Maar zo is 't wel, lekker 'n potje bier en achterover leunend op de bank wat voetbal gapenquote:
Omdat het San Siro gister bezet was door AC en blijkbaar kan het niet direct achter elkaarquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef F1Bas het volgende:
Zal al wel gezegd zijn maar waarom speelt Liverpool competitie en geen CL?
Inter speelt toch ook niet in San Siroquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het San Siro gister bezet was door AC en blijkbaar kan het niet direct achter elkaar
Oei, die tweedequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
De goals trouwens
http://www.d1g.com/video/show/?id=1843611
http://www.d1g.com/video/show/?id=1843649
Publiek van olympiakos kan hard zingen, joh
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadio_Giuseppe_Meazzaquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Inter speelt toch ook niet in San Siro
En 1-1quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dag Real Madrid, wat staan die te prutsen zeg ..
Altijd prettig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Porto met 10 man.
Doe er maar eentje bij voor Madrid.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
0-2 roma
1-2 denk ik. Was eerst toch echt 0-1-, toen 1-1 en uiteindelijk 1-2.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
0-2 roma
Niet bepaald live.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:30 schreef borisz het volgende:
NOS nu ook live.
Volgende week vrijdag pas.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef VoreG het volgende:
Wanneer is de loting?
En van dat lijstje kunnen we er al 2 wegstrepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:22 schreef housewous het volgende:
Na gisteravond zijn er nog maar 5 titelkandidaten
Barcelona
UTD
Liverpool
Real
Porto
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef VoreG het volgende:
Wanneer is de loting?
Volgende week vrijdagquote:
3 1e plaatsen en 4 2e plaatsen zijn al door met een grote kans dat die 4 5 gaat worden volgende week.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef borisz het volgende:
Veel ploegen die nu uit speelden zijn door. Dat waren de nummers 2 in de groepsfase.
redelijk opvallend ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
3 1e plaatsen en 4 2e plaatsen zijn al door met een grote kans dat die 4 5 gaat worden volgende week.
Haha wat een joke. Porto op die list en dan geen Arsenalquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En van dat lijstje kunnen we er al 2 wegstrepen.
Volgens mij winnen over het algemeen de ploegen die als laatste thuis mogen spelen. Maar dat moet ik eens nagaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vond het sowieso niet zo heel veel uitmaken of je nou thuis of uit begint. Heeft beide zn voor en nadelen.
Het "probleem" is natuurlijk dat sommige ploegen die eerste zouden "moeten" worden het niet worden. Bijvoorbeeld Arsenal en Liverpool. Eerst uit spelen wordt over het algemeen wel als voordeel gezien. Of dat ook statistisch klopt, geen idee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij winnen over het algemeen de ploegen die als laatste thuis mogen spelen. Maar dat moet ik eens nagaan.
Niet volgens zowat de gehele Nederlandse pers mbt AC Milan v Arsenal.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, omdat over het algemeen de nr.2's de mindere teams zijn. Maar als je de 0 houdt thuis, zit je al in een zetel voor de uitwedstrijd.
Ja, is ook wel eens eerder gebeurd: http://nl.youtube.com/watch?v=3p1I2J4Kpesquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:56 schreef Dos37 het volgende:
De loting is toch weer vrij. Engelse teams kunnen Engelse teams loten.
Onmogelijke opgave dat viel natuurlijk wel mee, maar 0-0 vind ik ook niet echt een gunstige thuisscore. Dan mag je dus uit niet verliezen van een ploeg die je thuis niet hebt kunnen verslaan. Niet onmogelijk, dat blijkt wel, maar ik denk dat als je 100 knockouts na zou kijken met een 0-0 thuis, dat de uitploeg dan vaker doorgaat. Niet dat iemand dat gaat doen, hoop ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet volgens zowat de gehele Nederlandse pers mbt AC Milan v Arsenal.
Arsenal stond voor een onmogelijke opgave.
quote:Real Madrid-coach Schuster: 'Zie dit niet als een nederlaag'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 6-mrt-2008 07:48
Real Madrid strandde voor het vierde achtereenvolgende jaar in de eerste ronde van de knock-outfase in de Champions League. AS Roma won beide ontmoetingen met 2-1. Niet helemaal verdiend, oordeelde Real Madrid-trainer Bernd Schuster (foto) na afloop op de persconferentie. ‘We hadden geen geluk. Mijn spelers hebben er alles aan gedaan en ik moet ze eigenlijk feliciteren, want ik zie dit niet als een nederlaag. Tot de 0-1 domineerden wij de wedstrijd. De rode kaart van Pepe en de blessure van Michel Salgado zorgden voor de beslissing.’
Schusters analyse werd niet gedeeld door Luciano Spalletti, die Roma net als in 2007 naar de laatste acht loodste. ‘Wij kwamen hier om te winnen. Hoewel we het af en toe lastig hadden, is de kwalificatie verdiend. De wissels waren belangrijk. Dit team heeft nog veel groeipotentie, maar we moeten niet al te euforisch worden.’ (MA)
Kijk eens een paar post naar bovenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:01 schreef Schatgraver het volgende:
Mooie wedstrijden, wanneer is de loting?
Net als Roma bij Lyon vorig jaarquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet volgens zowat de gehele Nederlandse pers mbt AC Milan v Arsenal.
Arsenal stond voor een onmogelijke opgave.
In dat opzicht verschillen Schuster en Wenger niet veel van elkaar, allebei Calimero-trainers.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laffe coach die SchusterRoma was veel gevaarlijker dan Madrid en met een beetje meer geluk aan Roma kant, wordt het gewoon 0-3. De enige goal van Madrid was nota bene een meter buitenspel en dan nog klagen over het gebrek aan geluk bij Madrid
quote:Spaanse kranten genadeloos voor 'middelmatig' Real
Real Madrid-coach Bernd Schuster kan de kranten beter een dagje laten liggen op de deurmat. Neergesabeld wordt zijn ploeg na de uitschakeling in de Champions League door AS Roma.
‘Te middelmatig voor Europa,’ kopt het Catalaans georiënteerde El Mundo Deportivo. ‘De Italianen waren op elk vlak superieur, van begin tot einde.’
De journalist van Marca verveelde zich in Bernabéu: ‘Er was negentig minuten niets te zien. Zes jaar zonder Champions League-winst is veel te lang.’ Eenzelfde insteek bij AS. ‘Real heeft de nederlaag aan zichzelf te wijten, wat een misčre.’ Kwaliteitskrant El País signaleert een gebrek aan ideeën. ‘Real ontbeerde scherpte en creativiteit.’ (MA)
Ik citeer alleen de Telegraaf, Metro en het Brabants Dagblad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Onmogelijke opgave dat viel natuurlijk wel mee, maar 0-0 vind ik ook niet echt een gunstige thuisscore. Dan mag je dus uit niet verliezen van een ploeg die je thuis niet hebt kunnen verslaan. Niet onmogelijk, dat blijkt wel, maar ik denk dat als je 100 knockouts na zou kijken met een 0-0 thuis, dat de uitploeg dan vaker doorgaat. Niet dat iemand dat gaat doen, hoop ik
Om de mening van de Telegraaf zou ik me nooit druk makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik citeer alleen de Telegraaf, Metro en het Brabants Dagblad.
Dat klopt ook wel ja. Ik heb alleen het idee dat sommigen (niet jijquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:09 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had het dan ook niet zozeer over 0-0 perse, maar over de 0 houden thuis. Dan moet de thuisclub komen, staat onder druk en een tegengoal is al vrijwel zo goed als fataal.
Ze hadden inderdaad gezegd dat ze het zouden uitzenden...blijkbaar toch niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef neggix het volgende:
Hoezo zenden ze Inter - Liverpool niet uit morgen
Meestal worden de beelden van live voetbal op de Rai bewust niet doorgezonden, dus dat vraag ik me sterk af. Vaak een mooie egale kleur en niet groenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:25 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad gezegd dat ze het zouden uitzenden...blijkbaar toch niet.
Vanavond wel live te volgen op Rai Uno vanaf 20:35.
Op tv wat de doorgaande Nederlander kan ontvangen? Niemand.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie zend het dan wel uit? Naast Sport1 en Rai.
Alleen als je in Italie (of grensgebied) woont of je een decoder hebt met een abonnement bij SKY.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:25 schreef Eppie_NL het volgende:
Vanavond wel live te volgen op Rai Uno vanaf 20:35.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7754&part=sports
dus
Waar [EN] achterstaat is Engelsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
genoeg streams zo te zien idd, ik wil er alleen éen met mooi engels commentaar, welke moet ik dan kiezen ?
Denk dat de NOS slechts de rechten heeft voor 2 wedstrijden per speelronde. Dat waren deze ronde AC Milan - Arsenal en Real Madrid - AS Roma.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Godverdomme verzet ik een afspraak omdat ik die return wedstrijd zo graag wil kijken, komt het verdomme niet op tv![]()
Normaliter kan je toch wel verwachten dat NOS deze uitzend, ook al is het een week later dan het zou moeten zijn.
Ik baal er in ieder geval van
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:02 schreef Morendo het volgende:
Vindt de loting voor de kwartfinale gewoon komende vrijdag plaats?
Voor het winnen van de Champions League? Ik vind dat een vrij voorzichtige schatting. De Engelsen maken denk ik wel zo'n 90% kans en die andere 10% is voor Barcelona.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef AminBen het volgende:
ik geef de Engelsen nu 75% kans
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
ik zou het geniaal vinden mocht het weer eens Chelsea - Pool zou worden
De een krijgt Fener, de ander Schalke. En wij mogen tegen Barcelonaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Potje schaken ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Geen kip die daar naar kijkt. Man Man een spelersmateriaal dat die twee ploegen hebben maar er komt totaal niks uit. Die halve gare kuyt staat er steeds wat voorin te sneu te doen en bij Chelsea is het alle ballen op Drogba.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Daar hopen we allemaal opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Schalke bitte.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef Doc het volgende:
Maak van de TT maar: 1/4 finales
of fenerquote:
Als Arsenal speelt zoals ze tegen PSV speelde walst Fener over Arsenal heenquote:
Ik zie Roma graag met de CL en SCUM & Barca zsm raus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Laat CFC hem dan maar winnen of anders Manchester United, rest zijn kutclubs of hebben toch geen kans.
Aan de andere kant kon Inter ook niet echt overtuigen in de eerste helft met 11 tegen 11. Het zag er niet naar uit dat ze het wel gered zouden hebben zonder die scheids met torren in z'n kop met z'n verzameling aan idiote gele kaarten (die tegen Yossi sloeg ook nergens op om er eentje te noemen).quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Inter verloor het dus puur op de rode kaarten, deels schuld van de scheids, deel ook van Inter zelf.
Bovendien hadden ze gisteren al met 1-0 de rust in moeten gaan, als Cruz even z'n ogen open had gehouden. Burdisso kwam natuurlijk niet echt slim in, met al geel op zak, hoewel het 2e geel wel hard was en niet in de geest van de match, anders had Babbel er na z'n opzettelijke handsbal ook afgemoeten als de scheids consequent geweest was.
Om over die rode kaart van the Matrix maar te zwijgen op Anfield.
Maar goed, Inter heeft een slecht spelend Liverpool gisteren te weinig onder druk gezet. Vooral het middenveld was een drama, met een negatieve hoofdrol voor Vieira, die de boel alleen maar vertraagde, in de weg liep, verkeerd stond te dekken etc.
Diezelfde arbitrage die ze nu voornamelijk de kop kost, zorgt er in elk geval nog wel voor dat ze in de Serie A aan de leiding gaan.
Als spelers elkaar aanraakte was het al bal bij die gast - het was echt van de gekke. In dit geval extra nadelig voor Inter, maar echt blij met de kaarten tegen de LFC spelers ben ik ook niet bepaald ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hee, niets tegen Ovrebo, he! Hij moet de finale fluiten. Benayoun kwam ook gewoon lomp in.
Liever dat dan twee volledige Engelse halve-finales.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:27 schreef Doc het volgende:
Het zit er dik in dat er straks minstens een volledig engelse wedstrijd zal zijn (volgens mij een kans van .77).
Inderdaad, die zie ik ook het liefst. Of Fenerbahcequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Schalke bitte.
We waren het ook kwijt voor de wedstrijd in Milaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:51 schreef DemonCleaner het volgende:
en Arsenal lijkt het kwijt op het moment.
Ik welquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie ons overigens niet als kandidaatnummer 1.
We spelen al jaren het beste voetbal van Europa als het loopt maar daar koop je geen kut voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik vind Arsenal op dit moment misschien wel het beste voetbal van europa spelen.
Tuurlijk, er zitten altijd mindere wedstrijden tussen.
Nou, als ik zie hoe er even van AC Milan wordt gewonnen.... Ben ik toch wel van onder de indruk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We spelen al jaren het beste voetbal van Europa als het loopt maar daar koop je geen kut voor.
In voorgaande seizoenen was het alleen vaak té, je kreeg het idee dat ze de bal het doel in wilden lopen. Dit seizoen is het naast mooi ook effectief. Ben het er wel mee eens dat ze het mooiste voetbal spelen, maar mede daarom denk ik dat ze hem juist niet gaan winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We spelen al jaren het beste voetbal van Europa als het loopt maar daar koop je geen kut voor.
En dat praat je over vorig seizoenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als Arsenal speelt zoals ze tegen PSV speelde walst Fener over Arsenal heen
Maar ik hoop op Fener - Schalke
Zo raakquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:43 schreef Batflyer het volgende:
Verder zou Liverpool - Chelsea ook niet onaardig zijn:
http://nl.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs&feature=related
Ah nee, tussen dezelfde landen is nooit leuk. Ik hoop op Barcelona - Arsenal.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Manchester - Arsenal zou wel een zeer mooie finale zijn.
Finales tussen twee teams uit hetzelfde land zijn nooit mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Manchester - Arsenal zou wel een zeer mooie finale zijn.
Ik heb 100 keer liever Arsenal - Man Utd, dan een wedstrijd tussen teams uit verschillende landenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah nee, tussen dezelfde landen is nooit leuk. Ik hoop op Barcelona - Arsenal.
Je noemt nu ook drie lelijke affiches opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb 100 keer liever Arsenal - Man Utd, dan een wedstrijd tussen teams uit verschillende landen. Je kijkt toch niet liever Fenerbace - Roma of Schalke - Roma of Schalke - Man Utd dan Man Utd - Arsenal omdat die twee uit hetzelfde land komen?
Arsenal vs Man Utd of Barcelona is de best denkbare finale, en dat mag van mij best Man Utd worden, zeker na een slopende titelstrijd in de Premier League.
Uit gewoon weer met 2-1 onderuit gaan en thuis weer koeltjes afmaken. Man U is op alle vlakken superieur aan Roma en is samen met Arsenal de best voetballende ploeg van Europa.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof United een ronde verder raakt.
Kansloos denk ik, Veltins-Arena is bij elke thuiswedstrijd uitverkocht. Voor deze kraker helemaal lijkt mequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:33 schreef Droopie het volgende:
Weet iemand of je een beetje normaal aan kaartjes voor Schalke 04 - Barcelona kan komen..
Lijkt me wel leuk om naar toe te gaan, stadion is groot genoeg.
Toen ze tegen Chelsea moesten heb ik het geprobeerd, maar dat was snel uitverkocht, itt Valencia en Rosenborg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:33 schreef Droopie het volgende:
Weet iemand of je een beetje normaal aan kaartjes voor Schalke 04 - Barcelona kan komen..
Lijkt me wel leuk om naar toe te gaan, stadion is groot genoeg.
Dik gedrukt bij de NOS denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:17 schreef mcyodogg het volgende:
Data bekend:
Roma - Man. United 01/04 ģ 09/04 ģ
Schalke - Barcelona 01/04 ģ 09/04 ģ
Fenerbahįe - Chelsea 02/04 ģ 08/04 ģ
Arsenal - Liverpool 02/04 ģ 08/04 ģ
Maar dan gaat het grote Fener ons van de mat tikken mochten wij een ronde doorkomen...ril.....quote:
Zou geweldig zijn als Fener in de finale zou komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dan gaat het grote Fener ons van de mat tikken mochten wij een ronde doorkomen...ril.....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef TomComCo het volgende:
Is er een kans om aan kaartjes voor Liverpool - Arsenal te komen? Ik heb nog geen Fan Card maar op de site van Liverpool is nog geen informatie te vinden. Weet iemand hier meer over?
Ik ook. Dat Liverpool-Arsenal uitgezonden wordt, is een zekerheidje met de Nederlanders die daar spelen. Stiekem hoop ik toch dat ze voor Schalke-Barca kiezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Denk het ook, alleen zie ik liever Barca..
Op goal.com stond 't vermeldquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef Dos37 het volgende:
Waar haal je die weg, ik vind hem redelijk aanvallend voor een uitwedstrijd.
En geen Carrick
Lijkt me heel erg sterk dat dit m wordt. Meestal 4-3-3/4-5-1 Europees. Scholes en Giggs eruit denk ik, hebben allebei 90 minuten gespeeld dit weekend. Dan Hargreaves en Carrick erin.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef Dos37 het volgende:
Waar haal je die weg, ik vind hem redelijk aanvallend voor een uitwedstrijd.
En geen Carrick
En dat doen ze ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Dat Liverpool-Arsenal uitgezonden wordt, is een zekerheidje met de Nederlanders die daar spelen. Stiekem hoop ik toch dat ze voor Schalke-Barca kiezen.
Inderdaad, toch heb ik wel vertrouwen in een goede afloop.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer dat Totti vanavond niet speelt.
Op of buiten het veld?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef DutchGooner het volgende:
Verwacht weinig problemen over 2 wedstrijden voor Man Utd eigenlijk.
Wel jammer dat Park ook in die selectie zitquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Kijk dat lijkt er meer op, heerlijk zo'n brede selectie
en er werd weer door de fans vrolijk gezongen "He plays on the left, he plays on the right ......"quote:
Ik had het idee dat hij verkeerd op zijn enkel terecht kwam.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij komt er wel weer in, da's echt 'n keiharde
Niet dusAls dat maar niet te ernstig is met die knie ..
Sowieso op het veld en als de prikkertjes thuis worden gelaten ook buiten het veld.quote:
Gewoon te slecht voor Man Utd vind ik. Maargoed, ook met Park moet een goed resultaat haalbaar zijn, iig op de goeie weg. Nu hopen dat Vidic niks ernstigs mankeert.quote:
Er is nog niet gestoken? Dat mag ook wel in de krant.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sowieso op het veld en als de prikkertjes thuis worden gelaten ook buiten het veld.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
Waarom laat NOS altijd de saaiste wedstrijden zien? Waarom liverpool-arsenal :/...
Dat wordt echt een saaie wedstrijd.
ManU Roma is ook veel leuker dan Schalke 04 ...
En Fenerbahįe Chelsea zal ook erg leuk voetbal zijn met een leuk sfeertje.
Mja omdat er een paar apen voetballen laten ze stomme arsenal liverpool zien.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof United een ronde verder raakt.
Alleen als jullie voorstaan ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
En Fenerbahįe Chelsea zal ook erg leuk voetbal zijn met een leuk sfeertje.
Heb er nog niets van gehoord maar ik weet dat Man Utd een aardige groep in Rome heeft.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er is nog niet gestoken? Dat mag ook wel in de krant.
Nee maar ik ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Carrick had 't daar wel mogen afmakenEn wat 'n trage teringzooi hier, of ben ik de enige?
T zag er niet fijn uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben nu alleen nog benieuwd hoe het met Vidic is
Dat lucht op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:![]()
KutManU, stinkEngelsen. En kan die Ronaldo niet even snel dood vallen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:![]()
KutManU, stinkEngeslen. En kan die Ronaldo niet even snel dood vallen.![]()
![]()
Ik hoorde ze juist wel. Vond ik nog zo opmerkelijk. 0-2 achter en met zn allen het clublied zingen en met 20 vlaggen zwaaien, was wel vetquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Roma supporters trouwens niet meer gehoord na de 0-1. Nouja heb ze alleen maar horen fluiten uit pure frustratie. Wat ook wel gebruikelijk is in Italië.
Of je bent niet grappig. ( 1 april? )quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Roma supporters trouwens niet meer gehoord na de 0-1. Nouja heb ze alleen maar horen fluiten uit pure frustratie. Wat ook wel gebruikelijk is in Italië.
Zelfs Jansma en Kieft hadden het nog over het fanatieke publiek de tweede helft.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik hoorde ze juist wel. Vond ik nog zo opmerkelijk. 0-2 achter en met zn allen het clublied zingen en met 20 vlaggen zwaaien, was wel vet
Wat ben je toch ook een droevig mannetje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Schalke 04 - Barcelona 2
Roma - Manchester Utd 2
Wat zegt die commentator over Marco van Basten, iemand??quote:
Erg gaaf inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat clublied van Roma vind ik ook wel erg mooi
quote:Pizarro klaagt over ‘arrogante’ Cristiano Ronaldo
David Pizarro heeft uitgehaald naar Cristiano Ronaldo. Volgens de middenvelder van AS Roma is de Portugees arrogant en toont hij weinig respect naar tegenstanders op het veld. Het tweetal kwam elkaar dinsdagavond regelmatig tegen. Cristiano Ronaldo was namens Manchester United op dreef tegen Roma in de kwartfinale van de Champions League. Hij scoorde de openingstreffer en maakte bijna de 3-0. Tijdens een persconferentie woensdag deed Pizarro zijn beklag. “Ondanks het feit dat hij een kampioen is, is hij erg arrogant. Hij doet soms hatelijke dingen op het veld, wat niet hoort bij een speler. In de return heb ik dan ook nog wat tegen hem te zeggen.”
Na afloop van het duel toonde de hoofdrolspeler geen berouw over zijn spel. “Ik bedoel er niets mee tegen mijn tegenstanders, het is gewoon onderdeel van de manier waarop ik voetbal. Ik wil mijn team vooruit helpen, niet mijn tegenstanders belachelijk maken. Mijn doel is om goed te spelen voor Manchester United en er geen show van te maken.”
"David Wie..?" was een betere reactie geweestquote:
Gister had ik ze ook allemaal goedquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Zou wel lekker zijn, jorien. Aan de ene kant: Inter, PSV, CSKA, Sevilla, allemaal verloren daar. Aan de andere kant heeft Chelsea al 6 wedstrijden geen goal tegen gehad, dus dit wordt wel de moeilijkste voor de Turken.
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:32 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
"David Wie..?" was een betere reactie geweest![]()
Zeikerd, had maar beter gespeeld. Volgende week Ronaldo mooi op de bank houden, schoppen ze hem iig niet in drieën.
Als Ronaldo geen rendement gehad dan zou hij recht van spreken gehad, maar dat is totaal niet het geval.quote:
voor 1 keer danquote:
Ik ben ook voor Fener vanavond, alleen al vanwege de geweldige sfeer in dat stadion.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |