Ja volgens mij vind je het erg lastig.quote:
Lurling was de held tegen Sparta.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Volkan heeft 3 penalty's tegengehouden
nu jij weer
Je hebt ook gezien hoe ze ingeschoten werden? Die had zelfs kezman nog gehouden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
nu jij weer
En in de 1e helft ging ie 2 keer geweldig in de fout.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
nu jij weer
Dit seizoen verliep de uitstroom nog sneller.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad meer over de andere clubs in Frankrijk. Want zo'n geweldig team is Olympique nu ook alweer niet. En als ze een keer een talentvolle lichting hebben vertrekken die spelers vrij snel naar de échte top van Europa.
Maar dat is nou ook de vloek van de beker met de grote oren. Bijna elke titelverdediger strandt dan hoofdzakelijk in de achtste finales.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Arsenal speelde goed voetbal zeg.
20e t/m 90e minuut waren ze beter.
Toch blijft het een kutkeeper.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
nu jij weer
Tel daarbij ook de geringe productiviteit op, in Frankrijk doet men nauwelijks aan scoren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Lyon laat het inderdaad altijd op het laatste moment afweten ja. Onbegrijpelijk als je ziet hoeveel voetbal er in dat team zit. Alleen het hart van de verdediging is altijd kwetsbaar blijkt nu wel weer. Wanneer bloeien spelers op die positie uit eigen kweek nou eens uit. In het verleden zijn het alleen maar middenvelders die de stap naar een topclub hebben gemaakt. En straks dan ook hun aanvallers Benzema en Ben Arfa uiteraard
Mwah, puntje of 3 en een 1/8 finale noem ik niet weinig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar het scheelde niet veel, of Valencia was door naar de kwartfinale.
Pff, dat die kut-Koeman die Kanouté erin zet zeg, het is en blijft een waardeloze trainer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar het scheelde niet veel, of Valencia was door naar de kwartfinale.
Valenciaquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, dat die kut-Koeman die Kanouté erin zet zeg, het is en blijft een waardeloze trainer!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout.![]()
![]()
Sevilla heette die club.
Snapte er al niks meer vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout.![]()
![]()
Sevilla heette die club.
Adebayor? Die eisde regelmatig de bal vanaf die positiequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Wie was die lange neger van Arsenal trouwens, linkshalf kwam hij elke keer op.
Speelde vooral de eerste helft sterk...
Volgde het in de pub, van een afstandje, met veel bier...
Adebayor was het niet neequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Adebayor? Die eisde regelmatig de bal vanaf die positie![]()
Maar ik denk dat je op Diaby doelt:
[ afbeelding ]
Dit seizoen maakt ie wel een solide indruk op mij ja. Vind hem nu sinds zijn terugkomst van z'n blessure wel wat minder spelen maar hij maakt nu in ieder geval meer minuten dan vorig seizoen. Dat is een goed teken met het oog op z'n ontwikkeling evenals voor de overige jonge spelers.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Adebayor was het niet nee...
Diaby inderdaad, nummer 2![]()
Hoe speelt hij doorgaans?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit seizoen maakt ie wel een solide indruk op mij ja. Vind hem nu sinds zijn terugkomst van z'n blessure wel wat minder spelen maar hij maakt nu in ieder geval meer minuten dan vorig seizoen. Dat is een goed teken met het oog op z'n ontwikkeling evenals voor de overige jonge spelers.
Ik hoop morgen dat Liverpool er keihard uitvliegt, maar Fernando Torres heeft Internazionale al vleugellam gemaakt met zijn schwalbes tegen Marco Materazzi.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Verheug me er iig op om v. Persie te zien spelen in het verdere verloop van het CL-toernooi, en dat morgen Roma ook maar uitgeschakeld mag worden.![]()
Bedtijd...
Liverpool is volgende week dinsdagquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop morgen dat Liverpool er keihard uitvliegt, maar Fernando Torres heeft Internazionale al vleugellam gemaakt met zijn schwalbes tegen Marco Materazzi.
Zie het niet gebeuren...quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop morgen dat Liverpool er keihard uitvliegt, maar Fernando Torres heeft Internazionale al vleugellam gemaakt met zijn schwalbes tegen Marco Materazzi.
Die van Drago was de mooistequote:Op woensdag 5 maart 2008 12:14 schreef AminBen het volgende:
Mooie wedstrijd, Sevilla-Fenerbahce. Die pingel van Kezman was trouwens ook nog aardig koeltjes binnegeschoten.
Voor mij maakt het niets uit. Mijn haatcampagne tegen Real Madrid is enigszins bekoeld.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Real Madrid vanavond AS Roma verslaat, al hoopte ik dat gisteren ook met AC Milan - Arsenal.
Hoe kan je nu Porto wel en Arsenal niet als kandidaat zien?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:22 schreef housewous het volgende:
Na gisteravond zijn er nog maar 5 titelkandidaten
Barcelona
UTD
Liverpool
Real
Porto
Waarom? Omdat Porto al bewezen heeft te kunnen winnen (2 keer).quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Hoe kan je nu Porto wel en Arsenal niet als kandidaat zien?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:22 schreef housewous het volgende:
Barcelona
UTD
Liverpool
Real
Porto
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:22 schreef housewous het volgende:
Barcelona
UTD
Liverpool