incompleet....quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:01 schreef Mark het volgende:
Ronflonfon
niet te laat want helemaal goed, met Jacques Plafond hoort er namelijk bij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:02 schreef avotar het volgende:
ronflonflon... met jacques plafond!
maar goed.. ik zal wel weer te laat zijn..
en Wilhelmina Kuttje jr. Legendarisch!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:06 schreef RoofingBurner het volgende:
met Jacques PlafondNou weet ik het ook weer.
Ik had je wel kunnen vertellen dat dit in VWS is, maar heb nooit goed gekeken wat er op staat, (ben er ook al jaren niet meer geweest.)quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef ChopperMick het volgende:
stond oorspronkelijk in de hal van het ministerie van VWS, is van Wim T. Schippers in samenwerking met TU Delft. Het NRC meldde in 2006 dat het beeld met de zwevende steen onderdak krijgt in het Museum Boijmans Van Beuningen te Rotterdam.
dit komt me opeens eng bekend voorquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:43 schreef Mark het volgende:
Wat is dat nou?
PR +1quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Het is me wat?
En die andere is ook goedquote:
de molen van Uppel en de watertoren van Breukelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Noem twee plekken / dingen in Nederland die op de Werelderfgoedlijst staan.
Rietveld-Schröderhuis is goed in ieder geval.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef pulletje het volgende:
da huis van rietveld in utrecht... (schreuderhuis ofzo?)
Vooruit, reken ik goed, want precieze namen zijn best lastig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:22 schreef Mark het volgende:
De drooggemalen gebieden?
Sorry, had je reply nog niet gezien toen ik al bezig was met het punt te tellen, helaas, anders had jij hem wel verdiend.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef PhysicsRules het volgende:
De Beemster
je kan het nog aanpassenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sorry, had je reply nog niet gezien toen ik al bezig was met het punt te tellen, helaas, anders had jij hem wel verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |