Als spelers elkaar aanraakte was het al bal bij die gast - het was echt van de gekke. In dit geval extra nadelig voor Inter, maar echt blij met de kaarten tegen de LFC spelers ben ik ook niet bepaald ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hee, niets tegen Ovrebo, he! Hij moet de finale fluiten. Benayoun kwam ook gewoon lomp in.
Liever dat dan twee volledige Engelse halve-finales.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:27 schreef Doc het volgende:
Het zit er dik in dat er straks minstens een volledig engelse wedstrijd zal zijn (volgens mij een kans van .77).
Inderdaad, die zie ik ook het liefst. Of Fenerbahcequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Schalke bitte.
We waren het ook kwijt voor de wedstrijd in Milaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:51 schreef DemonCleaner het volgende:
en Arsenal lijkt het kwijt op het moment.
Ik welquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie ons overigens niet als kandidaatnummer 1.
We spelen al jaren het beste voetbal van Europa als het loopt maar daar koop je geen kut voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik vind Arsenal op dit moment misschien wel het beste voetbal van europa spelen.
Tuurlijk, er zitten altijd mindere wedstrijden tussen.
Nou, als ik zie hoe er even van AC Milan wordt gewonnen.... Ben ik toch wel van onder de indruk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We spelen al jaren het beste voetbal van Europa als het loopt maar daar koop je geen kut voor.
In voorgaande seizoenen was het alleen vaak té, je kreeg het idee dat ze de bal het doel in wilden lopen. Dit seizoen is het naast mooi ook effectief. Ben het er wel mee eens dat ze het mooiste voetbal spelen, maar mede daarom denk ik dat ze hem juist niet gaan winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We spelen al jaren het beste voetbal van Europa als het loopt maar daar koop je geen kut voor.
En dat praat je over vorig seizoenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als Arsenal speelt zoals ze tegen PSV speelde walst Fener over Arsenal heen
Maar ik hoop op Fener - Schalke
Zo raakquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:43 schreef Batflyer het volgende:
Verder zou Liverpool - Chelsea ook niet onaardig zijn:
http://nl.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs&feature=related
Ah nee, tussen dezelfde landen is nooit leuk. Ik hoop op Barcelona - Arsenal.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Manchester - Arsenal zou wel een zeer mooie finale zijn.
Finales tussen twee teams uit hetzelfde land zijn nooit mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Manchester - Arsenal zou wel een zeer mooie finale zijn.
Ik heb 100 keer liever Arsenal - Man Utd, dan een wedstrijd tussen teams uit verschillende landenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah nee, tussen dezelfde landen is nooit leuk. Ik hoop op Barcelona - Arsenal.
Je noemt nu ook drie lelijke affiches opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb 100 keer liever Arsenal - Man Utd, dan een wedstrijd tussen teams uit verschillende landen. Je kijkt toch niet liever Fenerbace - Roma of Schalke - Roma of Schalke - Man Utd dan Man Utd - Arsenal omdat die twee uit hetzelfde land komen?
Arsenal vs Man Utd of Barcelona is de best denkbare finale, en dat mag van mij best Man Utd worden, zeker na een slopende titelstrijd in de Premier League.
Uit gewoon weer met 2-1 onderuit gaan en thuis weer koeltjes afmaken. Man U is op alle vlakken superieur aan Roma en is samen met Arsenal de best voetballende ploeg van Europa.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof United een ronde verder raakt.
Kansloos denk ik, Veltins-Arena is bij elke thuiswedstrijd uitverkocht. Voor deze kraker helemaal lijkt mequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:33 schreef Droopie het volgende:
Weet iemand of je een beetje normaal aan kaartjes voor Schalke 04 - Barcelona kan komen..
Lijkt me wel leuk om naar toe te gaan, stadion is groot genoeg.
Toen ze tegen Chelsea moesten heb ik het geprobeerd, maar dat was snel uitverkocht, itt Valencia en Rosenborg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:33 schreef Droopie het volgende:
Weet iemand of je een beetje normaal aan kaartjes voor Schalke 04 - Barcelona kan komen..
Lijkt me wel leuk om naar toe te gaan, stadion is groot genoeg.
Dik gedrukt bij de NOS denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:17 schreef mcyodogg het volgende:
Data bekend:
Roma - Man. United 01/04 » 09/04 »
Schalke - Barcelona 01/04 » 09/04 »
Fenerbahçe - Chelsea 02/04 » 08/04 »
Arsenal - Liverpool 02/04 » 08/04 »
Maar dan gaat het grote Fener ons van de mat tikken mochten wij een ronde doorkomen...ril.....quote:
Zou geweldig zijn als Fener in de finale zou komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dan gaat het grote Fener ons van de mat tikken mochten wij een ronde doorkomen...ril.....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef TomComCo het volgende:
Is er een kans om aan kaartjes voor Liverpool - Arsenal te komen? Ik heb nog geen Fan Card maar op de site van Liverpool is nog geen informatie te vinden. Weet iemand hier meer over?
Ik ook. Dat Liverpool-Arsenal uitgezonden wordt, is een zekerheidje met de Nederlanders die daar spelen. Stiekem hoop ik toch dat ze voor Schalke-Barca kiezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Denk het ook, alleen zie ik liever Barca..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |