quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Ik ook van jou, emo![]()
@Borkydude, niets mis mee toch? Een polo is volgens mij het kleurrijke kledingstuk bij uitstek, in tegenstelling tot overhemden die ik alleen in de kleuren wit, blauw en roze zou dragen.
Ben je zo een iemand die op hardloopschoenen naar school gaat?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké komt ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart(meubel)
Dát beste jongen, zijn mijn nieuwe tennisschoenenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ben je zo een iemand die op hardloopschoenen naar school gaat?
quote:
Rightquote:
Grappig is het zeker, maar voel je je niet een beetje te oud voor Hello Kitty spul?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:15 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe foon uit Shanghai was eindelijk binnen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
Het is een foon zonder knoppen, alles gaat via touchscreen. Met de ledlampjes aan de zijkant kan je een wave-message laten zien. Houdt in dat je een plaatje kan kiezen en die lampjes geven dat plaatje weer in de lucht als je ermee zwaaitJe kan ook zelf een plaatje of tekst maken hiermee. (Wat je ermee moet weet ik niet, maar het is leuk).
[ afbeelding ]
Verder zit er ook een bewegingssensor in. Zo kun je bij een spelletje dobbelstenen laten rollen door met je foon te schudden en kan hij als stappenteller gebruikt worden.
Er zitten japanse liedjes op die je allemaal als ringtoon kan gebruiken etc. Een heleboel dingen dus en hij is gewoon echt lachenBen er heel blij mee!
Nope, totaal niet, maar rondje geven of niet aan het eind heb je (als het goed) evenveel bier gekochtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:36 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ben jij echt zo'een die alleen z'n eigen drinken betaald als die gaat stappen?
Sad..
Manier om status te krijgen in bepaalde kringen hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef saaw het volgende:
welke kneus telt er uberhaupt hoeveel bier ie heeft besteld/gedronken
ik heb heel veel eten [avondeten, ontbijt, snacks, etc] gekocht
Nou dat behoor je niet te tellen inderdaad. Maar het is anders dan je denktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef saaw het volgende:
welke kneus telt er uberhaupt hoeveel bier ie heeft besteld/gedronken
ik heb heel veel eten [avondeten, ontbijt, snacks, etc] gekocht
Ik weet niet op wat voor kringen jij precies doelt..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Manier om status te krijgen in bepaalde kringen he
waarom meld je het danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:21 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor kringen jij precies doelt..
Och, in bepaalde jongerenkringen heb je dat wel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:21 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor kringen jij precies doelt..
Zie PI, newb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Omdat er een zonnebril-emo achter staat, dat duidt misschien ergens op?
En nu begint me een bepaalde groep te dagen..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, in bepaalde jongerenkringen heb je dat wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn godquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:15 schreef ivetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
Het is een foon zonder knoppen, alles gaat via touchscreen. Met de ledlampjes aan de zijkant kan je een wave-message laten zien. Houdt in dat je een plaatje kan kiezen en die lampjes geven dat plaatje weer in de lucht als je ermee zwaaitJe kan ook zelf een plaatje of tekst maken hiermee. (Wat je ermee moet weet ik niet, maar het is leuk).
[ afbeelding ]
Verder zit er ook een bewegingssensor in. Zo kun je bij een spelletje dobbelstenen laten rollen door met je foon te schudden en kan hij als stappenteller gebruikt worden.
Er zitten japanse liedjes op die je allemaal als ringtoon kan gebruiken etc. Een heleboel dingen dus en hij is gewoon echt lachenBen er heel blij mee!
In Shanghai besteld, Googlen dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Mijn godawesome!!!
Hoe ben je daar aan gekomen?!?!
Nope, Hello kitty is echt zo tofquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Grappig is het zeker, maar voel je je niet een beetje te oud voor Hello Kitty spul?
Via ebayquote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Mijn godawesome!!!
Hoe ben je daar aan gekomen?!?!
ja, maar alleen seizoen 1quote:Op zondag 9 maart 2008 12:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk nog nooit gezien, moet geniaal zijn als ik de verhalen moet geloven.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:23 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, da's niet erg!
Dan zit de kabel niet goed, dat is geen RROD
Hello Kittyquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:15 schreef ivetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
[ afbeelding ]
tjah.. wat moet je ook zonder potten verf en dikke stiftenquote:
ik leef niet hoor, zonder verf en stiftenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:45 schreef Shnees het volgende:
[..]
tjah.. wat moet je ook zonder potten verf en dikke stiften
kep niks gekocht om te showen.. arme ik![]()
![]()
![]()
edit: die oorbellen![]()
Waar heb je die markers gehaald?!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:31 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet het gewoon hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar.... Werkt dat telefoontje hier wel? Wij konden in Japan onze mobieltjes niet gebruiken, omdat die werken met een ander systeem. Kan me voorstellen dat andersom dan ook een probleem is... Of is dit dingetje gewoon 'voor de heb'?
Mgoed misschien vinden de japanse mensen onze klompen cute.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoorHeb er idd wel op gelet, want ik was ook een beetje bang dat ie het niet zou doen Hij werkt prima en ben er echt blij mee. Lekker uniek
Vind het idd wel jammer dat wij klompen hebben ipv hello kitty. Ben echt gek op alles wat uit Japan komt en met stripfiguurtjes te maken heeft enzo. Heb ook een shirtje met Doraemon erop. Geweldig!
De gadgets ook die ze in japan hebben...ben echt al vanalles tegen gekomen. Hello kitty-beach cruiser staat nog op het verlanglijstje. Net als het tosti-apparaat waarbij er een hello kitty in je tosti komt te staan
1 Mei prachtige dag:quote:Op zondag 23 maart 2008 13:13 schreef Sport_Life het volgende:
We gaan er per 1 mei in.
![]()
Moet nog wel veel in gebeuren, werd nu gebruikt als jeugdhonk..
Dus ff weekje luchten tegen de wietlucht enzo
Wel een foto waar je hem aanhebt hčquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:11 schreef lauwert het volgende:
Jurkje voor m'n eindexamengala.
kort vanwege het grease thema.
foto volgt.
oohja, ook nog sate met patat bij t pakhuis te Amsterdam
Die is altijd goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:11 schreef lauwert het volgende:
oohja, ook nog sate met patat bij t pakhuis te Amsterdam
Dat jurkjequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef lauwert het volgende:
Al 3 weekjes in gebruikmaar nu eindelijk de foto;
[ afbeelding ]
Main laptop !
En het jurkje;
[ afbeelding ]
Je rechter tiet lijkt is groterquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
Main laptop !
En het jurkje;
[ afbeelding ]
oo dat jurkje zag ik ook en was ik helemaal verliefd op!! maar toen bedacht ik me dat ik niet wist waar naartoe ik het aan moest trekken en heb ik het toch maar niet gedaan haha.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
Main laptop !
En het jurkje;
[ afbeelding ]
jaa het is een beetje een rare foto aangezien hij ook bewogen is ed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:18 schreef michelle.x het volgende:
[..]
Je rechter tiet lijkt is groter
Nja, links voor jou!
Haha nee dan is het niet zo handig om te kopen nee, hoewel hij wel erggg leuk is natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:45 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
oo dat jurkje zag ik ook en was ik helemaal verliefd op!! maar toen bedacht ik me dat ik niet wist waar naartoe ik het aan moest trekken en heb ik het toch maar niet gedaan haha.
OT: heleboel gekocht, morgen fotos
Foto?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef lauwert het volgende:
[..]
Haha nee dan is het niet zo handig om te kopen nee, hoewel hij wel erggg leuk is natuurlijk
Ben benieuwd
OT: Uit eten geweest en een shirtje gekocht
Pics?!1quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaa het is een beetje een rare foto aangezien hij ook bewogen is ed.
Maar ze zijn in t echt gewoon even groot hoor
Geld over?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:04 schreef Slevin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van Bart met brilquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een paar bier en een bril gekocht
Voorlopig nietquote:
Jeeeej wat tof allemaal!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:18 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor mijn broer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het jasje dus, het hondje had ik al
Waar heb je die Pacman-riem vandaan? Vette riem.quote:
I agree, niet mijn smaak.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Birdydontfly:
Raaaare smaak heb je.
Ik kan dagelijks wel mijn tv afstoffenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
vette shit roflpantofl.. kan je me ff op de hoogte houden hoe erg die dingen stof aantrekken?! ben iig meer dan benieuwd er naar
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar heb je die Pacman-riem vandaan? Vette riem.
Bij de V&D zeker of niet?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:28 schreef saaw het volgende:
een tshirt, een kunstboek, groene olieverf, dune penselen, en heel veel schilderdoekjes
Dat was negatief in dit gevalquote:
13-12-1988quote:
Ik zeik je helemaal niet af hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef rena het volgende:
[..]
13-12-1988![]()
Maar omdat jullie hem afzeiken ga ik hem natuurlijk noooit dragen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik zeik je helemaal niet af hoor![]()
Maar ik zou hem inderdaad niet gaan dragen
Ik zou 'm ook niet gaan dragen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik zeik je helemaal niet af hoor![]()
Maar ik zou hem inderdaad niet gaan dragen
Wat heeft mijn geboortedatum in godsnaam met mijn mening te maken? Ik hou gewoon niet van dat soort jurkjes, ook niet als ik 64 was geboren hoor. (trouwens.. voer eerst zelf eens je geboortedatum in voor je gaat zeiken over die van mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef rena het volgende:
[..]
13-12-1988![]()
Maar omdat jullie hem afzeiken ga ik hem natuurlijk noooit dragen![]()
![]()
Ach, aan je postgeschiedenis te zien ben je een behoorlijke zeikerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heeft mijn geboortedatum in godsnaam met mijn mening te maken? Ik hou gewoon niet van dat soort jurkjes, ook niet als ik 64 was geboren hoor. (trouwens.. voer eerst zelf eens je geboortedatum in voor je gaat zeiken over die van mij)
Klopt, ik ben namelijk strontsagerijnig vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, aan je postgeschiedenis te zien ben je een behoorlijke zeikerdMaar je hapt lekker. Ga vooral zo door
Nee, inderdaad. Ik zal even een foto'tje plaatsen van wat ik vandaag heb gekochtquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef rena het volgende:
Je merkt wel dat de mods hier niet echt opletten of zo
Hoiquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef rena het volgende:
Je merkt wel dat de mods hier niet echt opletten of zo
precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 april 2008 23:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik zal even een foto'tje plaatsen van wat ik vandaag heb gekocht
Dan zijn we weer enigszinds on-topic
Komt ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Avondeten
Valencia. Spanje. 25 graden de hele week. Bruin nu.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Klopt, ik ben namelijk strontsagerijnig vandaagMaar omdat je het zo lief vraagt zal ik door gaan
Waar heb je je jurkje eigenlijk gekocht?
Ik ga al slapen. Dag schatquote:
Ik ben van mezelf al bruin dus dat is niet nodigquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Valencia. Spanje. 25 graden de hele week. Bruin nu.
Hé, toffe schoenen. Ik was vandaag jarig, dus heb vooral veel gekregen. Een tof boek en van mijn oma heel veel Chocotoff, en geld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:40 schreef DuTank het volgende:
Afgelopen woensdag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel en gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hé, toffe schoenen. Ik was vandaag jarig, dus heb vooral veel gekregen. Een tof boek en van mijn oma heel veel Chocotoff, en geld.
Correctie sorry, ik ben vrijdag pas jarig, maar vierde het vandaag voor mijn familie, maar wel bedankt alvast.quote:
Was jij niet dezelfde die een paar post's geleden zat te zeggen dat we ontopic moesten en alleen plaatjes moesten posten van dingen die we hadden gekocht?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Correctie sorry, ik ben vrijdag pas jarig, maar vierde het vandaag voor mijn familie, maar wel bedankt alvast.
Daar is hij mod voor! En het is zaterdag avond!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die een paar post's geleden zat te zeggen dat we ontopic moesten en alleen plaatjes moesten posten van dingen die we hadden gekocht?
Nee, niets daar is hij Mod voorquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Daar is hij mod voor! En het is zaterdag avond!
Ja, hence de "uitgebreide". Het maakt me niet uit als men er een beetje over verderpraat, maar nieuwe aankopen moeten wel de boventoon blijven voeren in dit topic, dat bedoelde ik meer. Verdere vragen gaarna in FB.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die een paar post's geleden zat te zeggen dat we ontopic moesten en alleen plaatjes moesten posten van dingen die we hadden gekocht?
Heel tof.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:19 schreef Melkuniels het volgende:
Omdat ik deze allstars echt mooi vind.
[ afbeelding ]
Altijd beter!quote:
Mja, da's vaak zoquote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef lauwert het volgende:
toch erg eigenlijk, t topic is al meer dan 6000 keer bekeken, maar er wordt bijna niet gereageerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:05 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
24box.
En nog een leuk blousje van Tommy Hilfiger. Pics op request![]()
pics ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem me maar Majesteit
Checkt fobo, goedgekeurd. Binnenkort pmquote:
Jij vind jezelf wel heel wat he volgens mij?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Checkt fobo, goedgekeurd. Binnenkort pm
Hou je bek neusquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:38 schreef ericajax het volgende:
[..]
Jij vind jezelf wel heel wat he volgens mij?
Ik vond ze ook altijd heel erg belachelijk, totdat ik voor de grap een stel leuke zag en ze ging passen in mijn maat. En lekker dat ze zaten! En ze staan nog leuk ookquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:01 schreef Geomancer het volgende:
Tot vorige week moest ik niks hebben van die dingen. Toen zag ik ze bij een concert en daarna bij het uitgaan, en opeens vond ik ze wel relax uitzien. Zitten inderdaad lekker, alsof je geen schoenen aan hebt. Vanavond uittesten bij het stappen of ze die 'druk' aankunnen.
leukquote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef saaw het volgende:
2 kettingkjes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ring
[ afbeelding ]
riem
[ afbeelding ]
zonnebril
[ afbeelding ]![]()
Da's mooi!!quote:Op zondag 13 april 2008 13:53 schreef Geomancer het volgende:
Schoenen hebben de staptest uitstekend doorstaan.![]()
Aparte stijl...quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef saaw het volgende:
2 kettingkjes
ring
[ afbeelding ]
riem
[ afbeelding ]
zonnebril
[ afbeelding ]![]()
Gast.. www.realrecordz.nl wat vaker checken denk ik?quote:
tafel lackquote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart
16,95
Waar heb je die double upper gekocht?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:40 schreef DuTank het volgende:
Afgelopen woensdag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke bedoel je nou?quote:Op maandag 14 april 2008 19:06 schreef nubie het volgende:
[..]
Waar heb je die double upper gekocht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoeveel waren ze?
Wat een heldenzonnebril.quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef saaw het volgende:
2 kettingkjes
ring
[ afbeelding ]
riem
[ afbeelding ]
zonnebril
[ afbeelding ]![]()
Iddquote:
Hij stond toen gratis op Top-Notch.nl vrind en zoals Max al zegt, Mixtape 2 was veel beter.quote:Op maandag 14 april 2008 17:55 schreef no1uknow het volgende:
heul niet
Ja oké gedownload, heb ik ook, had 'm allang binnen maar vind het altijd wel leuk om CD's te kopen, iets fysieks in bezit hebben, maargoed daar kan je ook nog eindeloos over discusseren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hij stond toen gratis op Top-Notch.nl vrind en zoals Max al zegt, Mixtape 2 was veel beter.
Wist niet dat de mixtape ook als CD te koop was, jij wint.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja oké gedownload, heb ik ook, had 'm allang binnen maar vind het altijd wel leuk om CD's te kopen, iets fysieks in bezit hebben, maargoed daar kan je ook nog eindeloos over discusseren.
Ja liep gister in de Media Markt eigenlijk op zoek naar Kadaverrap. Die vond ik niet maar kwam opeens die mixtape tegen dus ach waarom nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wist niet dat de mixtape ook als CD te koop was, jij wint.
Een vliegende kano op z'n zijkant?quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat exclusive shit
Waar? Freshcotton? Welke winkel?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat exclusive shit
ik vlieg ook donderdag naar NYCquote:
it kin net!quote:Op maandag 21 april 2008 12:48 schreef Matje-1989 het volgende:
Heeft een huisgenoot voor me gekocht:
[ afbeelding ]
Degene die hier voor de eerste keer komt te schijten, flikkert meteenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:00 schreef Miam het volgende:
jahaa
Ik heb decoratiestickers gekocht voor de toilet. (delftsblauw)
dus als je bij mij wilt schijten, schijt je in luxe
een donkerroze poefje
witte koekkoekklok
gezichtsreinigingsdoekskes
Wanneer je in de buurt bentquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:56 schreef DuTank het volgende:
Wanneer mag ik langskomen dan om te schijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |