Ik vind het dan weer niet echt raar dat je een hond schopt en slaat als hij je aanvalt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
Hoop aannames doe je. Als het beest daadwerkelijk 'vals' is en vaker mensen heeft gebeten, moet er inderdaad iets gebeuren. Maar als dit het enige incident was, tsja. Ik keur het niet goed, maar ik vind het niet raar dat je gebeten wordt nadat je een hond slaat en schopt.
quote:Hoop aannames doe je. Als het beest daadwerkelijk 'vals' is en vaker mensen heeft gebeten, moet er inderdaad iets gebeuren. Maar als dit het enige incident was, tsja. Ik keur het niet goed, maar ik vind het niet raar dat je gebeten wordt nadat je een hond slaat en schopt.
Dat beest valt hem eerst aan, TS slaat en schop terug in een poging hem van zich af te houden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
Hoop aannames doe je. Als het beest daadwerkelijk 'vals' is en vaker mensen heeft gebeten, moet er inderdaad iets gebeuren. Maar als dit het enige incident was, tsja. Ik keur het niet goed, maar ik vind het niet raar dat je gebeten wordt nadat je een hond slaat en schopt.
Nee, TS had eigenlijk moeten blijven staan en éérst voelen of die hond wel echt scherpe tanden had.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
Goed plan, altijd een wapen dragenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:03 schreef LoggedIn het volgende:
daarom moet je ook altijd een wapen meenemen bij het hardlopen. Dan had je het zelf kunnen doen, en dan was je niet gewond geraakt
Waarom zouden ze dat niet doen na 2 dagen? Da's toch niet extreem veel later?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef DroogDok het volgende:
Aangifte lijkt me wel het minste wat je moet doen, maar of de politie die 2 dagen later nog op wil nemen is een tweede....
Ik ben zelf eens gebeten door een valse hond, waarna ik aanbelde bij de eigenaar, die doodleuk zei 'ach, eigen schuld, je zult er wel om gevraagd hebben'.quote:Bazin van het beest kwam daarna pas op mijn af en zei dat het mijn eigen schuld was en dat ik maar normaal had moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |