bevalt uitstekend! Hier heb ik m wegquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:49 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie?
Is de Le32R82B neem ik aan? Wil m misschien ook gaan halen, voornamelijk om icm met mijn Xbox360 te gebruiken.
Is het wat dat betreft een aanrader? En voor hoeveel had je m?
Thundercatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Motor-laarzen... wat voor motor heb je?
die oortjes heb ik ook gekocht van de week, alleen dan de MX 51quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Mip1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Sennheiser MXL 51
[ afbeelding ]
Elke keer als ik dit topic open ben ik gewoon benieuwd wat Qwea dit keer weer gekocht heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:51 schreef Qwea het volgende:
Naar de Zwarte markt geweest gisteren ;
Azuur blauwe veters voor in mn gifgroene zomerschoenen
Een spindel van 100 lege dvd's
3 potten out of bed gel
Een leren jas
3 paar schoenen voor
2 paar schoenen voor mij
Leren jas voor
Enige wat ik nu nog zoek is zo'n killbill sword. Die was alleen op de markt duurder dan in Amsterdam. Binnenkort dus maar naar Amsterdam
ik ben koopgeil. Sue mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit topic open ben ik gewoon benieuwd wat Qwea dit keer weer gekocht heeft. Jij koopt zo veel troep spullen, ik zou je bijna naar Keith Bakker sturen
61 Euro voor 32GB USB stick... waar???quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
32 GB usb stick. 61,-
Om mijn foto's te backuppen en nergens mee te nemen(geen zin om fotp's telkens op dvd te branden of een externe HDD erbij te kopen).
Duitse winkel op Ebay. Nu kopen prijs is 79,90 excl. verzendkosten. Ze hebben 40 stuks. Maar ze gooien elke dag twee in de veiling, zodat je altijd lager uitkomt dan 79,90. Een bruine versie ging weg voor een tientje minder. Maar goed het scheelt me nog steeds paar tientjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
61 Euro voor 32GB USB stick... waar???
Ik vraag me altijd af hoe die gasten winst maken :Squote:Op donderdag 27 maart 2008 23:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Duitse winkel op Ebay. Nu kopen prijs is 79,90 excl. verzendkosten. Ze hebben 40 stuks. Maar ze gooien elke dag twee in de veiling, zodat je altijd lager uitkomt dan 79,90. Een bruine versie ging weg voor een tientje minder. Maar goed het scheelt me nog steeds paar tientjes.
Ik ga morgen miss eentje ophalen in de media markt zag dat ze in de aanbieding zijnquote:
wtfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga morgen miss eentje ophalen in de media markt zag dat ze in de aanbieding zijn8gb versie voor 166e
Ik keek ff op de site van de Mediamarkt in de catalogus van Zwolle om te zien of er nog wat interessants was, zie ik ipod nano 8gb voor 166e. Daarom ga ik morgen kijken en ik zag ook op tv een reclame voorbij komen waarbij ze de folder laten zien. Kan ook zijn dat de aanbieding pas vanaf volgende week ingaat. Its geeft toch laagste prijs garantie? Als dat zo is kun je gewoon een folder van de Mediamarkt laten zien en 12e terugkrijgen of anders een tegoedbon ofzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wtf
Lokale aanbieding?
Gister bij Mediamarkt heerlen was die 189
En ik heb hem gekocht bij ITS voor 178
Laat me raden, een Crimson Red edition?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |