Nee maar ik ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Carrick had 't daar wel mogen afmakenEn wat 'n trage teringzooi hier, of ben ik de enige?
T zag er niet fijn uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben nu alleen nog benieuwd hoe het met Vidic is
Dat lucht op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:![]()
KutManU, stinkEngelsen. En kan die Ronaldo niet even snel dood vallen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:![]()
KutManU, stinkEngeslen. En kan die Ronaldo niet even snel dood vallen.![]()
![]()
Ik hoorde ze juist wel. Vond ik nog zo opmerkelijk. 0-2 achter en met zn allen het clublied zingen en met 20 vlaggen zwaaien, was wel vetquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Roma supporters trouwens niet meer gehoord na de 0-1. Nouja heb ze alleen maar horen fluiten uit pure frustratie. Wat ook wel gebruikelijk is in Italië.
Of je bent niet grappig. ( 1 april? )quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Roma supporters trouwens niet meer gehoord na de 0-1. Nouja heb ze alleen maar horen fluiten uit pure frustratie. Wat ook wel gebruikelijk is in Italië.
Zelfs Jansma en Kieft hadden het nog over het fanatieke publiek de tweede helft.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik hoorde ze juist wel. Vond ik nog zo opmerkelijk. 0-2 achter en met zn allen het clublied zingen en met 20 vlaggen zwaaien, was wel vet
Wat ben je toch ook een droevig mannetje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Schalke 04 - Barcelona 2
Roma - Manchester Utd 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |