Het gaat hier om aanschaffen, niet om boodschappenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
en verder cup a soup kip en een instant noodles.
Ja ik voel me nie best zachtgezegd
Lijkt me een leuk ding! Is de stof van dat ding te vergelijken met een FatBoy?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
@Stinosss ; bij de Dobey. Is een extreme doggy bag kussen. 80 euro was den prijs
Je kan er wat vulling uithalen als hij te dik is, en als de kussen begint in te zakken prop je er wat vuling bij in. Ideaal ding
Ik had eigenlijk de allergrootste willen nemen, maar die was 120 euroDat vond ik dan weer wel teveel van het goede
Je moet het om je lichaam heen showen!!quote:
ja, doeiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Je moet het om je lichaam heen showen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe Spire Pinin Farina nieuw!! (vor maar 30 pleuros!!)
Sorryquote:
Lekker zit dat ding hea?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:24 schreef shifto het volgende:
Je hebt trouwens zelfde stoel als ik Qwea
ja, mijne is al beetje uitgewoont though, mijn linker armleuning hangt eraan met ong. 100 tyreps (oid)quote:
Hey! Dat is handig. Mn vriend krijgt deze week monitors voor het afmixen van zn muziek. Waar haal je deze dingen? En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat ze kosten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
Monitor Isolation Pads, om je monitoren op te zetten. M'n bureau en kamer trilden nogal mee bij veel bas, wat ook ten koste gaat van de zuiverheid van het geluid.
Ik heb ze bij Feedback gehaald, 40 euro voor een pak van 4.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Dat is handig. Mn vriend krijgt deze week monitors voor het afmixen van zn muziek. Waar haal je deze dingen? En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat ze kosten?
Is dat een webshop? of een gewone winkel?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Feedback gehaald, 40 euro voor een pak van 4.
Allebei. Webshop op http://www.feedback.nl/ en filialen in Rotterdam, Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat een webshop? of een gewone winkel?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei. Webshop op http://www.feedback.nl/ en filialen in Rotterdam, Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven.
asics toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:32 schreef Qwea het volgende:
Een paar supergave oasics schoenen en een extra geheugenbankje voor mn pc
Ga je die op een canon of nikon gebruiken?quote:
ja je hebt gelijk. Dat is een teken, en geen oquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:03 schreef Patries86 het volgende:
Schoenen (voor onder mijn trouwjurk)
Zo, fuck. Die zijn geil.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nike SB's. Gebaseerd op Appetite For Destruction van Guns 'n Roses:
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:03 schreef RoW_01 het volgende:
Die nikes zijn cool ouwe!
is dit 'm niet?
http://www.boardlords.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=87_101&products_id=2253
wij moeten ook een nieuwe. Bevalt deze een beetje?quote:
Ja, deze bevalt erg goed, ook omdat je hem helemaal uit elkaar kunt halen, waardoor hij makkelijk schoon te maken isquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
wij moeten ook een nieuwe. Bevalt deze een beetje?
mja dat moeten we nu ook. Die we nu hebben is een jaar of 5 oud, en goorquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, deze bevalt erg goed, ook omdat je hem helemaal uit elkaar kunt halen, waardoor hij makkelijk schoon te maken isEr zit alleen geen slangetje aan om het frituurvet te verwijderen, dus frituurvet verwijderen moet je wel gewoon met een trechtertje ofzo doen. Hij was 70 euro trouwens
Geen idee of hij bij de Blokker te koop is, wij heben hem bij de IT's vandaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja dat moeten we nu ook. Die we nu hebben is een jaar of 5 oud, en goor
Gewoon bij de blokker te koop?
oh god, alle coole hippe boys gaan nu ineens SB'tjes aanschaffen want dan ben je tofquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
HTC Touch
[ afbeelding ]
En deze "coole hippe boy" skateboard toevallig al 5 jaar en heeft net z'n 14e paar SB's aangeschaftquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
oh god, alle coole hippe boys gaan nu ineens SB'tjes aanschaffen want dan ben je tof
Fuck waar heb je die schoenen vandaan? Normaal houd ik er niet zo van maar dit is echt wel mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Van Frisco in Enschede. Boardslors oid wat eerder in dit topic is genoemd heeft ze ook. En nog wat andere zaken waaronder geloof ik Ben-G in A'dam en Frisco in Arnhem, maar dat zou je voor de zekerheid ff na moeten vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:02 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Fuck waar heb je die schoenen vandaan? Normaal houd ik er niet zo van maar dit is echt wel mooi
omg 5 jaarquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En deze "coole hippe boy" skateboard toevallig al 5 jaar en heeft net z'n 14e paar SB's aangeschaft.
Laat die jongen lekker. Alsof jij bepaald wat anderen aandoen/kopenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:16 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
omg 5 jaaren 14 in 5 jaar
dat geeft wel aan dat SB boutschoenen zijn om op te rollen, koop lakai's of element, daar heb je tenminste wat aan.
Morgen maar ff langs Enschede danquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van Frisco in Enschede. Boardslors oid wat eerder in dit topic is genoemd heeft ze ook. En nog wat andere zaken waaronder geloof ik Ben-G in A'dam en Frisco in Arnhem, maar dat zou je voor de zekerheid ff na moeten vragen.
Frisco zit in de rijnstraat oid, vanaf willemsplein bij de mcdonals rechts.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Morgen maar ff langs Enschede danWaar zit Frisco ergens?
Hoe bevalt ie?quote:
Frisco is Arnhem hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Frisco zit in de rijnstraat oid, vanaf willemsplein bij de mcdonals rechts.
Ik zou trouwens voor de zekerheid even bellen of mailen naar shifty of ze er nog zijn voordat je gaat.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:13 schreef EasyDakota het volgende:
Sinds een weekje ongeveer, Marantz PM4001 audio versterker
[ afbeelding ]
icm Mordaunt Short Mezzo 2
[ afbeelding ]
En dan toch maar wat echte cd's gekocht, oa Faithless, Coldplay, Racoon & Daft Punk
Faithlessquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:13 schreef EasyDakota het volgende:
Sinds een weekje ongeveer, Marantz PM4001 audio versterker
[ afbeelding ]
icm Mordaunt Short Mezzo 2
[ afbeelding ]
En dan toch maar wat echte cd's gekocht, oa Faithless, Coldplay, Racoon & Daft Punk
Mjah dat zei ik ook. Frisco zit in Arnhem in de Rijnstraat. Shifty in Enschede, Noorderhagen. Da's een skatewinkel die wel hoger gaan dan maat 40. Koop er zelf ook altijd m'n schoenen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:57 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Frisco is Arnhem hoor
Enschede heeft ook wel een sneakerwinkel (waar de grootste maat 40 is) Maar deze heet niet frisco
Motor-laarzen... wat voor motor heb je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:07 schreef BlackRhino het volgende:
Nieuwe laarzen! Berik GPX maat 47
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Het zit zeg maar een beetje in die buitenste ring. Vanaf de oude markt langs de muur (die snackbar) en dan de 2e straat rechtsaf bij dat muziekcentrum oid. Dan zit het op een gegeven moment rechts, ongeveer tegenover die zij ingang van de Irene Promenade, bij die slijterij. Kaartjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Noorderhagen? Waar precies? Exclusive sneakers heeft iig niet, maar dat is ook gen Noorderhagen volgens my,
bevalt uitstekend! Hier heb ik m wegquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:49 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie?
Is de Le32R82B neem ik aan? Wil m misschien ook gaan halen, voornamelijk om icm met mijn Xbox360 te gebruiken.
Is het wat dat betreft een aanrader? En voor hoeveel had je m?
Thundercatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Motor-laarzen... wat voor motor heb je?
die oortjes heb ik ook gekocht van de week, alleen dan de MX 51quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Mip1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Sennheiser MXL 51
[ afbeelding ]
Elke keer als ik dit topic open ben ik gewoon benieuwd wat Qwea dit keer weer gekocht heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:51 schreef Qwea het volgende:
Naar de Zwarte markt geweest gisteren ;
Azuur blauwe veters voor in mn gifgroene zomerschoenen
Een spindel van 100 lege dvd's
3 potten out of bed gel
Een leren jas
3 paar schoenen voor
2 paar schoenen voor mij
Leren jas voor
Enige wat ik nu nog zoek is zo'n killbill sword. Die was alleen op de markt duurder dan in Amsterdam. Binnenkort dus maar naar Amsterdam
ik ben koopgeil. Sue mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit topic open ben ik gewoon benieuwd wat Qwea dit keer weer gekocht heeft. Jij koopt zo veel troep spullen, ik zou je bijna naar Keith Bakker sturen
61 Euro voor 32GB USB stick... waar???quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
32 GB usb stick. 61,-
Om mijn foto's te backuppen en nergens mee te nemen(geen zin om fotp's telkens op dvd te branden of een externe HDD erbij te kopen).
Duitse winkel op Ebay. Nu kopen prijs is 79,90 excl. verzendkosten. Ze hebben 40 stuks. Maar ze gooien elke dag twee in de veiling, zodat je altijd lager uitkomt dan 79,90. Een bruine versie ging weg voor een tientje minder. Maar goed het scheelt me nog steeds paar tientjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
61 Euro voor 32GB USB stick... waar???
Ik vraag me altijd af hoe die gasten winst maken :Squote:Op donderdag 27 maart 2008 23:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Duitse winkel op Ebay. Nu kopen prijs is 79,90 excl. verzendkosten. Ze hebben 40 stuks. Maar ze gooien elke dag twee in de veiling, zodat je altijd lager uitkomt dan 79,90. Een bruine versie ging weg voor een tientje minder. Maar goed het scheelt me nog steeds paar tientjes.
Ik ga morgen miss eentje ophalen in de media markt zag dat ze in de aanbieding zijnquote:
wtfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga morgen miss eentje ophalen in de media markt zag dat ze in de aanbieding zijn8gb versie voor 166e
Ik keek ff op de site van de Mediamarkt in de catalogus van Zwolle om te zien of er nog wat interessants was, zie ik ipod nano 8gb voor 166e. Daarom ga ik morgen kijken en ik zag ook op tv een reclame voorbij komen waarbij ze de folder laten zien. Kan ook zijn dat de aanbieding pas vanaf volgende week ingaat. Its geeft toch laagste prijs garantie? Als dat zo is kun je gewoon een folder van de Mediamarkt laten zien en 12e terugkrijgen of anders een tegoedbon ofzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wtf
Lokale aanbieding?
Gister bij Mediamarkt heerlen was die 189
En ik heb hem gekocht bij ITS voor 178
Laat me raden, een Crimson Red edition?quote:
Oeii, daar heb ik nog een toets over.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
32 GB usb stick. 61,-
Om mijn foto's te backuppen en nergens mee te nemen(geen zin om fotp's telkens op dvd te branden of een externe HDD erbij te kopen).
Stinkspul dat axequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef Alec690 het volgende:
1 x Axe Africa deo
[ afbeelding ]
1 x Axe Vice deo
[ afbeelding ]
Niet veel bijzonders dus.
Heb nog wel een massa cadeaubonnen liggen van m'n verjaardag. (o.a. een iris cheque van 25 euro en voor 100 euro aan kledingbonnen) Dat wordt zaterdag even shoppen.![]()
Verder gaat al het geld naar rijbewijs en spaarrekening, dus weinig grote aankopen de komende tijd. De eerste zal een auto zijn.
Maar je krijgt wel allemaal vrouwen om je heen!quote:
Hoe kan je een USB stick softwarematig opblazen?? da's volgens mij niet mogelijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welk merk? Waar? En issie snel?
edit: ebay, lamaDa's vast een softwarematig opgeblazen versie.
Jawelquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe kan je een USB stick softwarematig opblazen?? da's volgens mij niet mogelijk...
goh, vaag, wist ik niet... vraag me af hoe ze dat doen... O ja, mooi kut voor jou trouwensquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
JawelDaar ben ik eens door schade en schande achter gekomen. Notabene op de HCC dagen in 2006 kocht ik voor 40,- een 4 Gb een usb stick. In die tijd een erg laag bedrag. Ik voelde al wat nattigheid toen ik hem kocht (buitenlanders "iez goet! iez goet! you are my friend 40 joeroos"). Bestanden er naar toe kopieren ging verschrikkelijk traag en als ik meerdere kopieersessies tegelijk deed, raakte de data corrupt.
Naderhand bleek dat het een softwarematig opgeblazen usb stick was die eigenlijk maar 128 Mb groot was
Na dat, nu ook kleding.. vanmiddag ff foto makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ga 'm eind deze maand/begin volgende ophalenen even donderdag slagen voor 't examen
quote:
heb er eentje gehad tijd geleden, verkocht, spijt en nu weer eentje terug gekochtquote:Op zondag 27 april 2008 18:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
voor de supersaw bak.
Die had je toch al een tijdje of weer een nieuwe erbij?
Zit ook al een tijdje naar een synth te kijken, maar tegenwoordig maken ze van die plastic speelgoedbakjes die het net niet zijn. Of ik moet naar het Access spul wat ver buiten mijn budget ligt.
Ik zit helemaal niet in de muziek, heb nooit een instrument aangeraakt, maar synthesizers hebben me altijd geinteresseerd, maar ben bang een miskoop te doen.
Ik zag laatst een filmpje op Youtube van een Waldorf Blofeld in actie, klinkt ook zeer okay voor maar 400 euro. (moet er dan ook nog een keyboard bij kopen, de Blofeld is alleen een module)
Vraagprijs = verplicht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Aangezien ik te lui ben om elke dag wat hier te posten,
plemp ik gewoon alles van de afgelopen maand hier in.
Hele rij met shizzle
Werkt dat een beetje?quote:Horloges met ingbouwde GSM/mp4/mp3/enz.:
Die heb ik ook, IKEA!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ff bankje erbij halen dus morgen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
opzekers! en past preciessssss onder mn badkamermeubel, en het bankje was met korting nu
hoe origineelquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
maar cadeau gedaan
iets onder de 100 euro, is echter een stuk lomper dan dat het eruitziet op de foto hoor..quote:
ik las GPS ipv GSM dus ik dacht helemaal woah cool een horloge met GPS dan ga ik james bond spelen en zo. maar niet dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
iets onder de 100 euro, is echter een stuk lomper dan dat het eruitziet op de foto hoor..
Deze is wel leuk voor dames: (is iets over 100 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontopic:
Ik heb zelf gisteren dit speeltje gekocht:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik las GPS ipv GSM dus ik dacht helemaal woah cool een horloge met GPS dan ga ik james bond spelen en zo. maar niet dus
En nu, 4 dagen later, werkt hij eindelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
Het was tijd voor een nieuwe PC:
en hoeveel was je kwijt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:39 schreef Sylvana het volgende:
Eventjes wat basic shirtjes ingeslagen. 4 met gewone mauwen in de kleuren rood, groen en blauw en 6 met spaghettibandjes in de kleuren rood, blauw, groen en oranje. Kan ik er voorlopig weer tegenaan
37 euroquote:
niet echt nee. Ik kan van dat geld meestal maar 1 shirt kopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
37 euro
Was bij Ter Stal, alles was 2 voor 5/7/9 euro
Dus per shirtje 3,70 euro gemiddeld, is geen geld
Tja, die basic shirtjes kosten echt geen drol en je kunt ze altijd dragen. 's Zomers gewoon zo en als het wat kouder is met een jasje/vestje/bloesje eroverquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:00 schreef toma het volgende:
[..]
niet echt nee. Ik kan van dat geld meestal maar 1 shirt kopen
netjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:50 schreef -Jewcookie- het volgende:
BMW 320 Executive
[ afbeelding ]
Ga hem morgenochten ophalen!
werkt dat nou een beetje? En hoeveel kost zoiets nou?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:42 schreef kaakaa het volgende:
[ afbeelding ]
De E-Sky Lama v4..
Hij is groter dan het lijkt (de afstandsbediening is gewoon fokking groot!).
Ik heb m sinds gister dus binnen. Is wel moeilijk te besturen maar krijg het steeds meer door..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:53 schreef toma het volgende:
[..]
werkt dat nou een beetje? En hoeveel kost zoiets nou?
Wat voor zonnebril?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
only spijkerbroek
3 nieuwe only hempjes
2 basic shirts van vero moda
Zonnebril op sterkte met speciale glazen
Bikini
2 nieuwe zomerbroeken
Montuur is van vogue. Kostte bijna geen flikker trouwens die zonnebrilquote:
wat kun je daarmee?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
2 van deze: Samsung 750GB SATA300 32MB, HD753LJ
1 duurpolarisatiefilter: Hoya Circulair Polarising 77mm Hmc Pro 1 voor 160 euro, maar ik haal 'm uit japan voor 135 dollar ofzo
duurt ff, maar je bent hollander of je bent 't niet
[ afbeelding ]
Dat doe je goed, dat gebeurt mij nou nooitquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Montuur is van vogue. Kostte bijna geen flikker trouwens die zonnebril
Kwestie van een goeie opticien zoekenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat doe je goed, dat gebeurt mij nou nooit,.
Ik zit al sinds groep 6 bij dezelfde opticien, en ze maken altijd wel een dealtje ofzo, maar je wordt er alsnog arm van. De glazen van m'n normale bril zijn iets meer dan 100 eu per stuk, daarvan hebben zij er één betaald en een deel van het montuur. Van m'n zonnebril hebben ze ook een x percentage betaald. Dat neemt niet weg dat je zelf nog een lelijke rekening krijgt. Gelukkig wilden m'n ouders die van me zonnebril betalen, vanwege m'n slagen vorig jaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van een goeie opticien zoekenmijn montuur (vorige zonnebril) die ik had daarvan liet naar 2 jaar een klein stukje lak los. Hij zag het, en bood me een nieuw montuur aan. De het montuur heb ik al gratis.
De glazen kosten iets van 47 euro, en ik krijg 45 van mn verzekering terug. Das dus 2 euro voor een compleet nieuwe bril
Ik heb geen hoge sterkte waarbij mn glazen geslepen moet wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zit al sinds groep 6 bij dezelfde opticien, en ze maken altijd wel een dealtje ofzo, maar je wordt er alsnog arm van. De glazen van m'n normale bril zijn iets meer dan 100 eu per stuk, daarvan hebben zij er één betaald en een deel van het montuur. Van m'n zonnebril hebben ze ook een x percentage betaald. Dat neemt niet weg dat je zelf nog een lelijke rekening krijgt. Gelukkig wilden m'n ouders die van me zonnebril betalen, vanwege m'n slagen vorig jaar.
Ik zit rond de -3 . Maar met cilinders en heel het ratteplan. Daarnaast zitten ze vastgeschroefd aan mijn montuur. Ik had eerst glazen, maar die braken af bij die schroefjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge sterkte waarbij mn glazen geslepen moet worden
Ik heb maar -1 -1.50
Zal wel een digibeet zijnquote:
292 euro voor de EEE pc, iets van 10 euro verzendkosten, 19,99 euro voor het muisje, straks nog 15 euro voor een SD kaartje en 10 euro voor een Bluetoothstickje (hele kleine die amper uitsteekt) om via GPRS online te gaan.quote:7" WVGA (800 X 480) Black
Linux System⁄ Hardware Compatible with Windows XP
10⁄100 Mbps Ethernet
WiFi 802.11b⁄g
512MB, DDR2
4GB Flash storage
0.3 Mega Pixel Video camera
Hi-Definition audio CODEC, Built-in stereo speaker, Built-in microphone
3x USB 2.0, 1x V1x SD⁄MMC card reader 1x Audio in 1x Audio out
perfecte matjes, en als ik me niet vergis zit er 25 jaar garantie op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
de vorige was onherstelbaar lek
Ik heb geen hd-tv helaas.. Maar ik geloof je direct, zag er fantastisch uit iig toen ik het ff checkte op mn gewone lcd tvquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef Wooldoor het volgende:
don-diablo die film moet je eigenlijk in HD kijken dan is het echt schitterend
Die je dubbel kunt vouwen zijn inderdaad "korter" maar ook breder. Ik heb voor een "lange smalle" gekozen, die kan ik aan de zijkant van mijn rugzak hangen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
perfecte matjes, en als ik me niet vergis zit er 25 jaar garantie op.
Dat kregen wij volgens mij toen we onze matjes kochten, overgens raad ik aan om er 1 te kopen die je dubbel kan vouwen, die nemen minder ruimte in en liggen net zo goed.
overgens heb ik deze gekocht:
[ afbeelding ].
misschien staat hij al ergens in het topic![]()
Dat kán je er ook mee doen ja.. maar dat doe ik zelf eigenlijk (bijna) nooit.. als er een vliegshow net over de grens in belgie is ga ik er wel altijd heen thoughquote:
ik heb vandaag mijn tas teruggevonden, maar ik heb de verkeerd gepostquote:Op zondag 15 juni 2008 16:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die je dubbel kunt vouwen zijn inderdaad "korter" maar ook breder. Ik heb voor een "lange smalle" gekozen, die kan ik aan de zijkant van mijn rugzak hangen...
Gave rugzak, ik heb dezelfde maar dan van 5 jaar terug en wat minder doorontwikkeld
Met Ambilight?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
jeujjj jij is binnennieuwe Philips 7403!
Tof interieur namelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zonder ambilight en niet mijn huisje! maar mijn huis is pas volgende week, de 27e de sleuteldaarom nu vast de nieuwe TV, kan ik em vast hier instellen enzo
haha gaaf dat je dat zegt, zo komt het er ook wel ongeveerr uit te zien, zelfde vloer.. zelfde vloerkleed. Het "gevoel" is een beetje hetzelfdequote:
Dan ga ik daar gelijk een stiekeme tvp plaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
haha gaaf dat je dat zegt, zo komt het er ook wel ongeveerr uit te zien, zelfde vloer.. zelfde vloerkleed. Het "gevoel" is een beetje hetzelfdemaarja voor wa het waard is
plaatjes staan in het klussen en wonen forum! zal tijdens het klussenwel flink wat fotos online gooien!
astu! Pipo_ gaat samenwonen in Hintham-City! [#1]quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan ga ik daar gelijk een stiekeme tvp plaatsen
(pass de link ff kan topic niet vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |