Hé, toffe schoenen. Ik was vandaag jarig, dus heb vooral veel gekregen. Een tof boek en van mijn oma heel veel Chocotoff, en geld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:40 schreef DuTank het volgende:
Afgelopen woensdag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel en gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hé, toffe schoenen. Ik was vandaag jarig, dus heb vooral veel gekregen. Een tof boek en van mijn oma heel veel Chocotoff, en geld.
Correctie sorry, ik ben vrijdag pas jarig, maar vierde het vandaag voor mijn familie, maar wel bedankt alvast.quote:
Was jij niet dezelfde die een paar post's geleden zat te zeggen dat we ontopic moesten en alleen plaatjes moesten posten van dingen die we hadden gekocht?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Correctie sorry, ik ben vrijdag pas jarig, maar vierde het vandaag voor mijn familie, maar wel bedankt alvast.
Daar is hij mod voor! En het is zaterdag avond!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die een paar post's geleden zat te zeggen dat we ontopic moesten en alleen plaatjes moesten posten van dingen die we hadden gekocht?
Nee, niets daar is hij Mod voorquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Daar is hij mod voor! En het is zaterdag avond!
Ja, hence de "uitgebreide". Het maakt me niet uit als men er een beetje over verderpraat, maar nieuwe aankopen moeten wel de boventoon blijven voeren in dit topic, dat bedoelde ik meer. Verdere vragen gaarna in FB.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die een paar post's geleden zat te zeggen dat we ontopic moesten en alleen plaatjes moesten posten van dingen die we hadden gekocht?
Heel tof.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:19 schreef Melkuniels het volgende:
Omdat ik deze allstars echt mooi vind.
[ afbeelding ]
Altijd beter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |