quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Devrim_ het volgende:
JAAAAAAAAAAA
VOLKAN
MOFO EINDELIJK DOE JE HET
!!!!
FENERBAAAAAAAAHCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!1
VOLKAN VOLKAN VOLKAN VOLKAN VOLKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha, niet te geloven iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:26 schreef dronkeykong het volgende:
Die keeper stond de hele tijd te stuntelen en nu houdt hij ze
Ben ik even blij dat ik in het pittoreske Drenthe woonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
Tering heel Osdorp is uitgelopen...vol met toeterende auto's hier
"Rellen film Geert Wilders eerder uitgebroken dan gedacht"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
Tering heel Osdorp is uitgelopen...vol met toeterende auto's hier
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"Rellen film Geert Wilders eerder uitgebroken dan gedacht"
Ik heb alles gekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:29 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben je pas bij de eerste gestopte pingel?
Hebben jullie geen turkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:33 schreef dvdfreak het volgende:
ik hoor geen toeterende auto's in rottterdam
Ik heb gehoord dat ze in Londen ook blij zijn..Ik heb het niet zo gevolgdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
brazilie blij met de uefa overwinning
Heb het net even bekeken. Ze verloren in 04/05 0-1 van Milan en sindsdien 13 wedstrijden ongeslagen thuis. Dus morgen helaas geen kans op evenaring van die reeks.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:17 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Man Utd stond volgens de commentator op 9 thuisoverwinningen op rij, dus nu 10, maar das dus nog wat meer dan ongeslagen alleen. Kan me ook niet voorstellen dat 10 ongeslagen het maximum is.
Er stond toch 1 Engelsman in...althans die viel in?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja arsenal voetbalde idd wel erg mooi ondanks geen enkele braziliaan
Gast..er zitten maar 4 Engelsen in de selectie bij Arsenalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja arsenal voetbalde idd wel erg mooi ondanks geen enkele braziliaan
Voetbal is een internationale sport.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gast..er zitten maar 4 Engelsen in de selectie bij Arsenal
Jij ziet overal iets negatiefs in dus ach...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een trieste clown is die Ronaldinho tochmet zn no-look pass
Terrorquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij ziet overal iets negatiefs in dus ach...
Dat zegt inderdaad meer over de andere clubs in Frankrijk. Want zo'n geweldig team is Olympique nu ook alweer niet. En als ze een keer een talentvolle lichting hebben vertrekken die spelers vrij snel naar de échte top van Europa.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Olympique Lyon, dé club die naar de cup met de grote oren snakt, maar keer op keer gruwelijk faalt.![]()
![]()
Maar misschien zegt dat meer over het niveau van de andere clubs in Frankrijk, die niet eens een kampioenskandidaat waardig zijn.
http://www.megavideo.com/?v=L4LKPT0Gquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand linkje van goal man utd ?
Wat?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet jij niet toeteren met je schaap rondrijden?
Werk je in een pizzaria?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik meld me voor morgen maar ziek. Al die Turken bij mij op het werk overspoelen me compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |