Nee, dat klopt niet. Er is pas sprake van slavernij als jij er geen passende vergoeding voor ontvangt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Je kunt als baas toch niet vereisen dat je als persoon alleen maar 24 uur per dag met je werk bezig bent. Dat heet slavernij!
8 uur per dag mag je baas over jou tijd beschikken, dat is geen slavernij, dat is gewoon werken. Daar krijg je dan ook voor betaald.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Je kunt als baas toch niet vereisen dat je als persoon alleen maar 24 uur per dag met je werk bezig bent. Dat heet slavernij!
Dat van die slavernij was natuurlijk een beetje overdreven maar 's avonds werken lijkt mij ook overdreven. Daar reageerde ik op. Een goede baas mag wel een klein beetje rekening houden met zijn personeel hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
8 uur per dag mag je baas over jou tijd beschikken, dat is geen slavernij, dat is gewoon werken. Daar krijg je dan ook voor betaald.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat van die slavernij was natuurlijk een beetje overdreven maar 's avonds werken lijkt mij ook overdreven. Daar reageerde ik op. Een goede baas mag wel een klein beetje rekening houden met zijn personeel hoor.
Jij zegt dat je in de ochtend niet wilt of kunt werken omdat je moeite hebt met opstaan. Als wij dan zeggen dat je die uren maar in de avond moet inhalen, dan heb je daar ook weer bezwaar tegen. Hoe wil je dan die 8 uur per dag gaan halen als je je reisuren niet mee mag tellen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat van die slavernij was natuurlijk een beetje overdreven maar 's avonds werken lijkt mij ook overdreven. Daar reageerde ik op. Een goede baas mag wel een klein beetje rekening houden met zijn personeel hoor.
Arme brandweermensenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef DRA het volgende:
Graag !!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
Hier kan een groot slot op.
En op je salaris wat mij betreft ook.
Door het plaatsen van een slot op dit topic blijven verdere stommiteiten van TS achterwege en kunnen we kwaliteitstopics openen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Nee! Geen slotje aub!
De TS=kansloos-meter slaat bij elke post van hem steeds verder uit. Ik wacht tot hij op tilt slaat. En dat gaat gebeuren.
Ik zou er bijna een poll voor maken.
Dan kunnen ze beter een slot op de ts plaatsen en de sleutel weggooien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Door het plaatsen van een slot op dit topic blijven verdere stommiteiten van TS achterwege en kunnen we kwaliteitstopics openen.
Dat, of TS is emo.
Blijkbaar heb je niets beters te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter een slot op de ts plaatsen en de sleutel weggooien.
Er is waarschijnlijk de laatste tijd nog geen één serieus topic van de ts geweest.
overzicht topic`s:
afmaken (valse) hond
Spotje AT5 van de gemeente
Mensen met kinderen
Kan ik naar de borrel gaan
En dan vooral deze, hiermee weet je toch dat je zo iemand niet serieus moet nemen.
boom omgezaagd, wat nu?
Hoe weet je wat een beschermd dier is?
Het hoeft niet meer zoals we hierboven kunnen lezenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Nee! Geen slotje aub!
De TS=kansloos-meter slaat bij elke post van hem steeds verder uit. Ik wacht tot hij op tilt slaat. En dat gaat gebeuren.
Ik zou er bijna een poll voor maken.
ploegendienst is u vreemd?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef DRA het volgende:
[..]
Spotje AT5 van de gemeentequote:Op woensdag 19 maart 2008 16:52 schreef DRA het volgende:
Wellicht komt het omdat ik graag van gewaagde titels houd om zo meer aandahct te trekken.
Dan moet je vooral niet met van die belachelijke dingen komen, door bijvoorbeeld te suggereren dat je baas je uitbuit alleen maar omdat jij denkt dat je gelijk hebt terwijl je donders goed weet dat je zo fout zit als een ingegroeide teennagel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:52 schreef DRA het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niets beters te doen.Een hele hoop van mijn topics zijn inderdaad behoorlijk verpest door de reacties. Wellicht komt het omdat ik graag van gewaagde titels houd om zo meer aandahct te trekken. Toch zijn de meeste serieus bedoeld. Kijk maar naar dat topic over "Mensen met kinderen". Als je daar mijn OP leest dan zul je zien dat het helemaal niet was wat je denkt. Maar ja dan gaat vervolgens half Fok gekke bekken van hun kinderen zitten posten en elkaar een beetje voor rotte vis uitmaken. Dan reageer ik ook niet meer.
En wij werken er onbewust aan meequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:43 schreef Scorpie het volgende:
Ban die lampekap, scheelt vervuiling in de database.
Delete * from fok_posts where user_id = (select id from fok_users where username = 'DRA');quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wij werken er onbewust aan mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |