Maar je krijgt wel allemaal vrouwen om je heen!quote:
Hoe kan je een USB stick softwarematig opblazen?? da's volgens mij niet mogelijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welk merk? Waar? En issie snel?
edit: ebay, lamaDa's vast een softwarematig opgeblazen versie.
Jawelquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe kan je een USB stick softwarematig opblazen?? da's volgens mij niet mogelijk...
goh, vaag, wist ik niet... vraag me af hoe ze dat doen... O ja, mooi kut voor jou trouwensquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
JawelDaar ben ik eens door schade en schande achter gekomen. Notabene op de HCC dagen in 2006 kocht ik voor 40,- een 4 Gb een usb stick. In die tijd een erg laag bedrag. Ik voelde al wat nattigheid toen ik hem kocht (buitenlanders "iez goet! iez goet! you are my friend 40 joeroos"). Bestanden er naar toe kopieren ging verschrikkelijk traag en als ik meerdere kopieersessies tegelijk deed, raakte de data corrupt.
Naderhand bleek dat het een softwarematig opgeblazen usb stick was die eigenlijk maar 128 Mb groot was
Na dat, nu ook kleding.. vanmiddag ff foto makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ga 'm eind deze maand/begin volgende ophalenen even donderdag slagen voor 't examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |