Nee maar ik ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Carrick had 't daar wel mogen afmakenEn wat 'n trage teringzooi hier, of ben ik de enige?
T zag er niet fijn uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben nu alleen nog benieuwd hoe het met Vidic is
Dat lucht op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:![]()
KutManU, stinkEngelsen. En kan die Ronaldo niet even snel dood vallen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:![]()
KutManU, stinkEngeslen. En kan die Ronaldo niet even snel dood vallen.![]()
![]()
Ik hoorde ze juist wel. Vond ik nog zo opmerkelijk. 0-2 achter en met zn allen het clublied zingen en met 20 vlaggen zwaaien, was wel vetquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Roma supporters trouwens niet meer gehoord na de 0-1. Nouja heb ze alleen maar horen fluiten uit pure frustratie. Wat ook wel gebruikelijk is in Italië.
Of je bent niet grappig. ( 1 april? )quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Roma supporters trouwens niet meer gehoord na de 0-1. Nouja heb ze alleen maar horen fluiten uit pure frustratie. Wat ook wel gebruikelijk is in Italië.
Zelfs Jansma en Kieft hadden het nog over het fanatieke publiek de tweede helft.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik hoorde ze juist wel. Vond ik nog zo opmerkelijk. 0-2 achter en met zn allen het clublied zingen en met 20 vlaggen zwaaien, was wel vet
Wat ben je toch ook een droevig mannetje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Schalke 04 - Barcelona 2
Roma - Manchester Utd 2
Wat zegt die commentator over Marco van Basten, iemand??quote:
Erg gaaf inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat clublied van Roma vind ik ook wel erg mooi
quote:Pizarro klaagt over ‘arrogante’ Cristiano Ronaldo
David Pizarro heeft uitgehaald naar Cristiano Ronaldo. Volgens de middenvelder van AS Roma is de Portugees arrogant en toont hij weinig respect naar tegenstanders op het veld. Het tweetal kwam elkaar dinsdagavond regelmatig tegen. Cristiano Ronaldo was namens Manchester United op dreef tegen Roma in de kwartfinale van de Champions League. Hij scoorde de openingstreffer en maakte bijna de 3-0. Tijdens een persconferentie woensdag deed Pizarro zijn beklag. “Ondanks het feit dat hij een kampioen is, is hij erg arrogant. Hij doet soms hatelijke dingen op het veld, wat niet hoort bij een speler. In de return heb ik dan ook nog wat tegen hem te zeggen.”
Na afloop van het duel toonde de hoofdrolspeler geen berouw over zijn spel. “Ik bedoel er niets mee tegen mijn tegenstanders, het is gewoon onderdeel van de manier waarop ik voetbal. Ik wil mijn team vooruit helpen, niet mijn tegenstanders belachelijk maken. Mijn doel is om goed te spelen voor Manchester United en er geen show van te maken.”
"David Wie..?" was een betere reactie geweestquote:
Gister had ik ze ook allemaal goedquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Zou wel lekker zijn, jorien. Aan de ene kant: Inter, PSV, CSKA, Sevilla, allemaal verloren daar. Aan de andere kant heeft Chelsea al 6 wedstrijden geen goal tegen gehad, dus dit wordt wel de moeilijkste voor de Turken.
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:32 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
"David Wie..?" was een betere reactie geweest![]()
Zeikerd, had maar beter gespeeld. Volgende week Ronaldo mooi op de bank houden, schoppen ze hem iig niet in drieën.
Als Ronaldo geen rendement gehad dan zou hij recht van spreken gehad, maar dat is totaal niet het geval.quote:
voor 1 keer danquote:
Ik ben ook voor Fener vanavond, alleen al vanwege de geweldige sfeer in dat stadion.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |