quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Devrim_ het volgende:
JAAAAAAAAAAA
VOLKAN
MOFO EINDELIJK DOE JE HET
!!!!
FENERBAAAAAAAAHCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!1
VOLKAN VOLKAN VOLKAN VOLKAN VOLKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha, niet te geloven iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:26 schreef dronkeykong het volgende:
Die keeper stond de hele tijd te stuntelen en nu houdt hij ze
Ben ik even blij dat ik in het pittoreske Drenthe woonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
Tering heel Osdorp is uitgelopen...vol met toeterende auto's hier
"Rellen film Geert Wilders eerder uitgebroken dan gedacht"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
Tering heel Osdorp is uitgelopen...vol met toeterende auto's hier
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"Rellen film Geert Wilders eerder uitgebroken dan gedacht"
Ik heb alles gekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:29 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben je pas bij de eerste gestopte pingel?
Hebben jullie geen turkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:33 schreef dvdfreak het volgende:
ik hoor geen toeterende auto's in rottterdam
Ik heb gehoord dat ze in Londen ook blij zijn..Ik heb het niet zo gevolgdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
brazilie blij met de uefa overwinning
Heb het net even bekeken. Ze verloren in 04/05 0-1 van Milan en sindsdien 13 wedstrijden ongeslagen thuis. Dus morgen helaas geen kans op evenaring van die reeks.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:17 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Man Utd stond volgens de commentator op 9 thuisoverwinningen op rij, dus nu 10, maar das dus nog wat meer dan ongeslagen alleen. Kan me ook niet voorstellen dat 10 ongeslagen het maximum is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |