abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53121035
Vorige week heb ik bij de tuin van mijn buurman een boom omgezaagd. Was een flinke joekel en hij belemmerde mijn uitzicht. Verder geen enkel probleem mee gehad. Netjes de goede kant opgevallen waardoor er verder geen schade was. Niets aan de hand dus lijkt het.

Nu kwam gisteren alleen bij buurman terug van vakantie en die was daar op zijn zachtst gezegd niet zo blij mee. Nu had hij dit kunnen verwachten want ik had hem al 2 keer gezegd dat hij zijn boom zelf om moest hakken vanwege het uitzicht. Hij eist nu van mij dat ik de boom opruim en hij zegt dat hij juridische stappen gaat ondernemen. In het eerste heb ik weinig zin. Kost best wel wat werk en het is ten slotte mijn boom niet. Dat 2e snap ik eigenlijk niet zo erg. Op welke gronden denkt hij me wat te kunnen maken? Ik had hem immers al gewaarschuwd en het lijkt me duidelijk dat ik er last van had. Of zitten er nog addertjes onder het gras.
pi_53121052
Als je hem omzaagt en zo in zn tuin laat liggen vind je het gek dat ie komt klagen?
  Redactie Frontpage woensdag 12 september 2007 @ 14:17:47 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53121059
whahaha jij zaagt zonder toestemming een boom om in iemand anders tuin en nu vind je het raar dat hij dingen van je eist zoals opruimen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_53121076
Je bent strafbaar Henk.
Ik ga naar huis.
pi_53121130
Wtf
Je hebt een boom die op de grond van de buurman stond omgezaagd en die vervolgens in z'n tuin laten liggen?
En je vindt het serieus nog raar dat de man daar niet blij mee is ook ?

Je mag zonder vergunning niet eens een boom omzagen op je eigen grond.
De buurman heeft groot gelijk als hij juridische stappen onderneemt. Je hebt niets op zijn grond te zoeken.
pi_53121166
had je een kapvergunning? toestemming van de eigenaar?
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_53121212
Aan de posthistory van de TS te zien is dit weer een van z'n lulkoek topics
  woensdag 12 september 2007 @ 14:23:56 #8
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53121244
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 14:24:11 #9
43556 miss_dynastie
pi_53121253
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:16 schreef DRA het volgende:
en het is ten slotte mijn boom niet.
Daar leek je weinig problemen mee te hebben toen je hem (zonder vergunning ) kapte.
quote:
Op welke gronden denkt hij me wat te kunnen maken?
Niet zoveel heur. Kappen zonder vergunning is vaak niet toegestaan. Je hebt daarnaast zijn eigendom vernield.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:25:04 #10
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53121280
TS heeft idd meer van dit soort topics. Eekhoorn dood, alcohol zuipen om af te vallen zijn 2 voorbeelden die niet tot de verbeelding spreken
29.10 Novastar HMH
  woensdag 12 september 2007 @ 14:27:42 #11
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_53121360

[ Bericht 30% gewijzigd door denka op 12-09-2007 14:42:15 ]
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 12 september 2007 @ 14:32:17 #12
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_53121477
ts gaat gewoon 10 jaar de gevangenis in voor deze actie
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 12 september 2007 @ 14:34:55 #13
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_53121525

Jouw huis verpest mijn uitzicht.
Breek je hem even zelf af of moet ik het doen?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 12 september 2007 @ 14:37:11 #14
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53121585
TS zn hoofd bedoel je.
29.10 Novastar HMH
pi_53121661
Het komt er dus kort gezegd op neer dat ik een vergunning moest hebben? Zou ik zo'n vergunning achteraf nog kunnen aanvragen. Het lijkt me niet zo vreemd als ik zo'n vergunning krijg want het was een enorme joekel. Zo'n ding zet je maar in het bos, maar niet in het centrum van Amsterdam. Verder denk ik dat er ook wel anderen zullen zijn die er last van hadden.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:45:52 #16
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_53121845
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef DRA het volgende:
Het komt er dus kort gezegd op neer dat ik een vergunning moest hebben? Zou ik zo'n vergunning achteraf nog kunnen aanvragen. Het lijkt me niet zo vreemd als ik zo'n vergunning krijg want het was een enorme joekel. Zo'n ding zet je maar in het bos, maar niet in het centrum van Amsterdam. Verder denk ik dat er ook wel anderen zullen zijn die er last van hadden.
Voorkom jezelf een hoop problemen en ruim dat ding gewoon op.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:46:21 #17
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_53121860

TS je bent niet grappig en zal het ook nooit zijn dus deal with it! En hou aub op met het openen van die nutteloze gay topics van jou die totaal niet grappig zijn..

zielig figuur
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 12 september 2007 @ 14:47:12 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53121883
Alleen de eigenaar van de grond waar de boom op staat kan de vergunning aanvragen. Je moest tevens toestemming hebben van de buurman.

Als je klachten had over het uitzicht had je je bij de gemeente en/of welstandscommissie moeten melden. Wij moesten zelfs voor het kappen van 2 dode bomen nog vergunningen aanvragen....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 14:58:20 #19
43556 miss_dynastie
pi_53122177
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef DRA het volgende:
Yep, geen enkel probleem om na het illegaal kappen van andermans boom nog een vergunning te krijgen hoor. Even een formuliertje invullen en je hebt het.

pi_53122289
Mooi, ik hoop dat hij je ass compleet aanklaagt. Terecht als jij zomaar met je klauwen aan zijn spullen gaat zitten. "Ik had toch gezegd dat tie moest stoppen, toen sloeg ik hem maar dood toen hij niet luisterde" in deze categorie valt dit ongeveer.
pi_53122352
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:47 schreef sanger het volgende:
Alleen de eigenaar van de grond waar de boom op staat kan de vergunning aanvragen. Je moest tevens toestemming hebben van de buurman.

Als je klachten had over het uitzicht had je je bij de gemeente en/of welstandscommissie moeten melden. Wij moesten zelfs voor het kappen van 2 dode bomen nog vergunningen aanvragen....
Zo'n welstandscomissie kost jaren, zeker in eht cenrum van Amsterdam. En als je het dan net na jaren voor elkaar krijgt loop je het gevaar dat er ergens 3 straten verderop iemand is die de boom wel mooi vindt en dan ben je alsnog de klos.

Ik denk dat ik achteraf niet heel erg slim bezig ben gewees maar de boom is nu wel weg tenminste. Ik wacht het wel af en ik hoop dat het met een sisser af zal lopen. Ik kan altijd nog zeggen dat de buurman mij bedreigd heeft want dat is ook zo.

Zielige figuren lopen hier rond trouwens. Maar ze kunnen nu wel hun zin krijgen want mag wat mij betreft op slot.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:06:24 #22
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_53122413
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef DRA het volgende:

Zo'n welstandscomissie kost jaren, zeker in eht cenrum van Amsterdam. En als je het dan net na jaren voor elkaar krijgt loop je het gevaar dat er ergens 3 straten verderop iemand is die de boom wel mooi vindt en dan ben je alsnog de klos.

Ik denk dat ik achteraf niet heel erg slim bezig ben gewees maar de boom is nu wel weg tenminste. Ik wacht het wel af en ik hoop dat het met een sisser af zal lopen. Ik kan altijd nog zeggen dat de buurman mij bedreigd heeft want dat is ook zo.

Zielige figuren lopen hier rond trouwens. Maar ze kunnen nu wel hun zin krijgen want mag wat mij betreft op slot.
Gast, echt.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_53122457
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef Bertjeee het volgende:
Mooi, ik hoop dat hij je ass compleet aanklaagt. Terecht als jij zomaar met je klauwen aan zijn spullen gaat zitten. "Ik had toch gezegd dat tie moest stoppen, toen sloeg ik hem maar dood toen hij niet luisterde" in deze categorie valt dit ongeveer.
Ik ben een vreedzaam persoon hoor dus ik vind de vergelijking scheef gaan. Ik heb verder gewoon een hekel aan mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken en geen rekening met anderen wensen te houden. Ik heb verder al toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen direct tegen mijn buurman vertelt dat ik die boom weg wilde hebben. Hij wist er dus al lang vanaf.
pi_53122476
Gewoon netjes begraven
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53122585
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:08 schreef DRA het volgende:

[..]

Ik ben een vreedzaam persoon hoor dus ik vind de vergelijking scheef gaan. Ik heb verder gewoon een hekel aan mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken en geen rekening met anderen wensen te houden. Ik heb verder al toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen direct tegen mijn buurman vertelt dat ik die boom weg wilde hebben. Hij wist er dus al lang vanaf.
Dus jouw wil is wet? Dude jij gaat daar wonen, jij hebt die boom gezien. Moet je niet achteraf gaan lopen huilen dat dat ding daar staat. Je past je maar vuile aso die je bent. Ik hoop dat je eenzelfde boom moet terug gaan plaatsen van de rechter. Kost je een paar duizend, dat zal je leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')