Er stond toch 1 Engelsman in...althans die viel in?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja arsenal voetbalde idd wel erg mooi ondanks geen enkele braziliaan
Gast..er zitten maar 4 Engelsen in de selectie bij Arsenalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja arsenal voetbalde idd wel erg mooi ondanks geen enkele braziliaan
Voetbal is een internationale sport.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gast..er zitten maar 4 Engelsen in de selectie bij Arsenal
Jij ziet overal iets negatiefs in dus ach...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een trieste clown is die Ronaldinho tochmet zn no-look pass
Terrorquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij ziet overal iets negatiefs in dus ach...
Dat zegt inderdaad meer over de andere clubs in Frankrijk. Want zo'n geweldig team is Olympique nu ook alweer niet. En als ze een keer een talentvolle lichting hebben vertrekken die spelers vrij snel naar de échte top van Europa.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Olympique Lyon, dé club die naar de cup met de grote oren snakt, maar keer op keer gruwelijk faalt.![]()
![]()
Maar misschien zegt dat meer over het niveau van de andere clubs in Frankrijk, die niet eens een kampioenskandidaat waardig zijn.
http://www.megavideo.com/?v=L4LKPT0Gquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand linkje van goal man utd ?
Wat?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet jij niet toeteren met je schaap rondrijden?
Werk je in een pizzaria?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik meld me voor morgen maar ziek. Al die Turken bij mij op het werk overspoelen me compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |