Het gaat hier om aanschaffen, niet om boodschappenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
en verder cup a soup kip en een instant noodles.
Ja ik voel me nie best zachtgezegd
Lijkt me een leuk ding! Is de stof van dat ding te vergelijken met een FatBoy?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
@Stinosss ; bij de Dobey. Is een extreme doggy bag kussen. 80 euro was den prijs
Je kan er wat vulling uithalen als hij te dik is, en als de kussen begint in te zakken prop je er wat vuling bij in. Ideaal ding
Ik had eigenlijk de allergrootste willen nemen, maar die was 120 euroDat vond ik dan weer wel teveel van het goede
Je moet het om je lichaam heen showen!!quote:
ja, doeiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Je moet het om je lichaam heen showen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe Spire Pinin Farina nieuw!! (vor maar 30 pleuros!!)
Sorryquote:
Lekker zit dat ding hea?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:24 schreef shifto het volgende:
Je hebt trouwens zelfde stoel als ik Qwea
ja, mijne is al beetje uitgewoont though, mijn linker armleuning hangt eraan met ong. 100 tyreps (oid)quote:
Hey! Dat is handig. Mn vriend krijgt deze week monitors voor het afmixen van zn muziek. Waar haal je deze dingen? En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat ze kosten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
Monitor Isolation Pads, om je monitoren op te zetten. M'n bureau en kamer trilden nogal mee bij veel bas, wat ook ten koste gaat van de zuiverheid van het geluid.
Ik heb ze bij Feedback gehaald, 40 euro voor een pak van 4.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Dat is handig. Mn vriend krijgt deze week monitors voor het afmixen van zn muziek. Waar haal je deze dingen? En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat ze kosten?
Is dat een webshop? of een gewone winkel?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Feedback gehaald, 40 euro voor een pak van 4.
Allebei. Webshop op http://www.feedback.nl/ en filialen in Rotterdam, Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat een webshop? of een gewone winkel?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei. Webshop op http://www.feedback.nl/ en filialen in Rotterdam, Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |