Op goal.com stond 't vermeldquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef Dos37 het volgende:
Waar haal je die weg, ik vind hem redelijk aanvallend voor een uitwedstrijd.
En geen Carrick
Lijkt me heel erg sterk dat dit m wordt. Meestal 4-3-3/4-5-1 Europees. Scholes en Giggs eruit denk ik, hebben allebei 90 minuten gespeeld dit weekend. Dan Hargreaves en Carrick erin.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef Dos37 het volgende:
Waar haal je die weg, ik vind hem redelijk aanvallend voor een uitwedstrijd.
En geen Carrick
En dat doen ze ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Dat Liverpool-Arsenal uitgezonden wordt, is een zekerheidje met de Nederlanders die daar spelen. Stiekem hoop ik toch dat ze voor Schalke-Barca kiezen.
Inderdaad, toch heb ik wel vertrouwen in een goede afloop.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer dat Totti vanavond niet speelt.
Op of buiten het veld?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef DutchGooner het volgende:
Verwacht weinig problemen over 2 wedstrijden voor Man Utd eigenlijk.
Wel jammer dat Park ook in die selectie zitquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Kijk dat lijkt er meer op, heerlijk zo'n brede selectie
en er werd weer door de fans vrolijk gezongen "He plays on the left, he plays on the right ......"quote:
Ik had het idee dat hij verkeerd op zijn enkel terecht kwam.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij komt er wel weer in, da's echt 'n keiharde
Niet dusAls dat maar niet te ernstig is met die knie ..
Sowieso op het veld en als de prikkertjes thuis worden gelaten ook buiten het veld.quote:
Gewoon te slecht voor Man Utd vind ik. Maargoed, ook met Park moet een goed resultaat haalbaar zijn, iig op de goeie weg. Nu hopen dat Vidic niks ernstigs mankeert.quote:
Er is nog niet gestoken? Dat mag ook wel in de krant.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sowieso op het veld en als de prikkertjes thuis worden gelaten ook buiten het veld.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
Waarom laat NOS altijd de saaiste wedstrijden zien? Waarom liverpool-arsenal :/...
Dat wordt echt een saaie wedstrijd.
ManU Roma is ook veel leuker dan Schalke 04 ...
En Fenerbahçe Chelsea zal ook erg leuk voetbal zijn met een leuk sfeertje.
Mja omdat er een paar apen voetballen laten ze stomme arsenal liverpool zien.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof United een ronde verder raakt.
Alleen als jullie voorstaan ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
En Fenerbahçe Chelsea zal ook erg leuk voetbal zijn met een leuk sfeertje.
Heb er nog niets van gehoord maar ik weet dat Man Utd een aardige groep in Rome heeft.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er is nog niet gestoken? Dat mag ook wel in de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |