Needless to say dat we al eens een pup perfect

opgevoed hebben. We gaan ook zeker een cursus volgen. Ik zit er ook over te denken om later misschien behendigheid met hem te gaan doen
Nu dat gezegd is kan mijn topic beginnen:
Max is alweer 8 jaar geleden dus ik vroeg me af of er misschien weer dingen veranderd zijn. Je hoort zo vaak dat iets toch niet perfect was en zus en zo blijkt veel beter. Als voorbeeld, vruugah werden alle honden zindelijk gemaakt dmv kranten, maar een poosje terug las ik dat dat toch niet zo geweldig is. Wij gaan sowieso niet met kranten werken maar goed.
Qua zindelijkheid beginnen we zo:
Eerste dagen héél vaak naar buiten + na eten, drinken en als ze lopen te dralen ook weer.
Maar wat als pup in huis plast? Als je er niet bij was toen het gebeurde is negeren awesome en dan opruimen. Maar ik meen dat als je het ziet gebeuren je hem beter buiten kan zetten, right?
Dan nog het probleem van twee pups tegelijk. Als de één nu buiten zijn kont neerzet en ik helemaal happy j'aaa goedzo' ga doen, denkt pup2 "hahaha ik doe iets goeddd I dont know what maar hey"
Ik dénk dat dit best verwarrend voor de pups zal zijn? Ze apart buiten zetten steeds lijkt me dus een betere optie ook al is dat vermoeiender

Verder ben ik van plan als ze iets verkeerd doen, zoals tegen je opspringen, ze te negeren. Máár, pakken ze bijvoorbeeld een schoen dan pak ik die wel af met een "nee"
Max was uitstekend opgevoed, maar twee pups tegelijk is nieuw voor me. Als iemand dus suggesties heeft, by all means.