Ach, aan je postgeschiedenis te zien ben je een behoorlijke zeikerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heeft mijn geboortedatum in godsnaam met mijn mening te maken? Ik hou gewoon niet van dat soort jurkjes, ook niet als ik 64 was geboren hoor. (trouwens.. voer eerst zelf eens je geboortedatum in voor je gaat zeiken over die van mij)
Klopt, ik ben namelijk strontsagerijnig vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, aan je postgeschiedenis te zien ben je een behoorlijke zeikerdMaar je hapt lekker. Ga vooral zo door
Nee, inderdaad. Ik zal even een foto'tje plaatsen van wat ik vandaag heb gekochtquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef rena het volgende:
Je merkt wel dat de mods hier niet echt opletten of zo
Hoiquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef rena het volgende:
Je merkt wel dat de mods hier niet echt opletten of zo
precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 april 2008 23:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik zal even een foto'tje plaatsen van wat ik vandaag heb gekocht
Dan zijn we weer enigszinds on-topic
Komt ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Avondeten
Valencia. Spanje. 25 graden de hele week. Bruin nu.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Klopt, ik ben namelijk strontsagerijnig vandaagMaar omdat je het zo lief vraagt zal ik door gaan
Waar heb je je jurkje eigenlijk gekocht?
Ik ga al slapen. Dag schatquote:
Ik ben van mezelf al bruin dus dat is niet nodigquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Valencia. Spanje. 25 graden de hele week. Bruin nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |