Ze hadden inderdaad gezegd dat ze het zouden uitzenden...blijkbaar toch niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef neggix het volgende:
Hoezo zenden ze Inter - Liverpool niet uit morgen
Meestal worden de beelden van live voetbal op de Rai bewust niet doorgezonden, dus dat vraag ik me sterk af. Vaak een mooie egale kleur en niet groenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:25 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad gezegd dat ze het zouden uitzenden...blijkbaar toch niet.
Vanavond wel live te volgen op Rai Uno vanaf 20:35.
Op tv wat de doorgaande Nederlander kan ontvangen? Niemand.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie zend het dan wel uit? Naast Sport1 en Rai.
Alleen als je in Italie (of grensgebied) woont of je een decoder hebt met een abonnement bij SKY.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:25 schreef Eppie_NL het volgende:
Vanavond wel live te volgen op Rai Uno vanaf 20:35.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7754&part=sports
dus
Waar [EN] achterstaat is Engelsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
genoeg streams zo te zien idd, ik wil er alleen éen met mooi engels commentaar, welke moet ik dan kiezen ?
Denk dat de NOS slechts de rechten heeft voor 2 wedstrijden per speelronde. Dat waren deze ronde AC Milan - Arsenal en Real Madrid - AS Roma.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Godverdomme verzet ik een afspraak omdat ik die return wedstrijd zo graag wil kijken, komt het verdomme niet op tv![]()
Normaliter kan je toch wel verwachten dat NOS deze uitzend, ook al is het een week later dan het zou moeten zijn.
Ik baal er in ieder geval van
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:02 schreef Morendo het volgende:
Vindt de loting voor de kwartfinale gewoon komende vrijdag plaats?
Voor het winnen van de Champions League? Ik vind dat een vrij voorzichtige schatting. De Engelsen maken denk ik wel zo'n 90% kans en die andere 10% is voor Barcelona.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef AminBen het volgende:
ik geef de Engelsen nu 75% kans
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
ik zou het geniaal vinden mocht het weer eens Chelsea - Pool zou worden
De een krijgt Fener, de ander Schalke. En wij mogen tegen Barcelonaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Potje schaken ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Geen kip die daar naar kijkt. Man Man een spelersmateriaal dat die twee ploegen hebben maar er komt totaal niks uit. Die halve gare kuyt staat er steeds wat voorin te sneu te doen en bij Chelsea is het alle ballen op Drogba.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Daar hopen we allemaal opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Schalke bitte.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef Doc het volgende:
Maak van de TT maar: 1/4 finales
of fenerquote:
Als Arsenal speelt zoals ze tegen PSV speelde walst Fener over Arsenal heenquote:
Ik zie Roma graag met de CL en SCUM & Barca zsm raus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Laat CFC hem dan maar winnen of anders Manchester United, rest zijn kutclubs of hebben toch geen kans.
Aan de andere kant kon Inter ook niet echt overtuigen in de eerste helft met 11 tegen 11. Het zag er niet naar uit dat ze het wel gered zouden hebben zonder die scheids met torren in z'n kop met z'n verzameling aan idiote gele kaarten (die tegen Yossi sloeg ook nergens op om er eentje te noemen).quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Inter verloor het dus puur op de rode kaarten, deels schuld van de scheids, deel ook van Inter zelf.
Bovendien hadden ze gisteren al met 1-0 de rust in moeten gaan, als Cruz even z'n ogen open had gehouden. Burdisso kwam natuurlijk niet echt slim in, met al geel op zak, hoewel het 2e geel wel hard was en niet in de geest van de match, anders had Babbel er na z'n opzettelijke handsbal ook afgemoeten als de scheids consequent geweest was.
Om over die rode kaart van the Matrix maar te zwijgen op Anfield.
Maar goed, Inter heeft een slecht spelend Liverpool gisteren te weinig onder druk gezet. Vooral het middenveld was een drama, met een negatieve hoofdrol voor Vieira, die de boel alleen maar vertraagde, in de weg liep, verkeerd stond te dekken etc.
Diezelfde arbitrage die ze nu voornamelijk de kop kost, zorgt er in elk geval nog wel voor dat ze in de Serie A aan de leiding gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |