quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
spits en de pers, maar ben vast te laat
Lijkt me goed! Misschien toch ietsje meer moeten vragen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:01 schreef ScottTracy het volgende:
De Baron
Vlugge Japie
B2
B100
Handige Harry
Ja!! Heel goed, maar nu nog zijn echte naam...quote:
dar ken ik 'm dus van! Het is Sinterklaas!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
Michiel Romeyn
Goeiemorgen heren van het goeie leven...quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
Michiel Romeyn
quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:22 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
dar ken ik 'm dus van! Het is Sinterklaas!
mja, ik heb Jiskefet nooit zo leuk gevondenquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Alles is liefde ja
Maar eigenlijk is ie nog bekender van Jiskefet
Een kameraad heeft nog ooit voor ze ge-edit... hij zou het me nooit vergeven als ik er niet op kon komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:24 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
mja, ik heb Jiskefet nooit zo leuk gevondenProbeerde het elke keer weer, omdat iedereen zei dat het geweldig was.
Gaan we maar weer door he..quote:
Klopt.. dat is een broer van hem..... maar niet de broer die ik zoek.. Keith heeft ook niet in een serie gespeeld..quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:06 schreef steekbal het volgende:
't is keith carradine, speelde mee in 'deadwood'
vooruit... de acteur die ik uiteindelijk zoek speelde uiteindelijk in 12 films, waarvan er eentje dermate bekend werd dat er nog 3 vervolgen op gemaakt werden, waarin hij steeds weer een rol speelde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef steekbal het volgende:
hintje dan ?
acteur is al goed.. nu nog een film en een serie..quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:09 schreef steekbal het volgende:
robert carradine dan ?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:19 schreef steekbal het volgende:
film revenge of the nerds, serie weet ik echt niet
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:33 schreef slaveloos het volgende:
shogun?
We hebben met een fan te makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:59 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is hij de vader in Lizzy McGuire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |