Och, in bepaalde jongerenkringen heb je dat wel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:21 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor kringen jij precies doelt..
Zie PI, newb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Omdat er een zonnebril-emo achter staat, dat duidt misschien ergens op?
En nu begint me een bepaalde groep te dagen..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, in bepaalde jongerenkringen heb je dat wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn godquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:15 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe foon uit Shanghai was eindelijk binnen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
Het is een foon zonder knoppen, alles gaat via touchscreen. Met de ledlampjes aan de zijkant kan je een wave-message laten zien. Houdt in dat je een plaatje kan kiezen en die lampjes geven dat plaatje weer in de lucht als je ermee zwaaitJe kan ook zelf een plaatje of tekst maken hiermee. (Wat je ermee moet weet ik niet, maar het is leuk).
[ afbeelding ]
Verder zit er ook een bewegingssensor in. Zo kun je bij een spelletje dobbelstenen laten rollen door met je foon te schudden en kan hij als stappenteller gebruikt worden.
Er zitten japanse liedjes op die je allemaal als ringtoon kan gebruiken etc. Een heleboel dingen dus en hij is gewoon echt lachenBen er heel blij mee!
In Shanghai besteld, Googlen dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Mijn godawesome!!!
Hoe ben je daar aan gekomen?!?!
Nope, Hello kitty is echt zo tofquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Grappig is het zeker, maar voel je je niet een beetje te oud voor Hello Kitty spul?
Via ebayquote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Mijn godawesome!!!
Hoe ben je daar aan gekomen?!?!
ja, maar alleen seizoen 1quote:Op zondag 9 maart 2008 12:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk nog nooit gezien, moet geniaal zijn als ik de verhalen moet geloven.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:23 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, da's niet erg!
Dan zit de kabel niet goed, dat is geen RROD
Hello Kittyquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:15 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe foon uit Shanghai was eindelijk binnen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube video
Het is een foon zonder knoppen, alles gaat via touchscreen. Met de ledlampjes aan de zijkant kan je een wave-message laten zien. Houdt in dat je een plaatje kan kiezen en die lampjes geven dat plaatje weer in de lucht als je ermee zwaaitJe kan ook zelf een plaatje of tekst maken hiermee. (Wat je ermee moet weet ik niet, maar het is leuk).
[ afbeelding ]
Verder zit er ook een bewegingssensor in. Zo kun je bij een spelletje dobbelstenen laten rollen door met je foon te schudden en kan hij als stappenteller gebruikt worden.
Er zitten japanse liedjes op die je allemaal als ringtoon kan gebruiken etc. Een heleboel dingen dus en hij is gewoon echt lachenBen er heel blij mee!
tjah.. wat moet je ook zonder potten verf en dikke stiftenquote:
ik leef niet hoor, zonder verf en stiftenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:45 schreef Shnees het volgende:
[..]
tjah.. wat moet je ook zonder potten verf en dikke stiften
kep niks gekocht om te showen.. arme ik![]()
![]()
![]()
edit: die oorbellen![]()
Waar heb je die markers gehaald?!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:31 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet het gewoon hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar.... Werkt dat telefoontje hier wel? Wij konden in Japan onze mobieltjes niet gebruiken, omdat die werken met een ander systeem. Kan me voorstellen dat andersom dan ook een probleem is... Of is dit dingetje gewoon 'voor de heb'?
Mgoed misschien vinden de japanse mensen onze klompen cute.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoorHeb er idd wel op gelet, want ik was ook een beetje bang dat ie het niet zou doen Hij werkt prima en ben er echt blij mee. Lekker uniek
Vind het idd wel jammer dat wij klompen hebben ipv hello kitty. Ben echt gek op alles wat uit Japan komt en met stripfiguurtjes te maken heeft enzo. Heb ook een shirtje met Doraemon erop. Geweldig!
De gadgets ook die ze in japan hebben...ben echt al vanalles tegen gekomen. Hello kitty-beach cruiser staat nog op het verlanglijstje. Net als het tosti-apparaat waarbij er een hello kitty in je tosti komt te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |