Hij stond toen gratis op Top-Notch.nl vrind en zoals Max al zegt, Mixtape 2 was veel beter.quote:Op maandag 14 april 2008 17:55 schreef no1uknow het volgende:
heul niet
Ja oké gedownload, heb ik ook, had 'm allang binnen maar vind het altijd wel leuk om CD's te kopen, iets fysieks in bezit hebben, maargoed daar kan je ook nog eindeloos over discusseren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hij stond toen gratis op Top-Notch.nl vrind en zoals Max al zegt, Mixtape 2 was veel beter.
Wist niet dat de mixtape ook als CD te koop was, jij wint.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja oké gedownload, heb ik ook, had 'm allang binnen maar vind het altijd wel leuk om CD's te kopen, iets fysieks in bezit hebben, maargoed daar kan je ook nog eindeloos over discusseren.
Ja liep gister in de Media Markt eigenlijk op zoek naar Kadaverrap. Die vond ik niet maar kwam opeens die mixtape tegen dus ach waarom nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wist niet dat de mixtape ook als CD te koop was, jij wint.
Een vliegende kano op z'n zijkant?quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat exclusive shit
Waar? Freshcotton? Welke winkel?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat exclusive shit
ik vlieg ook donderdag naar NYCquote:
it kin net!quote:Op maandag 21 april 2008 12:48 schreef Matje-1989 het volgende:
Heeft een huisgenoot voor me gekocht:
[ afbeelding ]
Degene die hier voor de eerste keer komt te schijten, flikkert meteenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:00 schreef Miam het volgende:
jahaa
Ik heb decoratiestickers gekocht voor de toilet. (delftsblauw)
dus als je bij mij wilt schijten, schijt je in luxe
een donkerroze poefje
witte koekkoekklok
gezichtsreinigingsdoekskes
Wanneer je in de buurt bentquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:56 schreef DuTank het volgende:
Wanneer mag ik langskomen dan om te schijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |