigens niet eens)gok. Beter stel je een nieuwe vraag.
Dan mag je hem zelf weer toevoegen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:12 schreef ChopperMick het volgende:
nee hoor, laat maar staan. Uiteindelijk bepaal ik wie het punt krijgt.
Ik gun je je punt wel hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik haal mijn punt wel weg, interesseert me niet...
starla +1quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:14 schreef starla het volgende:
apocalypse now
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef erkel het volgende:
Grijze Mamba?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:54 schreef erkel het volgende:
De zwarte dan? Zou mijn eerste gok worden, maar vond 'm niet zwart genoeg.
Nog 2 te gaan. En één daarvan is de stad alleen voldoende.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:07 schreef Neleos het volgende:
Burj Dubai
El Burj
Taipei 101
Petronas Towers
Empire State Building
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:13 schreef erkel het volgende:
Sears Tower is goed. CN Tower is een toren, geen gebouw. Nog één
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |