Ik heb m sinds gister dus binnen. Is wel moeilijk te besturen maar krijg het steeds meer door..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:53 schreef toma het volgende:
[..]
werkt dat nou een beetje? En hoeveel kost zoiets nou?
Wat voor zonnebril?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
only spijkerbroek
3 nieuwe only hempjes
2 basic shirts van vero moda
Zonnebril op sterkte met speciale glazen
Bikini
2 nieuwe zomerbroeken
Montuur is van vogue. Kostte bijna geen flikker trouwens die zonnebrilquote:
wat kun je daarmee?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
2 van deze: Samsung 750GB SATA300 32MB, HD753LJ
1 duurpolarisatiefilter: Hoya Circulair Polarising 77mm Hmc Pro 1 voor 160 euro, maar ik haal 'm uit japan voor 135 dollar ofzo
duurt ff, maar je bent hollander of je bent 't niet
[ afbeelding ]
Dat doe je goed, dat gebeurt mij nou nooitquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Montuur is van vogue. Kostte bijna geen flikker trouwens die zonnebril
Kwestie van een goeie opticien zoekenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat doe je goed, dat gebeurt mij nou nooit,.
Ik zit al sinds groep 6 bij dezelfde opticien, en ze maken altijd wel een dealtje ofzo, maar je wordt er alsnog arm van. De glazen van m'n normale bril zijn iets meer dan 100 eu per stuk, daarvan hebben zij er één betaald en een deel van het montuur. Van m'n zonnebril hebben ze ook een x percentage betaald. Dat neemt niet weg dat je zelf nog een lelijke rekening krijgt. Gelukkig wilden m'n ouders die van me zonnebril betalen, vanwege m'n slagen vorig jaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van een goeie opticien zoekenmijn montuur (vorige zonnebril) die ik had daarvan liet naar 2 jaar een klein stukje lak los. Hij zag het, en bood me een nieuw montuur aan. De het montuur heb ik al gratis.
De glazen kosten iets van 47 euro, en ik krijg 45 van mn verzekering terug. Das dus 2 euro voor een compleet nieuwe bril
Ik heb geen hoge sterkte waarbij mn glazen geslepen moet wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zit al sinds groep 6 bij dezelfde opticien, en ze maken altijd wel een dealtje ofzo, maar je wordt er alsnog arm van. De glazen van m'n normale bril zijn iets meer dan 100 eu per stuk, daarvan hebben zij er één betaald en een deel van het montuur. Van m'n zonnebril hebben ze ook een x percentage betaald. Dat neemt niet weg dat je zelf nog een lelijke rekening krijgt. Gelukkig wilden m'n ouders die van me zonnebril betalen, vanwege m'n slagen vorig jaar.
Ik zit rond de -3 . Maar met cilinders en heel het ratteplan. Daarnaast zitten ze vastgeschroefd aan mijn montuur. Ik had eerst glazen, maar die braken af bij die schroefjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge sterkte waarbij mn glazen geslepen moet worden
Ik heb maar -1 -1.50
Zal wel een digibeet zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |