spuit 11quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef senesta het volgende:
En verder sluit ik me aan bij Litso![]()
Ik ben weer veel te laat met mijn posts he
Thnxquote:Op woensdag 3 september 2008 13:03 schreef Qwea het volgende:
Senesta! Beterschap!
Ik zag het in je msnnaam staan
(verkapt check mij senesta op msn post hebben)
Echinaforce werkt hè, dat is ook gratis tip voor jou Senestaquote:Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef Qwea het volgende:
thnxHier gaat het ook wat beter. Ipv 8 snotdruppels in een half u op mn tobo, zijn het er nu maar 5
Thx voor de verkoudheidstipquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echinaforce werkt hè, dat is ook gratis tip voor jou Senesta![]()
And on a more serious note;
Ik word er een beetje moe van om je constant te moeten verdedigen in F&F. Ik heb hier Pup opvoeden nu ook voor de laatste keer uitgelegd hoe en waarom, maar het topic gaat daar niet over. Ik zou dus graag zien dat dat ophoudt maar als het geen policy overtreedt oid dan wil ik graag een slotje.
Nee, maar oh-oh bedoelde het echt niet verkeerd hoor, en de manier waarop ze het post is toch ook niet raar of vervelend? En je reageerde echt wel heel erg lelijk on overtrokken op haar. En pure poison kan weet ik verder niet, blijkbaar vond ze in ieder geval dat oh-oh een punt had.quote:Op zondag 7 september 2008 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, alleen vergeet je dus dat Pure Poison allang in dat andere topic gepost dus ze wist er van. Dacht dat oh oh daar ook bij was maar blijkbaar niet.
Op mijn knieën ging niet over jou, anders had je die PM ook niet gehad. Bedankt voor je reactie daarop trouwens.quote:Op maandag 8 september 2008 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zie dit nu pas...
Ik vraag niemand op zijn of haar knieën te gaan hoor, ik denk nu zoek het je fijn uit met je pups en vraag er dan niet naar. Punt is dat het een heel verschil is of je een of twee pups op gaat voeden tegelijk, dus vandaar mijn post. Maar ik blijf voortaan wel weer ver bij je uit de buurt, zoals ik me al veel eerder voorgenomen had.
Ik had er echt totaal geen commentaar opquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op mijn knieën ging niet over jou, anders had je die PM ook niet gehad. Bedankt voor je reactie daarop trouwens.
Ik zou de titel nog eens editen, want 'meerdere' voegt niet echt veel toe aan 'vlekken', want 'vlekken' is al meervoud.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef Litso het volgende:
Boel een beetje opgeschoond en de TT veranderd
Ja waarom is dat op slot???quote:Op donderdag 18 september 2008 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
of. wat. huh.
Waarom kan ik niet meer reageren in het asieltopic?
Vuige plakkerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb Litso al gePMd, hij heeft iets te hard geplakt denk ik
Ja, was inderdaad wat overdadigquote:
Hoi. Het was meer bedoeld als 'vanaf hier geen offtopic meer'. Maar ik snap wat je bedoelt, ik kijk er nog ff naarquote:Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef Dipkip het volgende:
Haiik snap dat mijn post verwijderd is, maar de post waar ik op reageerde ("zonde van de auto" in het "mijn kat is dood" topic wat nu loopt) mag dan volgens mij ook wel weg. Nu lijkt het net of ik nog iets ergers zeg dan dat
We hebben nooit een persbericht verzonden? Ik heb wel een vraag hierover bij Senesta neergelegd vorige week dinsdag, niks meer over gehoord, maar wellicht dat je daarop doelt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Litso het volgende:
Hoi,
We hebben jullie persbericht ontvangen, en omdat de website nog in aanbouw is er en eigenlijk alleen maar een forum is, hebben we besloten er nog niks mee te doen. FOK! is zelf namelijk ook al een forum
Zodra de website interessante inhoud bevat zullen we zeker nog eens kijken of het nut heeft er een topic over te openenZolang zet ik dit topic ook op slot.
Complimenten met het initiatief overigens
Sorry dat ik 'm zo bruut uit het andere topic weghaalde, maar het is precies wat ik wilde voorkomen: offtopic discussiequote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar héb je het over? Ik heb helemaal geen kritiek op haar of haar woonsituatie, heb zelf katten op kleine flatjes gehad, wie ben ik om te oordelen over een huis wat ik helemaal niet kenIk zei alleen wat omdat ik het draadje zat te lezen en de opmerkingen die er wél over geplaatst werden eerder vragend dan aanvallend vond, en toen ontplofte TS ineens. Dat is alles
ik heb geen problemen met hoe TS met dr katten omgaat oid... Vraag me wel af waarom er zo kortaf gereageerd moet worden, nu door jou ook weer. Je kan ook op een normale manier zeggen dat we het hier niet gaan hebben over de woonruimte van TS.
Ik snap wat je bedoelt, en het is inderdaad niet mijn bedoeling kritiek meteen maar helemaal weg te laten. Wat ik wil voorkomen is die ontzettend felle discussies elke keer. Deze keer kwam de felheid vanuit m-m zelf, om een reden die ik begrijp, en greep ik in. Wanneer er op normale toon over gepraat wordt zal ik ook zeker niet ingrijpen, en waarschijnlijk zelfs meedoen aan de discussie.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap wat je zegt en had ik het vorige topic gekend had ik misschien de post van m-m niet als agressief opgevat.
Het punt wat ik probeer te maken is: ja, je moet ingrijpen als de aanvallen niet in verhouding staan tot de opzet en inhoud van een topic. Maar om voortaan als een soort kroelpolizei overal in te grijpen waar mensen een mening geven over iets, vind ik te ver gaan.
Als op een gegeven moment een punt gemaakt is, vind ik best dat je kan zeggen het punt is duidelijk en nu is het klaar met deze lijn van posten. Als al 3 mensen uit de doeken hebben gedaan dat het slim is een plaskat te laten testen op blaasgruis en de TS wil dat niet doen, kun je best zeggen, nu is het wel genoeg. Het voegt immers niets toe. Ook onnodig kwetsende opmerkingen, zoals het eigen schuld roepen bij een overreden kat, kunnen wat mij betreft meteen weg.
Maar ik vind wel dat je mensen de kans moet geven iets op te merken ook als daar niet expliciet om gevraagd wordt. Als dat niet te aanvallend of overdadig gebeurd is het goed lijkt me. Anders zou het ook een erg saai forum worden en we zouden minder van elkaar leren.
Niet iedereen weet de eventuele voorgeschiedenis van alles, en er zijn ook zat users (bijvoorbeeld ik) die het zeer op prijs stellen als anderen aankomen met 'let je wel op dat...' of iets dergelijks. Ik zou het jammer vinden als men dit niet meer mag of durft posten omdat jij dan komt aanrennen van 'DAAR HEEFT ZE HEUL NIET OM GEVRAAGD EH!'.
En bij het ene topic is het nou eenmaal meer 'gerechtvaardigd' om de TS ergens op aan te spreken dan in het andere. Ik zou het verschrikkelijk vinden als we straks niet meer mogen reageren als iemand vertelt zn hond gezellig een chocoladereep te gaan voeren, omdat ie niet heeft gevraagd om advies daarover.
Ik vind het een goed idee te zorgen dat er wat vriendelijker wordt gedaan als men wat aan te merken heeft en dat het tijdig gestopt wordt als TS er niets mee wil doen, maar je kan ook te ver doorslaan. Ik hoop dat je (jullie) dat meeneemt bij deze poging om het wat minder agressief te krijgen hier. Teveel er bovenop zitten werkt namelijk imho alleen contra-productief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |