quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Ik ook van jou, emo![]()
@Borkydude, niets mis mee toch? Een polo is volgens mij het kleurrijke kledingstuk bij uitstek, in tegenstelling tot overhemden die ik alleen in de kleuren wit, blauw en roze zou dragen.
Ben je zo een iemand die op hardloopschoenen naar school gaat?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké komt ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart(meubel)
Dát beste jongen, zijn mijn nieuwe tennisschoenenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ben je zo een iemand die op hardloopschoenen naar school gaat?
quote:
Rightquote:
Grappig is het zeker, maar voel je je niet een beetje te oud voor Hello Kitty spul?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:15 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe foon uit Shanghai was eindelijk binnen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
Het is een foon zonder knoppen, alles gaat via touchscreen. Met de ledlampjes aan de zijkant kan je een wave-message laten zien. Houdt in dat je een plaatje kan kiezen en die lampjes geven dat plaatje weer in de lucht als je ermee zwaaitJe kan ook zelf een plaatje of tekst maken hiermee. (Wat je ermee moet weet ik niet, maar het is leuk).
[ afbeelding ]
Verder zit er ook een bewegingssensor in. Zo kun je bij een spelletje dobbelstenen laten rollen door met je foon te schudden en kan hij als stappenteller gebruikt worden.
Er zitten japanse liedjes op die je allemaal als ringtoon kan gebruiken etc. Een heleboel dingen dus en hij is gewoon echt lachenBen er heel blij mee!
Nope, totaal niet, maar rondje geven of niet aan het eind heb je (als het goed) evenveel bier gekochtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:36 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ben jij echt zo'een die alleen z'n eigen drinken betaald als die gaat stappen?
Sad..
Manier om status te krijgen in bepaalde kringen hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef saaw het volgende:
welke kneus telt er uberhaupt hoeveel bier ie heeft besteld/gedronken
ik heb heel veel eten [avondeten, ontbijt, snacks, etc] gekocht
Nou dat behoor je niet te tellen inderdaad. Maar het is anders dan je denktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef saaw het volgende:
welke kneus telt er uberhaupt hoeveel bier ie heeft besteld/gedronken
ik heb heel veel eten [avondeten, ontbijt, snacks, etc] gekocht
Ik weet niet op wat voor kringen jij precies doelt..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Manier om status te krijgen in bepaalde kringen he
waarom meld je het danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:21 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor kringen jij precies doelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |