Daar leek je weinig problemen mee te hebben toen je hem (zonder vergunningquote:Op woensdag 12 september 2007 14:16 schreef DRA het volgende:
en het is ten slotte mijn boom niet.
Niet zoveel heur. Kappen zonder vergunning is vaak niet toegestaan. Je hebt daarnaast zijn eigendom vernield.quote:Op welke gronden denkt hij me wat te kunnen maken?
Voorkom jezelf een hoop problemen en ruim dat ding gewoon op.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef DRA het volgende:
Het komt er dus kort gezegd op neer dat ik een vergunning moest hebben? Zou ik zo'n vergunning achteraf nog kunnen aanvragen. Het lijkt me niet zo vreemd als ik zo'n vergunning krijg want het was een enorme joekel. Zo'n ding zet je maar in het bos, maar niet in het centrum van Amsterdam. Verder denk ik dat er ook wel anderen zullen zijn die er last van hadden.
Yep, geen enkel probleem om na het illegaal kappen van andermans boom nog een vergunning te krijgen hoor. Even een formuliertje invullen en je hebt het.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef DRA het volgende:
Het komt er dus kort gezegd op neer dat ik een vergunning moest hebben? Zou ik zo'n vergunning achteraf nog kunnen aanvragen. Het lijkt me niet zo vreemd als ik zo'n vergunning krijg want het was een enorme joekel. Zo'n ding zet je maar in het bos, maar niet in het centrum van Amsterdam. Verder denk ik dat er ook wel anderen zullen zijn die er last van hadden.
Zo'n welstandscomissie kost jaren, zeker in eht cenrum van Amsterdam. En als je het dan net na jaren voor elkaar krijgt loop je het gevaar dat er ergens 3 straten verderop iemand is die de boom wel mooi vindt en dan ben je alsnog de klos.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:47 schreef sanger het volgende:
Alleen de eigenaar van de grond waar de boom op staat kan de vergunning aanvragen. Je moest tevens toestemming hebben van de buurman.
Als je klachten had over het uitzicht had je je bij de gemeente en/of welstandscommissie moeten melden. Wij moesten zelfs voor het kappen van 2 dode bomen nog vergunningen aanvragen....
Gast, echt.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef DRA het volgende:
Zo'n welstandscomissie kost jaren, zeker in eht cenrum van Amsterdam. En als je het dan net na jaren voor elkaar krijgt loop je het gevaar dat er ergens 3 straten verderop iemand is die de boom wel mooi vindt en dan ben je alsnog de klos.
Ik denk dat ik achteraf niet heel erg slim bezig ben gewees maar de boom is nu wel weg tenminste. Ik wacht het wel af en ik hoop dat het met een sisser af zal lopen. Ik kan altijd nog zeggen dat de buurman mij bedreigd heeft want dat is ook zo.
Zielige figuren lopen hier rond trouwens. Maar ze kunnen nu wel hun zin krijgen want mag wat mij betreft op slot.
Ik ben een vreedzaam persoon hoor dus ik vind de vergelijking scheef gaan. Ik heb verder gewoon een hekel aan mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken en geen rekening met anderen wensen te houden. Ik heb verder al toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen direct tegen mijn buurman vertelt dat ik die boom weg wilde hebben. Hij wist er dus al lang vanaf.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef Bertjeee het volgende:
Mooi, ik hoop dat hij je ass compleet aanklaagt. Terecht als jij zomaar met je klauwen aan zijn spullen gaat zitten. "Ik had toch gezegd dat tie moest stoppen, toen sloeg ik hem maar dood toen hij niet luisterde" in deze categorie valt dit ongeveer.
Dus jouw wil is wet? Dude jij gaat daar wonen, jij hebt die boom gezien. Moet je niet achteraf gaan lopen huilen dat dat ding daar staat. Je past je maar vuile aso die je bent. Ik hoop dat je eenzelfde boom moet terug gaan plaatsen van de rechter. Kost je een paar duizend, dat zal je leren.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:08 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ben een vreedzaam persoon hoor dus ik vind de vergelijking scheef gaan. Ik heb verder gewoon een hekel aan mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken en geen rekening met anderen wensen te houden. Ik heb verder al toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen direct tegen mijn buurman vertelt dat ik die boom weg wilde hebben. Hij wist er dus al lang vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |